Krogstad sine to skudd tilsammen 50 meter over mål.
Kamptråd: Tromsø - Lillestrøm, søndag 13.mai kl 18
Collapse
X
-
-
Å så Krogstad, som har en bra død ball-fot....når du bøyer deg bakover - VET- jo alle spellere at det skuddet flyr over alt. Noen ganger lurer jeg på hva fanden trener gutta på......?👍 2Kommentar
-
Laktat-testene er det vel ingen som tar oss på, ikke så nøye med fotballtreninger daHunter S. Thompson:
There is an ancient Celtic axiom that says ‘Good people drink good beer.’ Which is true, then as now.
Just look around you in any public barroom and you will quickly see: Bad people drink bad beer. Think about it.Kommentar
-
Det best trente laget i Eliteserien klarer å spille fotball i 10 minutter hver kamp... Begynner å miste trua jeg altså...***Større baller enn vett***Kommentar
-
De løper! Det er det Erlandsen mener er best. Han mener tilogmed at intervaller er restitusjon...***Større baller enn vett***Kommentar
-
Herlig med seier. Kommer godt med nå som det blir maks ett til tre poeng på de tre neste kampene.- Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.
Stuart Baxter har forstått det.Kommentar
-
Vi spilte bra i 20 min mot Kåffa. nå synes jeg det var mye bra de første 40 min.
Klarer vi 60 min på 16 mai?
👍 1Kommentar
-
Men det ligger mer på det mentale plan enn det fysiske. Arne er nødt til å se nå at det å bli så lave påvirker laget klart negativt. Det er når dette laget tør stå opp at det konsekvent prestererer best, man har ikke egenskapene til å absorbere press i lengre perioder. Arne må stole mye mer på det gutta kan skape selv.Kommentar
-
Ekstremt (på vårt nivå) bra første omgang! Vi virker kvikke og tør å spille ball. Plutselig er vi ikke så værst med kula likevel. Burde egentlig leda 3-0 til pause og ikke 2-1. Tungt å få den i ræva rett før pause. 2.omgang blir veldig tung igjen. Synes vi tillater de alt for mye og klarer ikke å ta vare på ballen selv heller. Håper og tror at litt flere poeng og seire gjør at vi tør å spille i nærmere 90 minutter også. Men alt i alt var dette positivt på en bane hvor ikke altfor mange lag stikker hjem med 3 poeng. Deilig at begge spissene scorer. 4 seire på rad nå!..................👍 4Kommentar
Kommentar