Ny trener

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Pad
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jan 2022
    • 732

    David Nielsen ut sesongen ifølge Wahl.
    Enda et steg nærmere Obos.

    Spørsmålet står fortsatt ubesvart, hvem skal lede laget i denne veldig viktige bunnkampen?
    "Ifølge Tipsbladets oplysninger vil David Nielsen begynde sit job fra starten af næste uge, og dermed er han ikke på sidelinjen, når klubben søndag møder Tromsø."

    Ordinas og Mesfin leder laget på søndag. ER DET MULIG!!

    Kommentar

    • DoubleHi5
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2011
      • 4072

      Blir vel sportssjefen og toppspillerutvikleren, ja også assistenten da. ???
      Elska þetta félag

      Kommentar

      • Kjøttkaka
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • May 2012
        • 305

        Jeg er stort sett alltid positiv til våre treneransettelser (cornertreneren var jeg negativ til vel og merke), og jeg er også positiv til David Nielsen.

        Han har nettopp vært gjennom en lignende redningsaksjon med Lyngby. Han har erfaring fra en storklubb med trykk i AGF. Og han har erfaring med norsk fotball både som spiller og trener. Han vet hva Lillestrøm er.

        I tillegg er han en tøff type som nok kan røske opp litt der det trengs. Som en redningsmann ut året ser jeg ikke så mange bedre alternativer.

        Kommentar

        • fredpet76
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Feb 2004
          • 1249

          Opprinnelig skrevet av Pad
          David Nielsen ut sesongen ifølge Wahl.
          Enda et steg nærmere Obos.

          Spørsmålet står fortsatt ubesvart, hvem skal lede laget i denne veldig viktige bunnkampen?
          "Ifølge Tipsbladets oplysninger vil David Nielsen begynde sit job fra starten af næste uge, og dermed er han ikke på sidelinjen, når klubben søndag møder Tromsø."

          Ordinas og Mesfin leder laget på søndag. ER DET MULIG!!
          Hvem ville gjort deg fornøyd?


          Kommentar

          • Dole
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2004
            • 1573

            Opprinnelig skrevet av Pad
            David Nielsen ut sesongen ifølge Wahl.
            Enda et steg nærmere Obos.
            Bra at enkelte alltid er positive og støttende

            Kommentar

            • fredpet76
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Feb 2004
              • 1249

              Åråsen er den ideelle arenaen for de modige, og det er det som vil få oss til å vinne sammen på søndag. En ting er sikkert: Det finnes ikke noe mer stressende for motstanderne våre enn å spille foran et Kanari-Fansen i fyr og flamme. Jeg håper å se mange tilskuere der på søndag, sier Toni Ordinas.

              Ja, da vet alle hvor de skal kl 14.30 førstkommende søndag

              Kommentar

              • bjarmann
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Sep 2005
                • 2925

                Jeg forstår ikke. Hva skal Mesfin på banen å gjøre på søndag? Hvorfor kan ikke ordinas og Asterhed lede laget? Asterhed skal uansett være assistent fremover.
                I år så tar vi alt

                Kommentar

                • hthaug
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Nov 2004
                  • 432

                  Jeg liker valget, faktisk overrasket over LSK her! En drittsekk jeg jeg husker godt. Her er det tydeligvis spillergruppa som skal få se hvor skapet skal stå.

                  Kommentar

                  • Pad
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jan 2022
                    • 732

                    Opprinnelig skrevet av Dole

                    Bra at enkelte alltid er positive og støttende
                    Jeg trodde på poeng mot Tromsø 1t etter kampen mot RBK.

