Ny trener

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • DoubleHi5
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2011
    • 4227

Aldri har fansen stått mer samlet enn i dag! Aldri!

For er det en ting jeg tror vi alle har til felles akkurat nå, er det at vi er avventende. Avventende og usikre. Jeg tror folk ikke helt vet hva de skal tro, tenke eller si.

Ingen kan si med sikkerhet at dette blir en stor suksess. Ingen kan heller vite at det blir en fiasko. Mest sannsynlig er det at det blir noe et sted imellom.

Noen går rett inn i blodtåka. Noen er uforbederlige optimister og tror at dette blir gull! Ingen vet. Men alle håper.

Jeg skal ikke komme med argumenter for eller imot om Andreas Georgeson blir en suksess.

Men vi skylder ham at vi gir ham sjansen! Vi skylder klubben og spillerne at vi gir ham sjansen. Vi skylder oss selv at vi gir ham sjansen!

Andreas snakker allerede om hvor viktig klubbkulturen, men også ikke minst kanarifansen var for hans valg. Vi må omfavne ham, åpne våre gul-sorte hjerter for ham og bidra til å spille ham god!

Det blir uendelig spennende og altfor lenge å vente før vi kan se de første tegnene til hvordan Sportsklubben vil fremstå under Andreas Georgsons ledelse. Vi står sammen i avventende forventning om at det vi kommer til å se går i en retning som kan forandre avventningen og uvissheten til optimisme og forventning!

Ha en fortreffelig og riktig god jul, alle Fugla-fans!

Last edited by DoubleHi5; 22.12.2023, 18:23.
    Elska þetta félag

Kommentar

• maxpayne
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Apr 2006
      • 1279

Opprinnelig skrevet av bjarmann

Hvordan er det å være så forbanna pessimistisk og negativ hele tida? Men du ønska vel et trenerpar bestående av Melgalvis og Rafn?
      Klubben selv synes det er en akseptabel risiko å ta, det må man selvsagt respektere, men jeg tror det er feil. Vi får se når oktober nærmer seg. LSK fan er jeg uansett.

Kommentar

• bjarmann
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Sep 2005
        • 2970

Det er klart detta er en risiko men det kan selvfølgelig slå begge veier. Jeg er uansett uendelig glad for at vi ikke går for det helt trygge og garantert blir en middelhavsfarer. Glad vi slipper de trauste sure gubbene som går på rundgang eller en gammal klubbhelt. Man må ta sjanser. Var vel ikke så mange oppi Bodø som jubla når Knutsen kom hellet. Plutselig treffer man blink. Vi gir det en sjangse
        I år så tar vi alt

Kommentar

• kunden
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jun 2005
          • 2420

Litt mer rundt trenerkabalen og "Helstrups Nei":

Kommentar

• DoubleHi5
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2011
            • 4227

Da er det tilsynelatende bare å åpne denne tråden igjen! Blir det Mesfin ut året igjen?
            Elska þetta félag

Kommentar

• niko
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jul 2008
              • 576

Asterhed skal vel ikke til Manchester?

Kommentar

• occean-fan!
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Nov 2006
                • 742

Er vel en mulighet at Asterhed får prøve seg. Hvis ikke er fort Hans Erik Ødegaard det beste alternativet. Moesgaard kan også være noe, men jeg har en følelse på Ødegaard

Kommentar

• kunden
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jun 2005
                  • 2420

I en anarkistisk fotballverden så er alt mulig ser det ut til. Hvem hadde satt spenn på Georg til ManU?

Kanskje løser det seg for oss allikavæl - Kanskje er Helstrup lei av å være andrefilolin i Glimt?

Kommentar

• Kanarivogel89
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • May 2006
                    • 4651

Opprinnelig skrevet av kunden
                    I en anarkistisk fotballverden så er alt mulig ser det ut til. Hvem hadde satt spenn på Georg til ManU?

Kanskje løser det seg for oss allikavæl - Kanskje er Helstrup lei av å være andrefilolin i Glimt?
                    Fristende det, men GHRA-ball har ikke like mye schwung over seg som AGRA-ball. Åpenbart viktig at vi finner en med de rette initialene til å komplementere Asterhed sine.

Kommentar

• Svart og gul
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Oct 2004
                      • 422

Ødegaard kan være rett fyr. Passer vel inn med tanke på formasjon og spillestil.

