Ny trener
Collapse
X
-
-
Noen (inkl meg selv) vil helt sikkert bli misfornøyde uansett. Den faglige kompetansen totalsett er det nok ikke noe i veien med men det å få det ut i praksis derimot…Dette er en ballKommentar
-
Kan vi få med Dunsby på lasset da eller er han for god og skal utenlands alt?
dunsby, va og lehne på topp, ingen åsen eller kito på banen, hoff krygård og lundis(ibra til lundis blir frisk) på midten. Burde kunne redde plassen greit det.
👍 1👎 1Kommentar
-
https://x.com/EirikNH/status/1826608321261875587
" Lillestrøm er på trenerjakt. Klubben har allerede tatt kontakt med Sandefjord i håp om å hente Hans Erik Ødegaard (50) til klubben."
Famler litt i blinde nå eller?👍 1Kommentar
-
Ser neppe at Sandefjord er villig til å la Ødegård gå. De er nede i sumpa selv, og da er det en gyllen mulighet å la oss okkupere sisteplassen. Selv om Ødegård skulle ønske å komme til oss, så ville jeg som Sandefjordleder tvunget han til å bli i oppsigelsestiden, kun for å hindre oss i å få den endringen vi så desperat trenger.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?Kommentar
-
Ser neppe at Sandefjord er villig til å la Ødegård gå. De er nede i sumpa selv, og da er det en gyllen mulighet å la oss okkupere sisteplassen. Selv om Ødegård skulle ønske å komme til oss, så ville jeg som Sandefjordleder tvunget han til å bli i oppsigelsestiden, kun for å hindre oss i å få den endringen vi så desperat trenger.
Liker for øvrig ikke at dette lekker ut hvis ting er langt unna. Litt samme som Helstrup-sagaen i fjor.👍 1Kommentar
-
Ser neppe at Sandefjord er villig til å la Ødegård gå. De er nede i sumpa selv, og da er det en gyllen mulighet å la oss okkupere sisteplassen. Selv om Ødegård skulle ønske å komme til oss, så ville jeg som Sandefjordleder tvunget han til å bli i oppsigelsestiden, kun for å hindre oss i å få den endringen vi så desperat trenger.👍 1Kommentar
-
Ser neppe at Sandefjord er villig til å la Ødegård gå. De er nede i sumpa selv, og da er det en gyllen mulighet å la oss okkupere sisteplassen. Selv om Ødegård skulle ønske å komme til oss, så ville jeg som Sandefjordleder tvunget han til å bli i oppsigelsestiden, kun for å hindre oss i å få den endringen vi så desperat trenger.😂 3Kommentar
-
Ser neppe at Sandefjord er villig til å la Ødegård gå. De er nede i sumpa selv, og da er det en gyllen mulighet å la oss okkupere sisteplassen. Selv om Ødegård skulle ønske å komme til oss, så ville jeg som Sandefjordleder tvunget han til å bli i oppsigelsestiden, kun for å hindre oss i å få den endringen vi så desperat trenger.Elska þetta félag👍 1Kommentar
-
PErsonlig ville jeg liggi langflat etter Pimenta.
Ellers er det helt sykt at klubben selger et spisstalent som Hoff omtalte som klubbens største talent siden Tommy for et år siden rett før de ansetter ny trener.Kommentar
-
🥰 2Kommentar
-
Ser neppe at Sandefjord er villig til å la Ødegård gå. De er nede i sumpa selv, og da er det en gyllen mulighet å la oss okkupere sisteplassen. Selv om Ødegård skulle ønske å komme til oss, så ville jeg som Sandefjordleder tvunget han til å bli i oppsigelsestiden, kun for å hindre oss i å få den endringen vi så desperat trenger.
Jeg synes han virker litt vel gambling men👍 1Kommentar
-
Jeg aner ikke hva Asterhed eventuelt kan bidra med videre, eller om Ødegaard eventuelt kan og/eller vil ha ham som assistent. Det kan ende opp med at A mer eller mindre blir vannbærer ut kontraktstida og at Ødegaard eventuelt henter sin egen (sine egne) assistenter.
Tror ikke at det eventuelt vil stå og falle på akkurat dette punktet!Elska þetta félagKommentar
-
Nei, med Mesfin i stolen er det vanskelig å se en rød tråd. Eller nei vent, totalt umuligLast edited by Fugggel; 22.08.2024, 15:50.👍 1Kommentar
-
Rekrutteringsselskapet kartla mulige kandidater basert på et sett kriterier som klubben hadde satt, og det var naturligvis klubben og ikke byrået som hadde ansvaret for ansettelsen av Georgson.
Den ansettelsen kan man jo mene mye om, men selv var jeg slett ikke blant dem som ropte at "svensken må sparkes" - vi leverte tross alt noen veldig gode enkeltkamper, og hvem vet hvordan laget hadde sett ut utover høsten.
Dessverre har Asterhed tilsynelatende famlet helt i blinde i tida si som hovedtrener med merkelige laguttak og taktiske grep underveis i kampene som absolutt ikke er tillitsvekkende. I tillegg virker det som at spillerne overhodet ikke forstår eller får til det treneren prøver på, som gjør at laget ser utrolig slapt ut. Så dette går ikke.
Nei takk til DEF, ja takk til de fleste trenere med erfaring fra Eliteserien.Kommentar
-
😂 1Kommentar
Kommentar