Ny trener

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • HSft
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Dec 2004
    • 6079

    Vet fryktelig lite om Nielsen. Men ser han virker fleksibel på taktikken, noe som må være positivt med den sammensetningen troppen har.

    Transfermarkt sier han foretrekker 4231 som jeg tror passer troppen vår veldig bra, men jeg ser han har spilt med 3 bak veldig mye i Danmark, noe som kanskje er det vi har lyktes best med i senere tid.

    Kommentar

    • bjarmann
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Sep 2005
      • 2925

      Opprinnelig skrevet av HSft
      Vet fryktelig lite om Nielsen. Men ser han virker fleksibel på taktikken, noe som må være positivt med den sammensetningen troppen har.

      Transfermarkt sier han foretrekker 4231 som jeg tror passer troppen vår veldig bra, men jeg ser han har spilt med 3 bak veldig mye i Danmark, noe som kanskje er det vi har lyktes best med i senere tid.
      Hvordan har han gjort det i Danmark egentlig?
      I år så tar vi alt

      Kommentar

      • Lillelord
        Medlem
        Møteplager
        • Aug 2004
        • 79

        Opprinnelig skrevet av bjarmann

        Hvordan har han gjort det i Danmark egentlig?
        Står litt om det her: https://da.wikipedia.org/wiki/AGF_Fodbold Virker som fansen var passe fornøyd i hvert fall, selv om det gikk veldig trått på slutten av siste sesongen (som det ofte gjør med trenere). Bronse i 2020, som var første medalje siden 1997 for AGF som største meritter.

        Kommentar

        • trigz
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jan 2004
          • 7080

          Nielsen har tung punkfaktor, og det digger jeg. Som spiller var han en jævla kuk, for å si det rett ut, og det er AKKURAT SÅNNE TRENERE vi skal ha i denne klubben. Dette låter som en god nyhet. Kryss fingra og lukk øya og la det stå til, verre kan det iallfall ikke bli.
          Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

          Kommentar

          • banan
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jun 2018
            • 438

            Opprinnelig skrevet av bjarmann

            Hvordan har han gjort det i Danmark egentlig?
            Tok også medalje med Lyngby:

            David Nielsen fik i sin første periode fra 2015 til 2017 i alt 91 kampe som cheftræner for Lyngby Boldklub. Her førte han klubben op i Superligaen og til bronzemedaljer inden turen gik videre til Århus, hvor David Nielsen stod i spidsen for AGF i knap 5 år.

            Kommentar

            • maxpayne
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Apr 2006
              • 1252

              Han skal fortsette å jobbe i dansk tv2 samtidig med jobben i LSK. Jaja, her lukter det full fokus med å redde LSK. Godt å ha noe i bakhånd. Håper milliongjelda på spilling er betalt Mannen vil helt sikkert bli en god showmann og jeg kan ikke annet enn å ønske lykke til. Voksenoppførsel bør vi alle fall forvente.
              "https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk_fodbold/skandinavien/dobbeltjobber-david-nielsen-fortsaetter-paa-tv-2/10342712"

              Kommentar

              • kunden
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jun 2005
                • 2360

                Tipper jeg ikke er alene om å mene dette er tidenes cowboy-signering. Men er jo bare å håpe det kan funke som en redningsplanke for videre eksistens.
                Men blir ikke spesielt optimist når disse hårfønerne fort kan vise seg å komme på Teams mens David muliti-tasker fra garderoben i DTV2

                Kommentar

                • Lars Henrik Dahl
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jan 2020
                  • 2279

                  Opprinnelig skrevet av kunden
                  Men blir ikke spesielt optimist når disse hårfønerne fort kan vise seg å komme på Teams mens David muliti-tasker fra garderoben i DTV2
                  Ikke spesielt optimist på supporternes vegne når jeg leser sånne sleivspark

                  Kommentar

                  • DoubleHi5
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2011
                    • 4072

                    LSK har alltid vært en foregangsklubb. Opp gjennom årene har man hatt en viss suksess med å hente spillere på prøvespill. Det samme kan ikke sies når man det siste året har forsøkt seg med trenere på prøvespill!
                    Elska þetta félag

                    Kommentar

                    • kunden
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jun 2005
                      • 2360