                    Den situasjonen man har satt seg i så er det ikke treneren som gjør at jeg blir enda mer skeptisk. Jeg ser kun kaos for øyeblikket. Mesfin uttaler at man har jobbet med en langsiktig løsning siden AG dro og RA ble hovedtrener, så kommer det ut at man har vært i kontakt med Ødegaard om det som garantert ikke er en rolle ut sesongen. Det går skeis og man er plutselig på utkikk etter en kortsiktig avtale som er ganske langt unna begge svenskene og Ødegaard. Vi så også hva en lignende type fikk til ifjor med Bakke, og med samme snitt (fra et verre sted på de fleste måter enn ifjor) vil vi leve veldig, veldig farlig. Og at det nå blir sportsjef og akademiansvarlig som leder imorgen, med tidligere hovedtrener som assistent gjør ikke at kaos-vibbene blir mindre.

                    Så tar man sannsynligvis og forhåpentligvis feil.

                    Kommentar

                    • DoubleHi5
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2011
                      • 4072

                      Opprinnelig skrevet av hthaug
                      Jeg liker valget, faktisk overrasket over LSK her! En drittsekk jeg jeg husker godt. Her er det tydeligvis spillergruppa som skal få se hvor skapet skal stå.
                      Som spiller var det et helvete å komme til Åråsen. Nå skal vi sørge for at det igjen blir et helvete, sier David Nielsen.

                      Han har det i alle fall i kjeften og tar sjargongen i Lillestrøm på kornet. Får håpe han kan følge opp og sette sammen brikkene på rett måte, for ikke å si sette skapet på plass! Jeg har egentlig ingen formening om hvorvidt dette kan fungere, men nå har de jo gjort et (enda et) valg, og det er der vi er nå. Da får vi støtte opp som best vi kan og håpe på det beste! Det er, om ikke annet, et spennende valg!
                      Elska þetta félag

                      Kommentar

                      • hthaug
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Nov 2004
                        • 432

                        Opprinnelig skrevet av DoubleHi5

                        Som spiller var det et helvete å komme til Åråsen. Nå skal vi sørge for at det igjen blir et helvete, sier David Nielsen.

                        Han har det i alle fall i kjeften og tar sjargongen i Lillestrøm på kornet. Får håpe han kan følge opp og sette sammen brikkene på rett måte, for ikke å si sette skapet på plass! Jeg har egentlig ingen formening om hvorvidt dette kan fungere, men nå har de jo gjort et (enda et) valg, og det er der vi er nå. Da får vi støtte opp som best vi kan og håpe på det beste! Det er, om ikke annet, et spennende valg!
                        Hvis "Asterhed når ikke fram" er årsaken, så tyder det på en sterk spillergruppe som ikke gir jernet. LSK har til tider hatt et høyt toppnivå med denne nye stilen, så for meg virker det som de henter noen som du ikke kødder med. Bakke var jo inne på dette når han reiste. At gruppa ikke har vært fornøyd har vært tydelig på ansiktene til flere, spesielt Lehne Olsen og Gabrielsen. Skogvold vil vekk osv uten at jeg skal gjette på årsakene.

                        Kommentar

                        • Lars Henrik Dahl
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jan 2020
                          • 2279

                          Opprinnelig skrevet av Pad

                          Jeg trodde på poeng mot Tromsø 1t etter kampen mot RBK.

                          Den situasjonen man har satt seg i så er det ikke treneren som gjør at jeg blir enda mer skeptisk. Jeg ser kun kaos for øyeblikket. Mesfin uttaler at man har jobbet med en langsiktig løsning siden AG dro og RA ble hovedtrener, så kommer det ut at man har vært i kontakt med Ødegaard om det som garantert ikke er en rolle ut sesongen. Det går skeis og man er plutselig på utkikk etter en kortsiktig avtale som er ganske langt unna begge svenskene og Ødegaard. Vi så også hva en lignende type fikk til ifjor med Bakke, og med samme snitt (fra et verre sted på de fleste måter enn ifjor) vil vi leve veldig, veldig farlig. Og at det nå blir sportsjef og akademiansvarlig som leder imorgen, med tidligere hovedtrener som assistent gjør ikke at kaos-vibbene blir mindre.

                          Så tar man sannsynligvis og forhåpentligvis feil.
                          Bakke ble hentet inn med et caretaker perspektiv. Rør minst mulig, bare hold maskinen i gang. Nielsen bør ha et litt annet mandat basert på situasjonen. "Gjør det som trengs" bør være hans oppdrag.

