Men hvis jeg spekulerer litt videre, så betyr vel «velkjent trenernavn» fort Magnus Powell.
Ny trener
Collapse
X
-
-
Trenere får jo sparken hele tida, noen ganger med god grunn, andre ganger ikke. Har du noen års erfaring som trener på toppnivå har du som regel fått sparken flere ganger. De som ikke har det er enten ferske i gamet eller på en litt annen hylle en fugla kan regne med å få tak i.👍 1Kommentar
-
Trenere får jo sparken hele tida, noen ganger med god grunn, andre ganger ikke. Har du noen års erfaring som trener på toppnivå har du som regel fått sparken flere ganger. De som ikke har det er enten ferske i gamet eller på en litt annen hylle en fugla kan regne med å få tak i.Kommentar
-
Lennartson synes vel LSK er interessant siden han tapte 0 7 sist han møtte oss. Jeg ser virkelig ikke hvordan han skal redde oss denne sesongen. Vi får håpe han lærte litt av fadesen 0 7 i 2011 med Stabæk og ikke går i svenskefella med lavere trøkk på trening og i kampsituasjoner. Jeg er litt skeptisk til trenere som drar rundt og hevder han lærer overalt som Lennartsson så fint sier han gjør. Foreløpig har han ikke så mye å vise til i senere tid. Vi får håpe læringen snart gir resultaterLast edited by maxpayne; 13.07.2018, 12:56.Kommentar
-
Kommentar
-
Lennartsson sier at han er åpen for å spille i flere formasjoner og at han er en pragmatisk trener. Han vil ikke gjøre de store forandringene i fundamentet Arne har bygget opp, men vil «skru til noen detaljer». Vi skal skape målsjanser og ha et aggressivt forsvarsspill.
Var ikke så mye konkret i dette! Stabæk under ham prøvde seg vel på et mye mer ambisiøst pasningsspill, men da hadde de jo også Farnerud på midten.👍 1Kommentar
Kommentar