Amen. Jeg nekter å tro at klubben er så gjennomført blodfattig som de navnene som sirkulerer her antyder. Som Bibaboy skriver er jeg livredd for at man ender opp med en "LSK-kjenning". Med mindre det er Solbakken så bekrefter det at det faktisk står så ille til i ledelsen av Sportsklubben som de verste kritikerne hevder.
Ny trener
Collapse
X
-
Hvorfor hadde Mesfin behov for å dra frem hvor stor interessen for jobben er, og at man har favnet bredt også på kontinentet, hvis kriteriet om å kunne norsk lå klart? Virker helt meningsløst. Man fører jo de som bryr seg om klubben bak lyset med sånne uttalelser.👍 3Kommentar
-
Hvor er det beskrevet at «å kunne norsk er et krav»?(hva er det jeg ikke har fått med meg?) Om det er tilfelle, så er trenere fra skandinavia normalt inkludert, vil jeg tro. Ser uansett ikke at Simon fører noen bak lyset ved å være åpen på de henvedelser/tips har fått inn.👍 1Kommentar
-
Jeg forstod det som at det var en felles enighet i 2008 om at Nordlie konkurrerte hardt med Pellerud om tittelen som grusomste lsk-trener. Etter dette har han i følge ryktene en historie fra Avaldsnes på seg som burde diskvalifisere han fra en hver lederrolle, med forbehold om at historien stemmer da. At han var med i diskusjonene i 2016 er for meg helt ufattelig. Det samme tenker jeg nå.Alle veier fører til Kløfta. Bortsett fra motorveien som går rett forbi.👍 8Kommentar
-
Jeg forstod det som at det var en felles enighet i 2008 om at Nordlie konkurrerte hardt med Pellerud om tittelen som grusomste lsk-trener. Etter dette har han i følge ryktene en historie fra Avaldsnes på seg som burde diskvalifisere han fra en hver lederrolle, med forbehold om at historien stemmer da. At han var med i diskusjonene i 2016 er for meg helt ufattelig. Det samme tenker jeg nå.
Hvis klubben i det hele tatt har tenkt tanken på Skullerud må alle gå. Det går bare ikke an.Andas in och andas ut
Orkar jag så orkar du
Kommentar
-
Jeg forstod det som at det var en felles enighet i 2008 om at Nordlie konkurrerte hardt med Pellerud om tittelen som grusomste lsk-trener. Etter dette har han i følge ryktene en historie fra Avaldsnes på seg som burde diskvalifisere han fra en hver lederrolle, med forbehold om at historien stemmer da. At han var med i diskusjonene i 2016 er for meg helt ufattelig. Det samme tenker jeg nå.Kommentar
-
Pga ansettelsen tar litt tid ser jeg på som positivt. Hadde det vært Skullerud hadde han nok vært presentert allerede, men her tror jeg Simon har en overraskelse på gang. Et navn ingen av oss har forventet. Det er mitt tips. Har trua på deg Simon!👍 2Kommentar
-
👍 2Kommentar
-
At det tar såpass lang tid håper jeg har med at man kvalitetssikrer trenernavn som ikke nødvendigvis er så gjennomprøvd og allerede forkastet fra av flere norske klubber som de ovennevnte.
Powell er det forøvrig ikke sikkert at hadde vært helt krise om man hadde endt opp med, men han burde nok vært mye mer aktuell når Haglund forsvant, da han jo etter eget utsagn var veldig tydelig på at dette var en fotballstil han ville jobbet videre med, og som han har blitt inspirert av i det videre arbeidet sitt. Han snakket også om at spesielt kravene man stilte til spillerne under Haglund er noe av det han ville ta med seg videre i ny jobb den gang og som jo ga suksess. Det tyder på at overgangen fra Haglund til Powell kanskje ville vært det beste vi kunne gjort den gang, når vi uansett vet at trenerjakten til vår tidligere sportssjef begrenset seg til nærområdet.
Nå mener jeg uansett at det finnes bedre trenere der ute hvis man bruker tiden på å kartlegge og sondere "ukjente" markeder. Ikke minst kan man finne folk som kommer fra fotballnasjoner vi har ekstremt mye å lære fra. Det hadde vi trengt.👍 2Kommentar
-
Tror denne ansettelsen er et være eller ikke være for sportsklubben. Muligens den viktigste ansettelsen i nyere tid. Håper virkelig de drar et spennende navn opp av hatten. jeg velger å ha trua på ledelsen i klubben til det motsatte er bevist.Fugla ForeverKommentar
-
Kommentar
-
👍 3Kommentar
Kommentar