LSK 2 spilte i dag 2-2 borte mot Skedsmo. Hjemmelaget ledet 2-0 før to sene scoringer sikret LSK uavgjort. Målscorere Tobias Gran og William Magnusson. Bare Moses (spilte 1.omg) i tillegg til Gran, fra A-laget.
Rekruttlaget 2018
Collapse
X
-
LSK 2 slo idag Gjelleråsen 4-3. Moses 2 (en straffe), Tobias Gran og Magnus Knutsen målscorere.
(LSK 2-Gjelleråsen 4-3). Lokaloppgjøret i LSK-hallen hadde det meste. Ebiye Moses fant endelig veien til nettet og avgjorde på overtid. Gjelleråsen ledet med kvarteret igjen, men måtte reise skuffet hjem.
👍 3Kommentar
-
(Østsiden – LSK 2 2-2). LSK-rekruttene sløste med sjansene, men drøyt kvarteret før slutt fikk innbytter Jonathan Monteiro fulltreff og berget poeng.
LSK 2 spilte 2-2 borte mot Østsiden idag.
Målscorere Moses og innbytter Jonathan Monteiro. Anton, Ranger, Sandberg, Charles, Ødemarksbakken også med fra a-laget.👍 1Kommentar
-
-
Overbevisende seier i går. Er det noen som ser kampene som har noen formening om hvem som er nærmest A-lagspill av unggutta? Jeg ser f.eks at Baccay som jo var med u-landslag i EM spilte, og han virket frisk på høydepunktsvideoen. Kan han være aktuell etter hvert? Det kan ikke være spesielt vanskelig å få prøve seg på kantplass der ingen har imponert så langt i år, med unntak av SKM i de to siste kampene. Syns også Ødemarksbakken bør få mer spilletid framover.👍 2Kommentar
-
-
Leder overbevisende 2-0 i Drammen mot Godset 2. Krogstad og Stian Sandberg med hver sin. Vises på RB. Sterk ellever med mange aktuelle for førsteelleveren: Igonen, Sandberg, Antonijevic, Charles, Krogstad og Ødemarksbakken
Edit: Ræva 2. omgang så langt. 2-1 nå
Slutt: 2-1
Verdt å navne at Sandberg var helt sjef bakerst. Drammenserne i kommentatorbua virket fra seg av begeistringLast edited by Kanarivogel89; 06.08.2018, 19:50.👍 2Kommentar
-
Leder overbevisende 2-0 i Drammen mot Godset 2. Krogstad og Stian Sandberg med hver sin. Vises på RB. Sterk ellever med mange aktuelle for førsteelleveren: Igonen, Sandberg, Antonijevic, Charles, Krogstad og Ødemarksbakken
Edit: Ræva 2. omgang så langt. 2-1 nå
Slutt: 2-1
Verdt å navne at Sandberg var helt sjef bakerst. Drammenserne i kommentatorbua virket fra seg av begeistring👍 1Kommentar
-
Hva er det med Moses, egentlig? Er han så elendig, eller er det andre ting enn fotball han er opptatt av?? Det har vært varierende kvalitet på afrikanerne våre, men vi har da aldri hatt noen som har virket som en så total skivebom???
Kommentar
-
Det kan godt hende det sitter i hodet på Moses.Han kan bedre enn dette, men han er stokk stiv og er klønete. Det er ikke alle unge som takler en hverdag så annerledes enn det en er vandt med, så vi må tenke litt på det også og forsøke å forstå han litt. Charles derimot synes jeg virker veldig tryggere nå med ball enn før. Han kan jo løpe til Afrika og tilbake uten å bli sliten så håper Jørgen gir han tillit snart.Kommentar
-
Nja.. Hassane Dosso, Effiom Bassey? For ikke å nevne Romanus Orjinta..
Det er en risiko med å hente afrikanere og vi har kanskje truffet i overkant bra de siste årene. Det tok tid for Ujah og Friday også, men Moses har vært her så lenge nå at det må være på tide å forvente litt mer av ham.Kommentar
-
Jeg husker jeg så noen YouTube-høydepunkter av Moses da han var på prøvespill her. Han var like keitete der. Fryktet allerede da at han ville slite stort med å ta nivået i Norge. Han må gjerne motbevise meg, men jeg forstår ikke helt hva klubben så i ham da de valgte å skrive kontraktKommentar
-
Gary Martin også interessert i å vise fram frisparkfoten. Setter en i lengste hjørnet fra ca. 20 meter. Leder 2-0 mot Kvik Halden etter 33 minutter. Baccay satte vårt første.
Edit: Ellers gledelig å se Ranger tilbake på banen. 2-1 nåLast edited by Kanarivogel89; 13.08.2018, 19:38.👍 3Kommentar
-
Er nok et lite stykke unna fortsatt. Tror ikke man kommer til å gamble noe særlig her, men jeg håper han kan få noen minutter på slutten av sesongen hvis han fortsetter utviklingen og plassen er sikra. Om ikke annet som en gulrot for en godt gjennomført sesong. Absolutt en lovende type👍 1Kommentar
Kommentar