Ny trener

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • bjarmann
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2005
    • 2925

    Opprinnelig skrevet av Fugggel

    Enda værre er det jo at de uka etter går for en trener som i dag spiller med gjennombruddshissige kanter. Er vel særs få i troppen som passer bedre til det en Skogvold?

    Nei, med Mesfin i stolen er det vanskelig å se en rød. Eller nei vent, totalt umulig
    Dette er alene oppsigelsesgrunn. For en amatørklubb vi er
    I år så tar vi alt

    Kommentar

    • Lillelord
      Medlem
      Møteplager
      • Aug 2004
      • 79

      Opprinnelig skrevet av DoubleHi5

      Grepet med allerede i dag å proklamere at Asterhed går tilbake som assistent, er nok mest for å prøve å redde egne ansikter, i tillegg til å prøve å vise en slags form for handling! Klubben må og vil selvfølgelig stå ved det økonomiske i den avtalen de så kjekt signerte for bare noen få dager siden.
      Jeg aner ikke hva Asterhed eventuelt kan bidra med videre, eller om Ødegaard eventuelt kan og/eller vil ha ham som assistent. Det kan ende opp med at A mer eller mindre blir vannbærer ut kontraktstida og at Ødegaard eventuelt henter sin egen (sine egne) assistenter.
      Tror ikke at det eventuelt vil stå og falle på akkurat dette punktet!
      Grepet med RA tilbake som assistent kan også ha blitt tatt for å sende et tydelig signal til kandidater om at det er gjelder å bestemme seg fort, ellers går klubben videre til neste kandidat, evt. å synliggjøre at RA er enig i at han ikke bør fortsette som hovedtrener.

      Kommentar

      • Henke25
        Seniormedlem
        Forumsadist
        • Jun 2018
        • 114

        Ødegaard er en hard pakke.

        Kommentar

        • Holterkanari
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Aug 2009
          • 580

          Jeg velger å ha tillit til klubben her, arbeidsro er gitt og nå ruller ballen fort
          ________________________
          TB

          Kommentar

          • maxpayne
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Apr 2006
            • 1252

            Ødegaard fremstår i så fall nok en gang som ett valg for å redde eget skinn. Vi har valg en kurs og den står vi ved liksom. Jeg hadde støttet opp om Ødegaard 100% ved en ansettelse i januar nå er jeg mere lunken fordi han neppe er i stand til å håndtere presset og situsjonen LSK er i nå. Han har vært hovedtrener i en klubb der 3 personer bryr seg om nedrykk eller ikke. Jeg misstenker at SM ser etter trenere som er "milde" og "gode" og ikke utfordrer han på områder der det ville gjort litt vondt. Jeg tror det er nettopp det vi trenger.

            Kommentar

            • Pad
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jan 2022
              • 732

              Uansett hvem som kommer inn så er eksamen mot RBK etter landslagspausen. Tap der og det kan være Pep som fikk jobben, det prosjektet er da allerede dødt og begravet blant alle supportere.

              Kommentar

              • kunden
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jun 2005
                • 2360

                Vi skal ansette en redningsmann som kommer fra et lag som ligger under oss på tabellen. Ikke bare under, men sist også (jada, de kan både være ajour og forbi oss med en stor seier).
                Synes det ikke bare er merkelig. Høres ut som fullstendig galskap.
                11, 10, 14 & 13. Dette er plasseringene SF har hatt de siste sesongene. Argumentet må være at han vet dette med å klare seg med en hårsbredd. Med det erkjenner ihvertfall Simon at klubben står på kanten av stupet, om ikke annet. Men vet ikke om det hjelper så mye.
                Hvor mange kamper gir vi HEØ før panikken virkelig bryter ut?

                Kommentar

                • occean-fan!
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Nov 2006
                  • 721

                  Opprinnelig skrevet av kunden
                  Vi skal ansette en redningsmann som kommer fra et lag som ligger under oss på tabellen. Ikke bare under, men sist også (jada, de kan både være ajour og forbi oss med en stor seier).
                  Synes det ikke bare er merkelig. Høres ut som fullstendig galskap.
                  11, 10, 14 & 13. Dette er plasseringene SF har hatt de siste sesongene. Argumentet må være at han vet dette med å klare seg med en hårsbredd. Med det erkjenner ihvertfall Simon at klubben står på kanten av stupet, om ikke annet. Men vet ikke om det hjelper så mye.
                  Hvor mange kamper gir vi HEØ før panikken virkelig bryter ut?
                  Disse plasseringene er oppnådd med et godt grunnspill. Sentralrekka og kvalitet på tropp har vært langt svakere enn vår er. Spørsmålet er hvem som kunne oppnådd noe betydelig bedre med SF og spillerne de har hatt ?

