Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Fortsatt ingen tiltale eller dom. Er det slik vi ønsker at samfunnet skal være?
Arne Tumyr er heller aldri dømt, men jeg ville ikke ansatt han som trener.
men Samma det. Nå ble det Tom og det er akkurat det jeg er også. Og ferdig med LSK. Første møte i 93, stormforelsket og lojal. Men dette går ikke lenger. Et nedrykk kunne jeg fikset, men ikke dette.
Jeg tror Tom Nordlie er rette mannen for de to kampene som ligger foran oss.
Han har førstehåndskunnskap om Start etter å allerede ha møtt dem to ganger i år. Så det er få kandidater som vet så mye om motstanderen.
I tillegg har han fulgt klubben vår tett. Han har derfor en klar plan på hvem av spillerne som bør brukes hvor, og hvordan de skal utføre sine roller best mulig.
Lykke til og måtte laget framstå som en helt ny utgave av seg selv!
La ikke dette bli en tråd om meetoo, men det er da svært få av meetoo-sakene som har ført til straffeforfølgelse, og ei kvalifiserer til noe straff. Men sakene som er avdekket er etter metoo er jo rett og slett groteskt. Ønsker vi virkelig å ha befatning med slike menn, eller skal vi ta et standpunkt?
La ikke dette bli en tråd om meetoo, men det er da svært få av meetoo-sakene som har ført til straffeforfølgelse, og ei kvalifiserer til noe straff. Men sakene som er avdekket er etter metoo er jo rett og slett groteskt. Ønsker vi virkelig å ha befatning med slike menn, eller skal vi ta et standpunkt?
Jeg er enig med deg her, men i dette tilfellet veit ingen av oss hva som egentlig har skjedd. Da er det vanskelig å konkludere i den ene eller andre retninga.
Jeg er enig med deg her, men i dette tilfellet veit ingen av oss hva som egentlig har skjedd. Da er det vanskelig å konkludere i den ene eller andre retninga.
Det er jo klassisk LSK. Når vi får inn en mann som fotballmessig er god nok, så er han (eller har tydeligvis i det minste vært) moralsk forkastelig.
Blir det Nordli forbi kvaliken må vi selvsagt ha en vanntett kontrakt som innebærer på hue og ræva ut om han beveger seg så mye som en centimeter over grensa til hva som er akseptabelt.
Tragisk og historieløst om dette stemmer. Er det ingen i klubben som husker hvordan han raserte klubben og drepte gleden ved forrige forsøk? Eller mener de nok et #metoo-case er det som skal gjøre oss attraktive på sponsormarkedet?
Dette stinker kompisansettelse lang vei. Det er vel bare en mann som har overlevd alle trenerne i hele nedgangsperioden, og han er i tillegg direktør. I alle andre bedrifter med det resultatet vi har prestert så hadde direktøren måtte gå, men vi har jo bestemt oss for å bli en verre utgave av Fredrikstad. Samme dårlige drift, ansetter bare gamle kjente, men vi skal være umoralske i tillegg.
Nordlie er en løs kanon og vil alltid være det. Han er det stikk motsatte av hva klubben trenger på lang sikt, to kamper er mer enn nok med ham. Helt utrolig at folk fortsatt vil ha kortsiktighet når den ene sluttpakka følger den andre.
I møte med Helge S. Gaard, sa Tom Nordlie opp stillingen som trener i Avaldsnes av «familiære årsaker».
Likevel skal han kort tid etterpå ha engasjert advokat John Christian Elden som fremmet krav om kompensasjon og etterlønn. Kravet fra advokat Elden ble blankt avvist av Avaldsnes. Tom Nordlie har ikke fått en krone i kompensasjon.
"Nordlie har tidligere vært i kvalifisering til Eliteserien fire ganger, men han har aldri gått seirende ut. To ganger tapte han kvalifisering for opprykk med Sandefjord. I tillegg har han rykket ned i kvalifisering med både Vålerenga og Fredrikstad."
Kommentar