Synes det er vanskelig å uttale seg så bastant om det. Hun har aldri vært trener på et lignende nivå, og det er mange steg hun kan ta på veien til å bli eliteserietrener. Nivået hun har vært trener på er lavere enn junior og 4. div f.eks. Er vel naturlig at hun tar stegene og enten tar over et lag litt ned i divisjonene eller et juniorlag? Hun kunne f.eks fått muligheten til å lede LSK G19?
Ny trener
Collapse
X
-
Ja det hadde vært et fornuftig valg. Nå har det seg slik at både Geir Bakke og Thomas Berntsen satt i Sarpsborg uten å forlenge sine kontrakter med SO8, inntil LSK presterte å skrive ny kontrakt med Arne Erlandsen. 2 dager etter at AE signerte ny kontrakt gjorde GB og TB det samme med SO8. Det er i beste fall en skandale om ledelsen i LSK ikke engang har tatt en prat med disse gutta, men de er vel livredde for at udugelige hoder måtte rulle på Åråsen med en slik dobbel ansettelse.
Tipper disse gutta hadde fått LSK på rett kjøl og oppover på tabellen men sitt kontakt nett og ikke minst væremåte. Det er på høy tid å røske opp store deler av gutteklubben på åråsen og få inn nye tanker og nytt blod. Det som skjer der i dag fungerer åpenbart ikke.Fugla ForeverKommentar
-
Ikke skogen, filosofien er så langt unna arneball at det ikke hadde vært mulig å vingle mer om man prøvde.
Bør være forankret i sportsplan at man ønsker et lag med korte avstander i og mellom ledd både offensivt og defensivt ettersom man forlenget med Arne, så gi meg mer av det samme, men med høyere press og bedre people-skills👍 1Kommentar
-
Har lenge lurt på hva vi har for no uforløst som kan redde oss fra OBOS, men det er jo så enkelt som overskudd.
Trur ikke spillera har hatt det på lenge, så gjerne en trener som kan hente det beste ut av folk basert på positivitet takk.Kommentar
-
Nesselquist og Hege Riise er i alle fall to veldig spenstige alternativer! Det er et interessant spørsmål hvor mye man skal gamble med den nye ansettelsen. Skal man ta en råsjans på en utenlandsk trener uten kjennskap til norsk fotball? Ansette en urutinert trener uten erfaring på dette nivået? Eller gå for en tryggere, erfaren person?
Jeg tror klubben går for det siste alternativet, en ganske kort kontrakt til en trener med erfaring i norsk fotball. Skal ikke se bort fra at Tom Nordlie blir diskutert!👍 1Kommentar
-
Kanskje, men mye av den støyta har egentlig Skeid tatt. De har sørga for at han på mange måter kom kjapt inn i varmen igjen.. Også gjenstår det å se hvor mye vekt klubben legger på slike episoder som i Avaldsnes..
Jeg synes egentlig ikke det er så veldig store forskjeller.. begge vil ha høyt tempo, direkte spill og legger stor vekt på hodt trente spillere. Den største forskjellen er vel formasjonen, slik jeg ser det.👍 1Kommentar
-
Kommentar
-
Og har ikke vi egentlig en stall som kunne passet rimelig bra til Skogenball?
Kommentar
-
👍 1Kommentar
-
og ikke minst; bruk tiden det tar å kartlegge aktuelle kandidater godt og intervju flere før ansettelse. En liste med 2-3 kjente fjes holder ikke...👍 1Kommentar
Kommentar