RB melder 4-4-2 med Brenden og Ødemarksbakken som kanter i LSK-magasinet, men endret dette til 4-3-3 med Krog-Ezeh-Matthew på midt og Øde-Knudtzon-Lehne på topp. I gårdsdagens Fotballrunden på Eurosport sa en gjestende Rafn at det skulle spilles 3-5-2! Han er nødt til å være en liten luring. Hva tror dere?
Kamptråd Stabæk - LSK, 30.04, kl. 19:00
Collapse
X
-
RB melder 4-4-2 med Brenden og Ødemarksbakken som kanter i LSK-magasinet, men endret dette til 4-3-3 med Krog-Ezeh-Matthew på midt og Øde-Knudtzon-Lehne på topp. I gårdsdagens Fotballrunden på Eurosport sa en gjestende Rafn at det skulle spilles 3-5-2! Han er nødt til å være en liten luring. Hva tror dere?
Er ellers positiv til både 4-3-3 og kanskje enda mer 3-5-2/3-4-3 om man er godt forberedt på det. Tror begge deler passer stallen vår bra, da vi har spennende vingbacktyper.
Det viktigste i dag blir uansett å finne en oppskrift på seier. Nå er vi der at jeg driter i prestasjon for en trepoenger, da det begynner å bli skikkelig kritisk om man skulle stå uten seier på de to neste nå mot Stabæk og Sandefjord som er to lag vi sannsynligvis må holde bak oss.👍 1 -
Nå driter jeg litt i hvilke formasjon vi stiller i, bare vi tar med oss 3 poeng. Bra at AE tørr å prøve nye formasjoner, og ikke alltid holder på 4-4-2. Nå vil jeg ha mål av både Zon og TLO, og at "Bakken" leverer på øverste hylle. Det trenger vi, og vi skal ha med oss poeng fra Bærum i kveld. Takk!Kommentar
-
25 Matvei Igonen
2 Mats Haakenstad
13 Frode Kippe
4 Marius Amundsen
5 Simen Rafn
6 Ifeanyi Mathew
14 Fredrik Krogstad
8 Charles Ezeh
17 Kristoffer Ødemarksbakken
10 Thomas Lehne Olsen
11 Erling Knudtzon
Benken:
1 Marko Maric
7 Moses Ebiye
9 Gary Martin
15 Erik Brenden
16 Tobias Gran
24 Erik Tobias Sandberg
33 Aleksander Melgalvis
👍 1Kommentar
-
Er så interessant å se absolutt alle (Rafn, Erling, Arne, Lehne Olsen) stå og si at vi hadde en positiv opplevelse mot RBK. Sier litt om ståa når vi ser på et tap mot "b-laget" til RBK som et steg i riktig retning. Huff
Forza!Kommentar
-
"Stabæk suger" på banner?! Har vi virkelig sunket så dypt? Vi skal ha samme nivå som laget skjønner jeg...***Større baller enn vett***Kommentar
-
Godt satt i gang av Charles og. Imponerte mot RBK, og fortsetter sterkt her. Har jo et vanvittig potensiale, noe vi så på høsten i fjor.
Kjøre på nå!Kommentar
-
-
Det er så svakt. Lurer på om vi noen gang får se en kamp der alle lagdeler leverer.- Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.
Stuart Baxter har forstått det.Kommentar
-
Så klapper vi sammen totalt. Er noen overrasket? Kan dette skrangleorkestet av et forsvar ta seg sammen?
Lehne Olsen ut - Martin inn
Krogstad ut - Brenden inn
Charles, Knudtzon og Mathew beholdningen så langt. TLO helt ute av det, mens Rafn fortsetter med ræva dødballer og defensivt slurvLast edited by Kanarivogel89; 30.04.2018, 19:00.👍 1Kommentar
-
Er vi litt fotballkloke leder vi 2-0 til pause. Istedet gir vi bort et drittmål. Men det er tydeligvis der vi er, kan ikke forvente mer.👍 1Kommentar
Kommentar