Kamptråd LSK-Sandefjord søn 6.mai kl 18

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • heidar
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2004
    • 2127

    #21
    Tre enkle poeng. Tipper vi snart er forbi vif på tabellen.
    En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

    Endelig er mørketida over.

    Kommentar

    • Gjest

      #22
      Særdeles dårlig kvalitet i laget! Jeg tror vi unngår direkte nedrykk, men ut i fra spillerne i stallen og Erlandsen som trener så er jeg nå overbevist om at vi havner et sted mellom 11-14.plass. Det mest negative er at Erlandsen virker å være veldig fornøyd med kampen, og mener vi burde vunnet mye ut i fra sjanser. Hvis dette er fotballen vi får se fra Lillestrøm framover så vil det bli ny rekord i antall tilskuere de siste 20 sesongene, i negativ forstand. Hvis vi ikke får se en betydeleg heving i kvalitet framover så er den nye kontrakten som ble tegnet med Erlandsen den dårligste avtalen som har blitt gjort på evigheter, om da ikke Arne godtar å forlate klubben uten noen form for kompensasjon. Håper, uten noen stor tro, at seieren i dag er starten på en rekke med gode resultater framover, og at Arne ikke er så forhistorisk og utdatert som han framstår i mine øyne med bakgrunn i innholdet av årets kamper.

      Kommentar

      • knut
        Make knut Great Again
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Dec 2006
        • 9453

        #23
        Tar med meg at vi holder nullen og at Matthew ser ut som å være mere på mentalt (fjerndiagnose av undertegnede)

        edit: Og de tre poenga da... Tar med meg dem.
        Last edited by knut; 06.05.2018, 19:16. Begrunnelse: Edit

        Kommentar

        • LS89
          Kamptrådkongen
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2013
          • 3373

          #24
          Snart spilt 1/3 av sesongen og Arne mener laget fortsatt har mye å gå, er vel ingen som er direkte uenig i det. Men hvor lenge skal han si dette kamp etter kamp? Burde ikke dette være unødvendig nå? Burde ikke spillet, samhandlinger og det offensive sitte betydelig bedre nå? Så Brann - Tromsø rett etter, og det er klasseforskjell på det de presterer og den traktorfotballen vi står for. Om noen uker står Brann på motsatt side, og med det spillet som leveres blir det overkjøring fra Brann sin side.

          Det bør ringe noen alarmklokker nå - for dette var ikke bra. Vi skal være glad det var seriens svakeste lag vi møtte i dag. Dette holder rett og slett ikke.

          Kommentar

          • Totti21
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Mar 2004
            • 3499

            #25
            Dette hadde ikke holdt til tre poeng mot noen andre lag i Eliteserien, men det viktigste er at vi lyktes med det i dag. Blir utrolig baktunge igjen og gir SF en sjanse til å dra fra Åråsen med poeng siste 20 minuttene på dette.

            Deilig med tre viktige poeng igjen, og det er også det positive å ta med seg herifra.

            Kommentar

            • maxpayne
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Apr 2006
              • 1252

              #26
              Opprinnelig skrevet av LS89
              Snart spilt 1/3 av sesongen og Arne mener laget fortsatt har mye å gå, er vel ingen som er direkte uenig i det. Men hvor lenge skal han si dette kamp etter kamp? Burde ikke dette være unødvendig nå? Burde ikke spillet, samhandlinger og det offensive sitte betydelig bedre nå? Så Brann - Tromsø rett etter, og det er klasseforskjell på det de presterer og den traktorfotballen vi står for. Om noen uker står Brann på motsatt side, og med det spillet som leveres blir det overkjøring fra Brann sin side.

              Det bør ringe noen alarmklokker nå - for dette var ikke bra. Vi skal være glad det var seriens svakeste lag vi møtte i dag. Dette holder rett og slett ikke.
              Tromsø skal det være mulig å ta poeng fra men hvis vi også ser på fjoråret så var Brann ett lag vi var totalt sjanseløse mot. Det er helt greit å tape mot Brann fordi vi ikke har styrket laget nevneverdig siden i fjor. Realistisk sett så er en plass mellom 7 - 9 der vi hører hjemme i år. Hvis noen forventer noe særlig mer så bør de snarest realitetsorienteres. Vi taper jo ikke fotballkamper med mange mål så med små justeringer velger jeg å tro at en 8 - 9 plass slett ikke er utenom rekkevidde.