                  Kommentar

                  • maxpayne
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Apr 2006
                    • 1252

                    Opprinnelig skrevet av kunden
                    Vi skal ansette en redningsmann som kommer fra et lag som ligger under oss på tabellen. Ikke bare under, men sist også (jada, de kan både være ajour og forbi oss med en stor seier).
                    Synes det ikke bare er merkelig. Høres ut som fullstendig galskap.
                    11, 10, 14 & 13. Dette er plasseringene SF har hatt de siste sesongene. Argumentet må være at han vet dette med å klare seg med en hårsbredd. Med det erkjenner ihvertfall Simon at klubben står på kanten av stupet, om ikke annet. Men vet ikke om det hjelper så mye.
                    Hvor mange kamper gir vi HEØ før panikken virkelig bryter ut?
                    Det er det som er problemet, Ødegaard ville vært ett godt valg i Januar nå er det galematias. Hvis elendigheten forstsetter og LSK`s dna blir vasket enda mere ut med badevannet så kommer det som skjer nå til å fremstå som en liten bris.

                    Kommentar

                    • LS89
                      Kamptrådkongen
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2013
                      • 3372

                      Opprinnelig skrevet av Henke25
                      Ødegaard er en hard pakke.
                      Men er den hard nok?

                      Kommentar

                      • Dumbo
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Jul 2004
                        • 499

                        Opprinnelig skrevet av kunden
                        Vi skal ansette en redningsmann som kommer fra et lag som ligger under oss på tabellen. Ikke bare under, men sist også (jada, de kan både være ajour og forbi oss med en stor seier).
                        Synes det ikke bare er merkelig. Høres ut som fullstendig galskap.
                        11, 10, 14 & 13. Dette er plasseringene SF har hatt de siste sesongene. Argumentet må være at han vet dette med å klare seg med en hårsbredd. Med det erkjenner ihvertfall Simon at klubben står på kanten av stupet, om ikke annet. Men vet ikke om det hjelper så mye.
                        Hvor mange kamper gir vi HEØ før panikken virkelig bryter ut?
                        Her er jeg fullstendig uenig. Å overleve gjennom flere sesonger med Sandefjords små ressurser, er en av de større prestasjonene i Eliteserien. En klubb som etter hver sesong mister omtrent alle sine beste spillere.

                        Det ville være veldig merkelig om kun trenere fra bedre klubber skulle være aktuelle.

                        Kommentar

                        • maxpayne
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Apr 2006
                          • 1252

                          Opprinnelig skrevet av occean-fan!

                          Disse plasseringene er oppnådd med et godt grunnspill. Sentralrekka og kvalitet på tropp har vært langt svakere enn vår er. Spørsmålet er hvem som kunne oppnådd noe betydelig bedre med SF og spillerne de har hatt ?
                          Så du mener at med 11 eller mere riktig 10 kamper igjen(glimt borte i runde 30)så er det nå LSK trenger fokus på grunnspill? For meg er det kun en trener pr. dags dato jeg hadde tålt ett nedrykk med og det er DEF. Han tåler trykket, han kan rydde opp, han kan bruke unge spillere og jeg tror seriøst at han kan utfordre SM der det trengs.

                          Kommentar

                          • occean-fan!
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Nov 2006
                            • 721

                            Opprinnelig skrevet av maxpayne

                            Så du mener at med 11 eller mere riktig 10 kamper igjen(glimt borte i runde 30)så er det nå LSK trenger fokus på grunnspill? For meg er det kun en trener pr. dags dato jeg hadde tålt ett nedrykk med og det er DEF. Han tåler trykket, han kan rydde opp, han kan bruke unge spillere og jeg tror seriøst at han kan utfordre SM der det trengs.
                            Absolutt ikke. Tenker fokusområder som er enkle, grunnleggende og viktige er veien å gå. F.eks vinne andreball, markeringsspill. Men vil jo velge å tro at Ødegaard ikke kommer rett inn og terper grunnspill. Han er jo erfaren nok til å vite dette. Tipper hvis han kommer at han vil gjøre det enkelt og evnt utvikle grunnspill gjennom vinteren. Synes han er en god signering på kort og lang sikt, kanskje til og med om vi skulle gå ned.