                          Kommentar

                          • Hexaphim
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • May 2006
                            • 2776

                            Er det noen som vet noe om hva David Nielsen står for som trener? Som spiller mislikte jeg ham sterkt, men er åpen for at han nå er VÅRT rasshøl.

                            Kommentar

                            • Fugggel
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Dec 2020
                              • 503

                              Mye kritikk fra denne kanten. Men skal også gi de kred for at de relativt raskt etter er avslag fra ødegaard har på plass en løsning.
                              det tyder på at man har jobbet med parallelle spor. Bra!

                              Kommentar

                              • knut
                                Make knut Great Again
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Dec 2006
                                • 9453

                                Nielsen har jeg bare intrykk av via videoer oppgjennom. Må ha vært som Godset-trener og tvekspert-jobbing, og han framstår i det minste tydelig. Ikke svada som Georgson.

                                Og så er han kapabel til forskjellige type hårføner.

                                Og jeg kjenner en gjeng som er i kraftig nød av en hårføner.

                                Men er drømmejobben for Nielsen det her må være. Bare se Rosenborgkampen på flyet det.

                                Hva fanden laver du mand? Five aside i egen 16 meter? Og så konstant? Har i diagnose eller er i fandens idiot?

                                Så justerer han på tullefaens møkka grunnspillet vårt til stor suksess.

                                Kommentar

                                • DoubleHi5
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2011
                                  • 4072

                                  Blir kultursjokk for mange dette! Lenge siden vi har hatt en trener med attitude! Kan bli underholdende å se David Nielsen konfirmere Gabrielsen for søvngjengeri på vei ut til pause!
                                  Elska þetta félag

                                  Kommentar

                                  • maxpayne
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Apr 2006
                                    • 1252

                                    Det er så dumt, midlertidig igjen. Kontroverser, kampfiksing og raske penger er vel det jeg forbinder mest med dansken. Etter det som har skjedd i LSK det siste året så kan man lure på hvilken agenter som lusker i buskene. Selvsagt en hel feil signering og ennå ett steg nærmere obos og kanskje det som verre er.

                                    Kommentar

                                    • kanarisuper
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Oct 2019
                                      • 627

                                      Opprinnelig skrevet av Hexaphim
                                      Er det noen som vet noe om hva David Nielsen står for som trener? Som spiller mislikte jeg ham sterkt, men er åpen for at han nå er VÅRT rasshøl.
                                      Aner ikke noenting om han annet enn at jeg husker han som en litt halv-grisete spiller…men personligheten hans har
                                      jo alltid vært der. Kan det tenkes at han kan være strake motsetningen av våre,i hvertfall tre siste trenere, å virkelig røske opp litt i gruppa og «skremme»
                                      dem litt? Tror man trenger litt mer
                                      »hårføner» sjefer aka Ferguson på sitt verste jeg. Har en følelse av at Bakke og fremover etter det har vært for pusete og kompistrener. Når det butter som mest så er det ofte bra med litt frykt kultur inn…ble ikke noe mindre spent for høsten nå.

                                      Kommentar

                                      • maxpayne
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Apr 2006
                                        • 1252

                                        For de som mener TN og DEF er høye på seg selv bør følge med godt utover høsten. Dette er nok en signerering som lukter gode penger for agenter og selskaper. Hvordan LSK havnet i det som har utspillt seg i 13 mnd. må snart noen nysjerrige med innsyn snart finne ut av.

                                        Kommentar

                                        • DoubleHi5
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Nov 2011
                                          • 4072

                                          Blir herlig når vi sikrer Europa-plassen med en overbevisende seier over Bodø/Glimt på Aspmyra i siste serierunde! Enda bedre vil det smake ved at David Nielsen fremprovoserer rødt kort på både Knutsen og Helstrup!!

                                          (Bare for balansens skyld! )
                                          Elska þetta félag

                                          Kommentar

                                          Working...