Ingen Ødegaard. Da er jeg veldig spent på hvem som skal lede dette på søndag.
Ny trener
Collapse
X
-
Kommentar
-
Må si jeg ikke trodde at man faktisk skulle gjøre noe med situasjonen. Følte klubben var veldig på å få avklart med Asterhed når Georgson gikk for å unngå situasjonen i fjor og jeg trodde derfor det kom til å være for mye prestisje i å stå i valget.
Jeg tenkte på HEØ når G gikk, nå som vi har klart å rote selvtilliten i dass så er jeg mer usikker på om dette er riktig valg NÅ. Ja han får til mye med lite i Sandefjord, men det er jo en gitt situasjon hver sesong at de skal krige om å unngå nedrykk. Situasjonen er ganske så annerledes med vår tropp og situasjon. Kjenner jeg er fornøyd med at noe blir gjort og handekraft vist, men er fortsatt usikker på om han kan få resultater fort nok. Penga er fortsatt på obos i 2025.
redigert: Det blir ikke HEØ heller nei. Dette er faen til rot.Kommentar
-
Men i fullt alvor: Hvis Mesfin var så tydelig på at vi har trener klar til søndag, så var det aldri Ødegaard det var snakk om. Sves melder at man ikke engang hadde gått i kontraktforhandlinger med HEØ.👍 2Kommentar
-
For en gjeng med amatører. Hvorfor i alle dager skulle man gå ut med at Asterhed her ferdig, når man åpenbart ikke var i nærheten av å lande en ny kandidat? Greit at vi maser om at ting skal skje, men dette her er jo helt latterlig.
Ender opp med Mesfin på linja på søndag og skandalen er komplett.
Nå er det på tide at noen som vet hva de driver med tar over. Makan til rørebøtter har jeg aldri sett makan til!👍 2Kommentar
-
TV 2 meldte vel Ødegaard først, så Sves slang seg med. Trenger ikke å være mer komplisert enn det. Hvis det viser seg at HEØ faktisk er mannen Mesfin hintet til, så er det kanskje den største flausen så langt.👍 1Kommentar
-
Kan fint være så enkelt som at man var enige med en redningsmann om en kortsiktig kontrakt, men at man bare ville sondere terrenget med Ødegård først.Kommentar
-
Det er klart det ikke kan være så enkelt. Og om det mot all formodning skulle være det, så er det allikevel så elendig håndtert at det mangler sidestykke!Kommentar
-
Hva er oddsen nå for Tom Nordlie? Han ønsker sikkert en klausul om forlengelse dersom vi skulle berge plassen, men det bør ikke skje. Gi mannen godt betalt for og ta på seg oppdraget ut året. Bør være vinn- vinn i denne situasjonen.Kommentar
-
Ødegåård skal visstnok ha gitt tydelig signal om at han ville, men har så angret seg. Derfor har vi nok ikke noe klart. Kan fort bli en panikkartet løsning, for dette her er jo en ganske vill situasjon per nå.😡 1Kommentar
-
Er jo uansett utrolig klønete og helt unødvendig å gå ut med at RA er tilbake som assistent før ting er klart. I følge RB hadde de ikke startet kontraktsforhandlinger engang.Kommentar
-
Veldig skummelt å gå ut så tidlig. Den som blir ansatt vil komme inn med viten om at man ikke var et førstevalg. I tillegg har man lagt et stort ytre press på seg selv mtp søndagen. For blir veldig rart om Robin leder laget igjen. At Mesfin stepper inn er nok uaktuelt. Så de vil nok jobbe hardt/ta en overilt beslutning om å få inn noen. Da lukter det veldig korttidsløsning, noe som forsåvidt er ok.Kommentar
-
Hvis de har driti på draget enda en gang ved offentlig å degradere Asterhed før ny trener var spikret, så må faktisk hele gjengen i ledelsen avgå. Nå er det faktisk nok.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum👍 7Kommentar
-
Skulle tro de hadde lært. Ledelsen og Mesfin må ut.👍 4Kommentar
-
Helt utrolig at Simon & co ikke har lært en dritt. Skjedde akkurat det samme i fjor med Helstrup. I en kynisk bransje så fortsetter han å være godtroende og naiv i alt fra spillerlogistikk til treneransettelser. Helt utrolig. Så amatørmessig at man nesten ikke tror det er sant. Hvis ikke dette løser seg innen søndag så må dette være den definitive spikeren i kista for hans del. Og muligens flere...................👍 2Kommentar
Kommentar