                            Kommentar

                            • kanarisuper
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Oct 2019
                              • 627

                              Opprinnelig skrevet av Henke25
                              Ødegaard er en hard pakke.
                              Enig, Ødegård tror jeg hadde vært gull. Når vi ikke får Uwe så er Ødegård høyt opp på listen over potensielt realistiske trenere hos meg også.

                              Kommentar

                              • kanarisuper
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Oct 2019
                                • 627

                                Synd Andersson er litt for urutinert ennå men han er/blir garantert en topptrener.

                                Kommentar

                                • DoubleHi5
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2011
                                  • 4072

                                  Mesfin sier på TV2Sporten at de har kjørt en parallell prosess for å lete etter ny fast hovedtrener. Han sier videre at "man" mener at "man" har kommet så langt i prosessen at "man" har en ny hovedtrener på plass før helgen. Hvorfor sier han ikke "vi"? Hvis dette også blir en fiasko og Ødegaard ikke sier ja...
                                  Elska þetta félag

                                  Kommentar

                                  • kanarisuper
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Oct 2019
                                    • 627

                                    Opprinnelig skrevet av DoubleHi5
                                    Mesfin sier på TV2Sporten at de har kjørt en parallell prosess for å lete etter ny fast hovedtrener. Han sier videre at "man" mener at "man" har kommet så langt i prosessen at "man" har en ny hovedtrener på plass før helgen. Hvorfor sier han ikke "vi"? Hvis dette også blir en fiasko og Ødegaard ikke sier ja...
                                    Kjenner jeg er spent på hvem det i så fall er snakk om..

                                    Kommentar

                                    • maxpayne
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Apr 2006
                                      • 1252

                                      Så lenge det er en norsk trener som kjenner norsk fotball og eliteserien godt så fårn værra fornøyd Mer forventer jeg ikke fra den gjengen som har styrt skuta de siste 13. månedene.

                                      Kommentar

                                      • hekk
                                        Seniormedlem
                                        Forumonanist
                                        • Mar 2019
                                        • 245

                                        Opprinnelig skrevet av DoubleHi5
                                        Mesfin sier på TV2Sporten at de har kjørt en parallell prosess for å lete etter ny fast hovedtrener. Han sier videre at "man" mener at "man" har kommet så langt i prosessen at "man" har en ny hovedtrener på plass før helgen. Hvorfor sier han ikke "vi"? Hvis dette også blir en fiasko og Ødegaard ikke sier ja...
                                        Det der sliter jeg faktisk litt med å tro på. Ødegård var et helt åpenbart valg som hadde vært fult mulig å få til for fire uker siden også. At det nå plutselig kommer en løsning, som var helt åpenbar fra starten av, når bunnen forhåpentligvis er nådd er ingen tilfeldighet, men heller et resultat av desperasjon og at man ikke tok noe lærdom av det som skjedde i fjor og hadde en plan B klar. Med det sagt syns jeg Ødegård er et fornuftig valg som jeg våger å være positiv til.

                                        Kommentar

                                        • Kanarivogel89
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • May 2006
                                          • 4555

                                          Opprinnelig skrevet av hekk

                                          Det der sliter jeg faktisk litt med å tro på. Ødegård var et helt åpenbart valg som hadde vært fult mulig å få til for fire uker siden også. At det nå plutselig kommer en løsning, som var helt åpenbar fra starten av, når bunnen forhåpentligvis er nådd er ingen tilfeldighet, men heller et resultat av desperasjon og at man ikke tok noe lærdom av det som skjedde i fjor og hadde en plan B klar. Med det sagt syns jeg Ødegård er et fornuftig valg som jeg våger å være positiv til.
                                          Helt klart. Hvis Ødegaard er tilgjengelig nå, var han også det for fire uker siden. Tror klubben oppriktig hadde lyst til å gi Asterhed sjansen. Dessverre en totalt mislykket avgjørelse. I det minste er jeg glad for at det nå faktisk gjøres noe. Sesongen kan fortsatt reddes.

                                          Kommentar

                                          Working...