Håper dette var siste kampen til EGO Mathew i LSK trøya.De kan bare rykke ned og la juniorlaget spille i Addecoligaen.Med disse spillerne LSK har per dags dato,kan de ikke kalles for et fotballag
KAMPTRÅD Søpla – Lillestrøm Sportsklubb
Collapse
X
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
👍 1Kommentar
-
Kommentar
-
Jeg vil aldri se Matthew i gult igjen! Jeg driter i at han er vår beste spiller. Vi kan ikke ha spillere som ikke spiller ball når man har to lagkamerater på blank goal. Keepertabber kan skje. Det der er rein, skjær egoisme. Bare å selge til sommerenI år så tar vi altKommentar
-
Det Matthew gjør der er på grensen til utilgivelig. Snakk om å pisse lagkamerater og supportere i trynet. Benken neste.Merknad: Debattanten kan i innlegget over ha fremvist en rekke negative personlighetstrekk, inkludert, men ikke begrenset til, manglende intellekt, fintfølelse, dannelse, tankekraft, visdom, empati, solidaritet, rettferdighet, måtehold, og mot.Kommentar
-
Slapp av, folkens. Vi kan fortsatt vinne Europaligaen.- Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.
Stuart Baxter har forstått det.Kommentar
-
Det er så hjernedødt av Mathew at jeg får aids i alle kroppsåpninger samtidig. Du har all mulighet til å være med å avgjøre en så viktig kamp, så velger du å fyre av en lompe så hårreisende at selv Hallgeir Kvadsheim fikk piggsveis.
Utenom det var kampen oppløftende sammenlignet med mye av det som har vært prestert så langt i år. Dog blir vi presset noe tilbake og sløser med sjanser. Det er på tide å få med seg noe poeng snart for å unngå å ende opp uten negler i november👍 1Kommentar
-
Kan ikke skylde på Matthew! Virka som han ikke trudde at noen kom etter! Og etter å ha sett kampen skjønner jeg han godt!
Kanskje om Erlandsen og co hadde vært litt mindre opptatt av vgtv,og om hvordan armene henger i forsvar, så kunne Matthew fått noen råd om hvordan man ikke skal stresse i angrep i kampens hete! Han hadde faktisk tid til å stoppe og se opp!Last edited by TEETRE; 26.05.2018, 18:49.Kommentar
-
Kan ikke skylde på Matthew! Virka som han ikke trudde at noen kom etter! Og etter å ha sett kampen skjønner jeg han godt!
Kanskje om Erlandsen og co hadde vært litt mindre opptatt av vgtv,og om hvordan armene henger i forsvar, så kunne Matthew fått noen råd om hvordan man ikke skal stresse i angrep i kampens hete! Han hadde faktisk tid til å stoppe og se opp!
Når det er sagt tror jeg han var fullt klar over medspillerne sine, gutten har vanligvis et svært godt blikk for spillet. I dag tok dessverre egoismen overhånd. Hadde han scoret hadde ingen brydd seg, men nå fremstår han som tidenes fjomp.
Kommentar
-
Hvis du spiller i Eliteserien uten å forstå at det er fornuftig å orientere seg, ja da ønsker jeg ham lykke til med å bli solgt til en større liga.
Når det er sagt tror jeg han var fullt klar over medspillerne sine, gutten har vanligvis et svært godt blikk for spillet. I dag tok dessverre egoismen overhånd. Hadde han scoret hadde ingen brydd seg, men nå fremstår han som tidenes fjomp.
Kommentar
-
Egoisme er ikke et trekk ved Matthews spill i det hele tatt, han gjorde et feilvalg. Det er alltid påfallende hvor lett visse LSK-supportere har for de mest hjernedøde angrep på våre utlendinger, mens garva norske spillere får lov til å repetere juniorfeil i omtrent hver kamp uten det minste utfall. Stammekultur på sitt verste.👍 1Kommentar
Kommentar