Kommentar

• kunden
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jun 2005
                        • 2420

Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89

Fristende det, men GHRA-ball har ikke like mye schwung over seg som AGRA-ball. Åpenbart viktig at vi finner en med de rette initialene til å komplementere Asterhed sine.
                        Finnes det en trener med initialene SS?

Kommentar

• HSft
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Dec 2004
                          • 6091

Kan fort være tilgjengelig veldig snart…

Kommentar

• Kanarivogel89
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • May 2006
                            • 4651

En viss tynnhåret, tidligere klubbhelt med et noget spesielt løpesett passer i hvert fall denne beskrivelsen. Men det spørs om han vil være (R)ass-trener bak Robin, da

Jeg ser gjerne at Asterhed får sjansen, men Ødegaard er et godt innspill. Moesgaard er selvsagt også i vinden. Han skal få lov til å ta med seg Nuñez hvis han kommer, så slår vi to fluer i en smekk Ellers er det veldig imponerende hva Thomas Myhre har fått til med så å si null midler i Moss, selv om de vel spiller med tre stoppere. Finnes en del gode treneremner der ute akkurat nå.

Kommentar

• Kroktåa
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Feb 2015
                              • 2962

Jeg har lenge hatt våte drømmer om å se Johan Andersson på LSK-benken. Kanskje dette er anledningen? Han har vel de rette formelle kvalifikasjonene nå? Gjerne i tospann med Robin, som kan være kontinuitetsbæreren fra arbeidet som er lagt ned nå det siste halvåret? Så får også Vogel oppfylt ønsket sitt om et passende akronym.

Kommentar

• Kanarivogel89
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • May 2006
                                • 4651

Opprinnelig skrevet av Kroktåa
                                Jeg har lenge hatt våte drømmer om å se Johan Andersson på LSK-benken. Kanskje dette er anledningen? Han har vel de rette formelle kvalifikasjonene nå? Gjerne i tospann med Robin, som kan være kontinuitetsbæreren fra arbeidet som er lagt ned nå det siste halvåret? Så får også Vogel oppfylt ønsket sitt om et passende akronym.
                                RAJA-ball! Perfekt! Tiltredes

Kommentar

• maxpayne
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Apr 2006
                                  • 1279

For en komedie denne klubben har blitt siden i fjor sommer. Kanskje 5 hovedtrenere på litt over ett år. SM sine ord fra i fjor om at de kom sammen og drar sammen må nå svelges. RA fungerer selvsagt bedre enn SM men at vi nok en gang er i denne situasjonen er ikke til å tro. Jeg tipper Obos i 2026

Kommentar

• Kroktåa
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Feb 2015
                                    • 2962

Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89

RAJA-ball! Perfekt! Tiltredes
                                    ...eller JARA. Good both ways.

Kommentar

• Kanarivogel89
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • May 2006
                                      • 4651

Opprinnelig skrevet av maxpayne
                                      For en komedie denne klubben har blitt siden i fjor sommer. Kanskje 5 hovedtrenere på litt over ett år. SM sine ord fra i fjor om at de kom sammen og drar sammen må nå svelges. RA fungerer selvsagt bedre enn SM men at vi nok en gang er i denne situasjonen er ikke til å tro. Jeg tipper Obos i 2026
                                      Men dette er jo utenfor vår kontroll. Hva forventer du at klubben skal gjøre? Binde fast Georgson? Trenere på dette nivået i norsk fotball vil alltid ha en utkjøpsklausul. Bare se på Mikkjal Thomassen. FFK hadde ingenting de skulle ha sagt da AIK kom på banen. Nordsjælland har i sommer vært ute etter både Helstrup og Alfred Johansson, men her valgte de involverte å takke nei. Trenere har dessverre blitt fritt vilt, men man kan ikke bebreide klubben fordi Georgson velger å kaste hele prosjektet på dynga etter et halvår. Det får stå for hans egen regning. Nå står han for meg kun igjen som en sviker og en illojal kødd, men jeg legger absolutt ingen skyld på Mesfin og co. her.

Kommentar

• niko
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Jul 2008
                                        • 576

Enda godt at mesteparten av spillerlogistikken for sommeren var unnagjort før dette skjedde.

Kommentar

• TheFugl
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Sep 2006
                                          • 418

Ingen kan klandre Mesfin for Georgson sin egen avgjørelse.

Men Simon som sportssjef er fullt og helt ansvarlig for sportsklubbens resultater. Du kan skylde på alt du vil, trenere som går, spillere som går, alt mulig rart. Simon er fortsatt ansvarlig for resultatene.

Kommentar

Working...