Ser Sves lanserer David Nielsen (det navnet har jeg ikke hørt på en stund). Husker ham først og fremst som et gigantisk rasshøl. Bør med andre ord passe perfekt. Vi trenger noen som stiller krav til spillergruppa. Asterhed har ikke fått resultatene med seg, men det som ble levert i går vil jeg gi spillerne minst like mye av skylda for. Feila på helt elementære ting.
Egentlig hadde jeg sett meg ut Thomas Myhre etter sesongen, men det blir nok for stor risiko å ta nå. Beundringsverdig det han får til i Moss, og han spiller atpåtil en fotball som ikke gjør at vi trenger å starte helt på nytt. Nå har vi jo rigga oss for 4-3-3, så jeg håper vi ikke går tilbake til stram 4-4-2 eller noe nå. Det har vi ikke stall til lenger.
Egentlig hadde jeg sett meg ut Thomas Myhre etter sesongen, men det blir nok for stor risiko å ta nå. Beundringsverdig det han får til i Moss, og han spiller atpåtil en fotball som ikke gjør at vi trenger å starte helt på nytt. Nå har vi jo rigga oss for 4-3-3, så jeg håper vi ikke går tilbake til stram 4-4-2 eller noe nå. Det har vi ikke stall til lenger.
Kommentar