Kunne tenke meg at man i framtidige kontrakter i hvert fall har en klausul om at det koster mer midt i sesong enn etter sesongslutt. Det er ekstremt forstyrrende å bytte sjåfør i fart.
Ny trener
Collapse
X
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Men jeg mener fortsatt at Johan Andersson bør være en kandidat som hovedtrener. Resultatene i Turn taler for seg, han har en tilknytning til Fugla fra før av, en spillestil som ligger nært den vi har brukt et halvt år på å innarbeide og han har tross alt mer erfaring enn Georgson som hovedtrener.👍 2Kommentar
-
Jeg liker også kombinasjonen - i utgangspunktet, men hvis vi velger å beholde Asterhed permanent, mener jeg han bør få velge sin egen assistent. Assistenten skal være den nærmeste sparringpartneren og bør utfylle hovedtreneren så godt som mulig, så det bør være en person som hovedtreneren er trygg på.
Men jeg mener fortsatt at Johan Andersson bør være en kandidat som hovedtrener. Resultatene i Turn taler for seg, han har en tilknytning til Fugla fra før av, en spillestil som ligger nært den vi har brukt et halvt år på å innarbeide og han har tross alt mer erfaring enn Georgson som hovedtrener.👍 1Kommentar
-
Kommentar
-
Håper virkelig ikke det tar alt for lang tid å få på plass en ny trener; dette bør helst være på plass til kampen mot Molde 11. august. En reprise på 2023 må være helt uaktuelt.
Johan Andersson, spennede, fullt mulig å få til, men mangler erfaring høyeste nivå og er derfor forbundet med noe høy risiko, men også høy avkastning(?).
Hans Erik Ødegård (og Andreas Tegström?), ikke kjempespennede, men de har fått til mye med svært lite i Sandefjord. Et relativt trygt valg, uten at jeg er overbeivst om at det blir seriegull av det. Burde også være mulig å få til.
Johannes Moesgaard, imponert stort med KFUM, ikke usannsynlig at han har en stor fremtid foran seg som trener. Men har begrenset med erfaring på øverste nivå, og har heller ingen erfaring fra jobber der omgivelsene sier akkurat hva de tenker og mener. Er heller ikke utenkelig at han ønsker å bli i KFUM ut sesongen for å se hva de kan få til der.
Jørgen Isnes, har vist at han kan ta nivået. Har også erfaring fra en klubb der omgivelsene sier hva de tenker og mener. Burde være en ekstremt het kandidat, men hvorfor skulle han ta turen hit?
Thomas Myhre, gjort det svært bra i Moss. Men jeg vil egentlig ikke ha en sånn type trener som bare stikker fra en klubb han er svært nære å utrette et "mirakel" i.Kommentar
-
Syns det hadde vært gøy med Kasper Hjulmand, god CV og ledig på markedet. Ståle er vel ikke ledig helt enda...
😀 1Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kjenner jeg er skeptisk til SS selv hvis han skulle være aktuell. Når man ser hvordan landslaget har framstått under SS:
Resultatene er dårligere enn spillermaterialet skulle tilsi. Når det klaffer offensivt ser det veldig bra ut med kjappe pasninger, overganger og klikk-klakk. Når det ikke stemmer er det tråkking på ball, på tvers og bakover. Primært utspilling bakfra. Dessuten slipper vi inn mål hver gang motstander går i angrep.
Vent litt - hva snakker jeg om - det er jo 100% match???😂 5Kommentar
Kommentar