Lehne har igjen vært svak
Kamptråd Stabæk - LSK, 30.04, kl. 19:00
Collapse
X
-
-
Griseflaks at dommern er så svak. Her får vi igjen for alle straffene vi skulle ha hatt mot andre. Men vi taper nok denne også. Totalt mangel på ledertyper og ekte vinnerskaller i dette mannskapet.Elska þetta félagKommentar
-
-
Lovende offensivt, men altfor svakt defensivt. Rafn og Haakenstad framstår som de svake leddene. Håper SKM får prøve seg på venstre back når han kommer tilbake, og enten Rafn eller Melgalvis på høyre back. TLO har ennå ikke overbevist helt, ser spennende ut men han får det liksom aldri helt til, håper GM kan gi ham kamp om plassen snart.Kommentar
-
Hva var det Rekdal sa før kampen? En smultring på 36 bortekamper? Nesten en umulig ræva statistikk👍 1Kommentar
-
-
Liker Rafn, men den typen situasjoner er han usigelig svak på, synes jeg. Mange spillere kan med fordel droppe styrketrening og heller bruke video for å se på hvordan de plasserer og beveger seg.Hunter S. Thompson:
There is an ancient Celtic axiom that says ‘Good people drink good beer.’ Which is true, then as now.
Just look around you in any public barroom and you will quickly see: Bad people drink bad beer. Think about it.👍 1Kommentar
-
-
Inn med Gary for Lehne Olsen. Sistnevnte er ikke i nærheten engang.👍 1Kommentar
-
Flott at vi har en sportsdirektør jeg ikke husker navnet på og kjipe Arne som trener. Hadde det ikke vært for dem hadde det vært en sjanse for at jeg brydde meg.Kommentar
-
👍 1Kommentar
-
Ut med Ødemarksbakken. Lehne Olsen er freda. De må jo evne å se at han ikke har dagen?
Edit: Ok, Krogstad ut. Det er greitKommentar
Kommentar