KAMPTRÅD Søpla – Lillestrøm Sportsklubb

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Tommy og Tigeren
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Apr 2017
    • 276

    #41
    Håper dette var siste kampen til EGO Mathew i LSK trøya.De kan bare rykke ned og la juniorlaget spille i Addecoligaen.Med disse spillerne LSK har per dags dato,kan de ikke kalles for et fotballag

    Kommentar

    • GIFKanari
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2009
      • 8243

      #42
      Opprinnelig skrevet av Dole
      En ok kamp. Et bedre lag hadde selvsagt ikke tapt kamp etter kamp de siste 5 minuttene. Men Lillestrøm hører hjemme blant bunnlagene.
      Vi er et bunnlag fordi vi har en trener og en vag klubbindentitet som henger igjen i fortida.

      Kommentar

      • GIFKanari
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2009
        • 8243

        #43
        Opprinnelig skrevet av Tommy og Tigeren
        Håper dette var siste kampen til EGO Mathew i LSK trøya.
        ja,spark klubbens beste spiller. Både Krogstad og Amundsen har også sine brainfarts på slutten.

        Kommentar

        • G-Man
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Sep 2011
          • 3209

          #44
          Matthew kostet oss kampen. Enkelt og greit. Kanskje det verste jeg noensinne har sett fra en spiller i gult og sort.

          Kommentar

          • Dole
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2004
            • 1586

            #45
            Opprinnelig skrevet av G-Man
            Matthew kostet oss kampen. Enkelt og greit. Kanskje det verste jeg noensinne har sett fra en spiller i gult og sort.
            Nå tror jeg det er langt fra sikkert at Moses hadde scoret alene med keeper i den situasjonen. Han virker som en veldig begrenset spiller.

            Kommentar

            • GIFKanari
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2009
              • 8243

              #46
              Opprinnelig skrevet av G-Man
              Matthew kostet oss kampen. Enkelt og greit. Kanskje det verste jeg noensinne har sett fra en spiller i gult og sort.
              Matthew var og er lagets drivkraft. Idag gjorde han en stor feil. Lagets mentalitet er en ryggsekk.

              Kommentar

              • Tommy og Tigeren
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Apr 2017
                • 276

                #47
                Opprinnelig skrevet av G-Man
                Matthew kostet oss kampen. Enkelt og greit. Kanskje det verste jeg noensinne har sett fra en spiller i gult og sort.
                Helt enig.Med dårligere spillerforståelse enn en lilleputtspiller

                Kommentar

                • bjarmann
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Sep 2005
                  • 2936

                  #48
                  Jeg vil aldri se Matthew i gult igjen! Jeg driter i at han er vår beste spiller. Vi kan ikke ha spillere som ikke spiller ball når man har to lagkamerater på blank goal. Keepertabber kan skje. Det der er rein, skjær egoisme. Bare å selge til sommeren
                  I år så tar vi alt

                  Kommentar

                  • Langballa
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • May 2014
                    • 322

                    #49
                    Kunne vært ubeseira borte mot enga.... Det får vi aldri noe nytt forsøk på igjen... Takk Matthew! Scoret noen mål og vært god i det siste men i dag ødelegger du alt med egoismen din... Pls bli solgt, dette var verdt mye

                    Kommentar

                    • GIFKanari
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2009
                      • 8243

                      #50
                      Klovner i kamp nå blant supporterne.

                      Kommentar

                      • KEBABavSVIN
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Dec 2007
                        • 594

                        #51
                        Det Matthew gjør der er på grensen til utilgivelig. Snakk om å pisse lagkamerater og supportere i trynet. Benken neste.
                        Merknad: Debattanten kan i innlegget over ha fremvist en rekke negative personlighetstrekk, inkludert, men ikke begrenset til, manglende intellekt, fintfølelse, dannelse, tankekraft, visdom, empati, solidaritet, rettferdighet, måtehold, og mot.

                        Kommentar

                        • Xavi
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • May 2008
                          • 1275

                          #52
                          Ut med Matthew og ut med Arne!
                          Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
                          Anders, Tidligere styremedlem KFL

                          Kommentar

                          • ynnor
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • May 2008
                            • 857

                            #53
                            Den avslutningen er for å få mål på cv’n til å
                            gå videre til en annen klubb. Slik er det med spillere som bruker oss som springbrett.