              Kommentar

              • fjacob82
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Sep 2005
                • 1507

                #27
                Opprinnelig skrevet av maxpayne

                Tromsø skal det være mulig å ta poeng fra men hvis vi også ser på fjoråret så var Brann ett lag vi var totalt sjanseløse mot. Det er helt greit å tape mot Brann fordi vi ikke har styrket laget nevneverdig siden i fjor. Realistisk sett så er en plass mellom 7 - 9 der vi hører hjemme i år. Hvis noen forventer noe særlig mer så bør de snarest realitetsorienteres. Vi taper jo ikke fotballkamper med mange mål så med små justeringer velger jeg å tro at en 8 - 9 plass slett ikke er utenom rekkevidde.
                Helt enig her. Håper virkelig ikke folk (utenom stokken) har drømt om medaljer og slikt. Drømte selv om en plass rundt 5-7. En sesong trygt midt på tabellen hadde faktisk vært en god opptur og noe å bygge på videre slik jeg ser det. Men nå har vi kommet ufattelig skjevt ut, og ligger ikke an til å få fryktelig mange poeng med oss de neste ukene om vi fortsetter dette "storspillet". Og da blir det en høst med neglbiting, liten utviklende fotball og skjebnekamper hver helg.

                Når det gjelder små justeringer så er det ihvertfall en liten sak man kan få rettet opp kjapt: Få TLO ut av offside! Ufattelig frustrerende at en så dyktig spiller evner å stå så ofte i offside. Noen ganger marginer, men veldig ofte helt klare og tydelige offsider.
                Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
                *Brasseberget*

                Kommentar

                • OlaG
                  Oversetterdrone
                  Myklebust Light
                  • May 2008
                  • 909

                  #28
                  Opprinnelig skrevet av fjacob82
                  Når det gjelder små justeringer så er det ihvertfall en liten sak man kan få rettet opp kjapt: Få TLO ut av offside! Ufattelig frustrerende at en så dyktig spiller evner å stå så ofte i offside. Noen ganger marginer, men veldig ofte helt klare og tydelige offsider.
                  Vel, som med mye annet så trengs det to for å danse den dansen også. Det blir ikke offside hvis ingen slår på offside-plassert spiller heller. At han går mye i offside har nok mest med at de offensive samhandlingsmønstrene ikke sitter overhodet.
                  Når vi har midtbanespillere som ikke finner noen å slå på er det et annet symptom på det samme problemet, selv om det ofte for oss på tribunen resulterer i oppgitthet over spilleren som "ikke klarer å spille den jævla ballen".

                  Kommentar

                  • dollyholly
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jul 2007
                    • 965

                    #29
                    Opprinnelig skrevet av maxpayne

                    Tromsø skal det være mulig å ta poeng fra men hvis vi også ser på fjoråret så var Brann ett lag vi var totalt sjanseløse mot. Det er helt greit å tape mot Brann fordi vi ikke har styrket laget nevneverdig siden i fjor. Realistisk sett så er en plass mellom 7 - 9 der vi hører hjemme i år. Hvis noen forventer noe særlig mer så bør de snarest realitetsorienteres. Vi taper jo ikke fotballkamper med mange mål så med små justeringer velger jeg å tro at en 8 - 9 plass slett ikke er utenom rekkevidde.
                    Med denne
                    starten er jeg fornøyd med alt som ikke medfører nedrykk.

                    Kommentar

                    • Stray Cat
                      Moderator
                      • Aug 2008
                      • 5916

                      #30
                      Nå glir vi, folkens. Dette er en kamptråd. Innlegg som handler om sesongen generelt plasseres i egnet tråd.

                      Stray Cat
                      Moderator
                      For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                      Kommentar

                      Working...