                      Opprinnelig skrevet av Lars Henrik Dahl

                      Ikke spesielt optimist på supporternes vegne når jeg leser sånne sleivspark
                      Eller bull's eye? Du har fått med deg han fortsatt skal jobbe for DTV2?
                      Du var jo en av de som rakket ned på de som var skeptiske til Georgson/Asterhed. Ikke bare negativ, men sablet de ned.
                      Nå har han ene stikki av og han andre ligger i fosterstilling og griner *) Mens laget ligger tilbake i ruiner.
                      Alle spådommene som skeptikerene hadde(meg inkludert) har slått til og enda litt til.
                      Hvor gnir jeg dette inn? Jo, fordi din kommentar er uten substans og nettopp et sleivspark / usaklig personagrep.
                      Banal hersketeknikk som er rett ut fra raddis læreboka, og får deg kun til å høres ut som en drama queen.
                      Og hold diskusjonen til LSK eller LSK relaterte saker. Nettkrig kan du drive med i andre fora.

                      *) metaforisk (inn med teskje så du ikke misforstår i verste mening med vilje slik "dere" er kjent for)

                      Rant over!

                      Kommentar

                      • kanarisuper
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Oct 2019
                        • 627

                        En ting er sikkert, han får nok å henge fingra i, for dette laget ser faktisk helt jævlig ut! Det er helt forkastelig i mangel av bedre ord.

                        Kommentar

                        • G-Man
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Sep 2011
                          • 3198

                          Hva med Jan Halvor Halvorsen? Hadde vi vært like godt samspilt som Lyn, hadde jeg vært lykkelig.

                          Kommentar

                          • fredpet76
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Feb 2004
                            • 1249

                            Opprinnelig skrevet av G-Man
                            Hva med Jan Halvor Halvorsen? Hadde vi vært like godt samspilt som Lyn, hadde jeg vært lykkelig.
                            Det er ingen uenige i. Men blir vanskelig å få til når trenere stikker midt i sesongen to år på rad.

                            Kommentar

                            • Kanarivogel89
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • May 2006
                              • 4555

                              Jøss, Nielsen snakker kav norsk jo. Satte nettopp Sves på plass. Mitt venstre øre liker det jeg hører – RB klarer faen meg aldri å mikke

                              Kommentar

                              • Børge
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Sep 2013
                                • 2558

                                Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89
                                Mitt venstre øre liker det jeg hører – RB klarer faen meg aldri å mikke
                                Jeg elsker det! Det er alltid noe tull og det er virkelig en sjarm med lokalmedia. RB med på TV2 sin livesending? Gikk ikke på første forsøk det.
                                Sint og tverr på felt N

                                Kommentar

                                • ChrisK
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Aug 2013
                                  • 336

                                  Ordinas blir med på feltet fremover.

                                  Kommentar

                                  • Kanarivogel89
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • May 2006
                                    • 4555

                                    Opprinnelig skrevet av ChrisK
                                    Ordinas blir med på feltet fremover.
                                    Samme teamet som har vært + Ordinas, meldte Mesfin. Lurer på hva slags rolle Asterhed skal ha fremover. Får vondt av fyren.

                                    Ellers er jeg overrasket over at Sves ikke spurte om Nielsen er en mulig langtidsløsning. Dersom vi nå berger plassen komfortabelt og tar cupgull, hva skjer i vinter?

                                    Kommentar

                                    • occean-fan!
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Nov 2006
                                      • 721

                                      Skal gjøre alt man kan for å ta 3 poeng i kamper. Flott. Da er vi ferdig med utviklingspisset. Toppidrett handler om resultater.

                                      Kommentar

                                      • Egumen
                                        Seniormedlem
                                        Forumonanist
                                        • Sep 2011
                                        • 201

                                        Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89
                                        Ellers er jeg overrasket over at Sves ikke spurte om Nielsen er en mulig langtidsløsning. Dersom vi nå berger plassen komfortabelt og tar cupgull, hva skjer i vinter?
                                        Helt ærlig mener jeg han bør være med i diskusjonen selv om vi så vidt berger plassen og ryker i kvarten. Får han dette laget opp på beina blir jeg imponert.

                                        Kommentar

                                        • Svart og gul
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Oct 2004
                                          • 374

                                          Opprinnelig skrevet av Egumen

                                          Helt ærlig mener jeg han bør være med i diskusjonen selv om vi så vidt berger plassen og ryker i kvarten. Får han dette laget opp på beina blir jeg imponert.
                                          Enig, men redd han ikke passer til sportsplanen...

                                          Kommentar

                                          Working...