                            Kommentar

                            • Dole
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Aug 2004
                              • 1586

                              #54
                              Uten Mathew i dag hadde vi trolig tapt kampen med mer enn ett mål. Vår klart beste spiller i 90 minutter.

                              Kommentar

                              • Jan Banan
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Jan 2004
                                • 809

                                #55
                                Slapp av, folkens. Vi kan fortsatt vinne Europaligaen.
                                - Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.

                                Stuart Baxter har forstått det.

                                Kommentar

                                • Kristian
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Jun 2004
                                  • 690

                                  #56
                                  Det er så hjernedødt av Mathew at jeg får aids i alle kroppsåpninger samtidig. Du har all mulighet til å være med å avgjøre en så viktig kamp, så velger du å fyre av en lompe så hårreisende at selv Hallgeir Kvadsheim fikk piggsveis.

                                  Utenom det var kampen oppløftende sammenlignet med mye av det som har vært prestert så langt i år. Dog blir vi presset noe tilbake og sløser med sjanser. Det er på tide å få med seg noe poeng snart for å unngå å ende opp uten negler i november

                                  Kommentar

                                  • TEETRE
                                    Medlem
                                    Bøffel
                                    • May 2005
                                    • 31

                                    #57
                                    Kan ikke skylde på Matthew! Virka som han ikke trudde at noen kom etter! Og etter å ha sett kampen skjønner jeg han godt!
                                    Kanskje om Erlandsen og co hadde vært litt mindre opptatt av vgtv,og om hvordan armene henger i forsvar, så kunne Matthew fått noen råd om hvordan man ikke skal stresse i angrep i kampens hete! Han hadde faktisk tid til å stoppe og se opp!
                                    Last edited by TEETRE; 26.05.2018, 18:49.

                                    Kommentar

                                    • Kristian
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Jun 2004
                                      • 690

                                      #58
                                      Opprinnelig skrevet av TEETRE
                                      Kan ikke skylde på Matthew! Virka som han ikke trudde at noen kom etter! Og etter å ha sett kampen skjønner jeg han godt!
                                      Kanskje om Erlandsen og co hadde vært litt mindre opptatt av vgtv,og om hvordan armene henger i forsvar, så kunne Matthew fått noen råd om hvordan man ikke skal stresse i angrep i kampens hete! Han hadde faktisk tid til å stoppe og se opp!
                                      Hvis du spiller i Eliteserien uten å forstå at det er fornuftig å orientere seg, ja da ønsker jeg ham lykke til med å bli solgt til en større liga.
                                      Når det er sagt tror jeg han var fullt klar over medspillerne sine, gutten har vanligvis et svært godt blikk for spillet. I dag tok dessverre egoismen overhånd. Hadde han scoret hadde ingen brydd seg, men nå fremstår han som tidenes fjomp.



                                      Kommentar

                                      • TEETRE
                                        Medlem
                                        Bøffel
                                        • May 2005
                                        • 31

                                        #59
                                        Opprinnelig skrevet av Kristian

                                        Hvis du spiller i Eliteserien uten å forstå at det er fornuftig å orientere seg, ja da ønsker jeg ham lykke til med å bli solgt til en større liga.
                                        Når det er sagt tror jeg han var fullt klar over medspillerne sine, gutten har vanligvis et svært godt blikk for spillet. I dag tok dessverre egoismen overhånd. Hadde han scoret hadde ingen brydd seg, men nå fremstår han som tidenes fjomp.

                                        Enig! Var ikke rette kampen å dumme seg ut i... Men tror ikke vi skal overvurdere Eliteserien heller, slike feil blir gjort nesten hver runde. Tidenes fjomp får stå får din mening.

                                        Kommentar

                                        • GIFKanari
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Apr 2009
                                          • 8243

                                          #60
                                          Opprinnelig skrevet av bjarmann
                                          Jeg vil aldri se Matthew i gult igjen! Jeg driter i at han er vår beste spiller. Vi kan ikke ha spillere som ikke spiller ball når man har to lagkamerater på blank goal. Keepertabber kan skje. Det der er rein, skjær egoisme. Bare å selge til sommeren
                                          Egoisme er ikke et trekk ved Matthews spill i det hele tatt, han gjorde et feilvalg. Det er alltid påfallende hvor lett visse LSK-supportere har for de mest hjernedøde angrep på våre utlendinger, mens garva norske spillere får lov til å repetere juniorfeil i omtrent hver kamp uten det minste utfall. Stammekultur på sitt verste.

                                          Kommentar

                                          Working...