Ny trener
Collapse
X
-
Sakset fra Sves sin kommentar i RB: LSK, Fotball | Full klaff fra første dag, men dette er ikke en varig løsning (rb.no)
Etter det RB erfarer skal Helstrup være mer interessert i LSK-jobben enn Tromsøs supportere sikkert skulle ønske. Det betyr ikke at han er klar for å overta treneransvaret på Åråsen, men det er vel så sannsynlig at det skjer som at det ikke blir noe av.
Egen kommentar: Nå er det så mange stemmer som begynner å melde det samme at jeg tror dette går i havn. Gjetter at Helstrup er inne fra og med neste uke.👍 2Kommentar
-
Siste nytt Helstrup-sagaen:
https://www.vg.no/sport/fotball/i/Q7...aler-i-tromsoeBada bing - bada bong. Bjørn rulezKommentar
-
Om han forlenger? Tja, kanskje, og det ville absolutt stått respekt av det. Jeg tror dog ikke Tromsø er i stand til å strekke seg lenger enn oss hva gjelder betingelser. Slitt voldsomt med økonomien i lang tid. Litt bedring nå etter gode salg de siste par årene, men de henta ikke spillere i vinter fra Kjelsås for moro skyld for å si det sånn. Det var det de hadde råd til. Jeg tviler litt på at Helstrup har lyst til å forverre klubbøkonomien ved å signere feit kontrakt. Han vil jo bygge klubb der oppe hvis han først velger å bli.Last edited by Kanarivogel89; 18.07.2023, 13:47.👍 2Kommentar
-
Tom Nordlie burde være på lista over midlertidige kandidater. En spillestil som bryter lite med hva den forrige treneren stod for og har fremdeles et stort hjerte for klubben.Kommentar
-
hvis helstrup takker nei fordi tromsø kaster mange penger etter ham trenger vi'n ikke alikevel, sånne folk har vi hatt nok av. Tror ikke gaute er sånn da, bare for å ha poengtert det. Tipper han fristes av nok en større utfordring som lsk klart er, med mer press, krav om resultater og en oppgradering på alle mulige punkter sånn jeg ser det (ok, minus lokal tilhørighet da)Kommentar
-
At Tromsø vil ha en avklaring i løpet av uka og Mesfin i kveld sier at vi sannsynligvis ikke har ny trener klar før i slutten av juli, så anser jeg det som lite sannsynlig at det blir Helstrup. Nå skal vel Helstrup i samtale med oss, så vi får nå se. 80-20 at han blir på Alfheim er mitt tipsKommentar
-
Mesfin sier vel ikke noe annet enn at det ikke kommer ny trener inn som skal lede laget i kamp før etter Haugesundkampen og antyder tidligst at ny trener kan være klar for hjemmekampen mot Ham-Kam 30. juli.
Sånn sett ingen motsetning mellom Tromsøs forventning om avklaring denne uka og Mesfins uttalelser.Morten👍 2Kommentar
-
At Tromsø vil ha en avklaring i løpet av uka og Mesfin i kveld sier at vi sannsynligvis ikke har ny trener klar før i slutten av juli, så anser jeg det som lite sannsynlig at det blir Helstrup. Nå skal vel Helstrup i samtale med oss, så vi får nå se. 80-20 at han blir på Alfheim er mitt tips
Kommentar
-
»Med så kort tid mellom kampene vil en ny trener tidligst være på plass til hjemmekampen mot HamKam 30. juli»
Kommentar
-
Ville vel vært rart å bli klar på fredag f.eks og lede kamp allerede på søndag uansett?
Ser ikke helt at dette betyr at gaute ikke kommer.
👍 1Kommentar
-
Gunnar Wilhelmsen, Gaute U. Helstrup | Her er ordføreren på spasertur med TIL-treneren (nordlys.no)
Nå engasjerer de ordføreren der oppe i nord for å prøve å beholde Gaute. Noen som kan gjengi kort om det står noe interessant å lese i artikkelen?
At Gutan spiller ut absolutt alle kortene de har, vil jeg påstå betyr at Helstrup er ganske så interessert i å flytte sørover. Blir noen spennende dager framover!Kommentar
-
Mesfin sier vel ikke noe annet enn at det ikke kommer ny trener inn som skal lede laget i kamp før etter Haugesundkampen og antyder tidligst at ny trener kan være klar for hjemmekampen mot Ham-Kam 30. juli.
Sånn sett ingen motsetning mellom Tromsøs forventning om avklaring denne uka og Mesfins uttalelser.Kommentar
-
Dere har nok rett, pessimismen tok litt overhånd. Avklaringen får vi uansett denne uken, dvs om han blir på Alfheim eller fortsatt ønsker å forhandle med oss.Kommentar
-
Hører sirkussvensken til Vålerenga melder i podcasten 69. mann at han tror Helstrup kommer. Sier at lokalavisene ikke ville meldt så hardt om dette ikke går i boks.
Samtidig melder jo også denne premieidioten at vi har hatt mest flaks og marginer så langt i sesongen sammen med Tromsø. Nevner xG og greier. Hadde fjotten tatt seg en titt på disse statistikkene han slenger rundt seg med, så ville han sett at vi har fått betalt i scoringer akkurat som xG tilsier. På xGA har vi blitt i overkant hardt straffet. Faktisk har vi nest lavest xGA i hele ligaen. Kun Glimt har lavere. Er nok fortsatt bitter over at kamper varer i 90 minutter, Jokke. Dersom dette er argumentet hans, så får han slenge inn Viking og, som har henta inn tre seire og to uavgjort på overtid eller helt på slutten i år.Last edited by Kanarivogel89; 19.07.2023, 06:54.👍 1Kommentar
-
Gunnar Wilhelmsen, Gaute U. Helstrup | Her er ordføreren på spasertur med TIL-treneren (nordlys.no)
Nå engasjerer de ordføreren der oppe i nord for å prøve å beholde Gaute. Noen som kan gjengi kort om det står noe interessant å lese i artikkelen?
At Gutan spiller ut absolutt alle kortene de har, vil jeg påstå betyr at Helstrup er ganske så interessert i å flytte sørover. Blir noen spennende dager framover!
👍 1Kommentar
-
Kommentar
Kommentar