Strengt tatt så holder det å la Sundgodt ta over LSK ut denne sesongen. Denne stallen er ikke moden eller god nok for nok for store endringer.
Ny trener
Collapse
X
-
Er det duket for en gjeste opptreden av Henning Berg? Hadde ihvertfall vært rimelig rolig på at han ville fått oss gjennom sesongen uten nedrykk.Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
*Brasseberget*Kommentar
-
Så en umoden stall trenger en totalt umoden trener mener du? Har ingen tro på det. Mulig Sundgot fungerer som en assistent men han har overhodet ingen erfaring som hovedtrener. Sjansespill uten like. Spesielt når vi ligger så utsatt til. Hadde vi vært nr 6 og på trygg grunn så kunne man eventuelt brukt litt lenger tid. Han kan ta laget mot Godset og kanskje EL-kval, men en erstatter for Arne bør på plass ganske raskt...................Kommentar
-
Når man setter seg i en sånn situasjon, er det bedre å bruke tid på et permanent valg. Men har lite tru på Sundgot ut sesongen, så ser ikke mange bedre alternativer enn Nordlie.En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.
Endelig er mørketida over.Kommentar
-
Svesengens artikkel i går begynner å minne mer og mer om clickbait. Jeg tror Arne fortsatt er LSK trener i alle fall ut sesongen.
Når det gjelder Hege Riise så kunne det muligens vært aktuellt sammen med en mann som tålte å dele ansvaret med en kvinne. Sundgodt og Riise kunne kanskje funket?
Jeg er pro Hege.Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
*Brasseberget*👍 3Kommentar
-
Det er bare å skrive Tom N i google søket og alle vil skjønne hvorfor han ikke er aktuell. Det er like greit. Nå må det bli slutt på sirkus i denne klubben, Sundgodt har tjent LSK i over 20 år og er snart den som kjenner dette skipet best.Kommentar
-
..................Kommentar
-
Fremstår som en moderne metodisk trener, og vet at han har vært inspirert av Portugal og vært på studiebesøk der nede. Snakket en del om periodisering i podcaster jeg har hørt med ham, og er opptatt av belastningsstyring og gradvis fysiologisk oppbygging av treningen sånn at laget ikke skal peake tidlig eller midt i sesong.
Har en ganske interessant CV. Oppnådd suksess i lavere divisjoner og har håndtert klubber som Dalkurd og AFC som er i konstante kaos-situasjoner rent spillerlogistisk. Trent både U19 og U21 i Hammarby der han vant SM-gull med U21. Trent et svensk guttelandslag. Rykket som sagt opp med Dalkurd i fjor og var IFK Göteborg sitt førstevalg som ny hovedtrener i vinter. Var mer eller mindre klar for IFK og støtteapparatet der hadde fått beskjed om at Brännström skulle ta over, men Dalkurd og IFK ble tilslutt aldri enige og de hentet Asbaghi i stedet, som tidligere hadde hatt nettopp Brännström som mentor. Det hele endte med at Dalkurd sparket ham noen måneder senere, så han er akkurat nå arbeidsledig og behøver ikke kjøpes fri fra noen klubb.👍 2Kommentar
-
Se utenfor Norden. Frankrike, Italia, Spania, Portugal, Balkan, Sveits og Tyskland. Kanskje også England. Nok av godt kvalifiserte trenere som sliter med å få jobber i toppligaene der, som holder et høyere nivå enn norske trenere.Custodes
Contra o futebol moderno!👍 1Kommentar
-
Du ser det ikke som en fordel at treneren kjenner til norsk fotball?For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
-
Kommentar
-
Fra februar i år: Svennis avslører: Vil bli trener i Norge.
- Jeg vil gjerne trene et norsk lag. Fordi jeg har troen på norsk fotball. At den vil forbedre seg mye i årene framover, sier Svennis.
https://www.dagbladet.no/sport/svenn...laget/69411328Kommentar
-
Fra februar i år: Svennis avslører: Vil bli trener i Norge.
- Jeg vil gjerne trene et norsk lag. Fordi jeg har troen på norsk fotball. At den vil forbedre seg mye i årene framover, sier Svennis.
https://www.dagbladet.no/sport/svenn...laget/69411328
Custodes
Contra o futebol moderno!Kommentar
-
👍 1Kommentar
-
👍 1Kommentar
-
Vær så snill, se utenfor Norden. Selv om jeg får vann i munnen av å se for meg Svennis som LSK trener. Utlandet er fremtiden. Norske trenere går på rundgang i klubbene i Eliteserien. Fra avskjed til avskjed. Se til utlandet!Custodes
Contra o futebol moderno!Kommentar
Kommentar