Minner om at 90 prosent av forumet ville ha denne fantastiske svensken. Var i hvert fall noen av oss som luktet lunta...
Ny trener
Collapse
X
-
-
Kommentar
-
Sånn, da sier vi at Asterhed er ferdig.
Og jeg har null tiltro til de som skal hente erstatter!
For den gjengen mener at Sportsklubben skal dominere matcher med moderne fotball, istedenfor å spille den fotballen folk på Åråsen liker å se.
Alle her veit hva jeg mener med "fotball Åråsen liker". Så hurra for sport! Vi mister identiteten vår, og så rykker vi faens ned på grunn av beslutninger på faens møterom.
Nå må det komme inn noen med pondus, som kan kjøre over Mesfin og styret, og som kan få den udugelige spillerstallen vår til å slutte å oppføre seg som noen jævla kyllinger og finne tilbake til kvalitetene som gjorde at de tross alt ble spillere i føkkings Sportsklubben!
Ser med gru på neste stunt.
Var skeptisk men skal være ærlig at jeg ikke trodde det skulle bli så ille da vi ansatte svenskene.
Men burde vel skjønt tegninga med Karlin. Deretter Ali og nå sist så lar han Asterhed ta over hovedansvaret.
I mellomtiden solgt unna to selvproduserte spillere for lommerusk.
Den ene fiaskoen på rekke og rad.👍 4Kommentar
-
Sa at han hadde flaksa seg til noen signeringer og meste har vært drit. Men det har virkelig virkelig vært drit de siste åra, og det er KUN på hans kappe. Så han bør faen ikke være i nærheten av å være med å bestemme nye treneren.Kommentar
-
Kommentar
-
Edit: lagt inn RALast edited by Egumen; 21.08.2024, 20:16.👍 3Kommentar
-
Jøss, når ble dette en konkurranse? Var selv tålmodig og avventende positiv til prosjekt AGRA lenge. Åpenbart for lenge, for jeg skjønner at dette ikke går lengre nå. Ny trener må inn, men han kan ikke klandres for all udugelighet i dag og i tidligere kamper. Enkle pasningsfeil og mangel på innsats skal ikke skje på dette nivået…👍 1Kommentar
-
Kommentar
-
Nei, du har selvsagt rett. Mye bedre å gå ut og proklamere at TLO er Norges beste spiss! Denne tapergjengen trenger en utestemme!!Elska þetta félag👍 4Kommentar
Kommentar