Ny trener

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • G-Man
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2011
    • 3196

    Benytt nå for guds skyld muligheten til å tenke litt utradisjonelt. Ingen trauste nordmenn. Absolutt ingen svenske. Hent noen fra en klubb som har en definert filosofi som gjennomsyret alt fra babylaget til A-laget, som har hatt kontinuitet over tid. (Ja, jeg tenker på Borossia Dortmund, tenk å få kloa i en derfra som er klar til å ta steget opp til hovedtrener...sikle...sikle...)

    Ja, det finnes helt ok kandidater i Norge, og Moesgaard, Ødegaard og Helstrup er blant dem, men er det ikke på tide at LSK tør å være litt modige igjen?

    Kommentar

    • P0P_Corn
      Seniormedlem
      Forumonanist
      • Apr 2004
      • 176

      Kasper Hjulmand kunne vært en gøyal variant.

      Blir spennende å se hva man faller ned på her, både Andreas og deretter eventuell ny trener

      Kommentar

      • knut
        Make knut Great Again
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Dec 2006
        • 9449

        Asterhed med spillende Åsen som assistent er det bare å kjøre på med.

        Kommentar

        • hthaug
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Nov 2004
          • 432

          Opprinnelig skrevet av knut
          Asterhed med spillende Åsen som assistent er det bare å kjøre på med.
          Kjør for faen!

          Kommentar

          • Playboy1
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Dec 2003
            • 2148

            Opprinnelig skrevet av knut
            Asterhed med spillende Åsen som assistent er det bare å kjøre på med.
            Hvis den første trener gjerning fra Åsen ville være
            å setre seg selv på benken , så kunne jeg absolutt støttet dette forslaget

            Kommentar

            • fredpet76
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Feb 2004
              • 1249

              Gaute kommer på ny til å bli en het kandidat på Åråsen fra og med 2025

              Kommentar

              • G-Man
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Sep 2011
                • 3196

                Opprinnelig skrevet av fredpet76
                Gaute kommer på ny til å bli en het kandidat på Åråsen fra og med 2025
                Jeg sliter veldig med å forstå den voldsomme fascinasjonen enkelte har for Helstrup. Helt ok på alle måter, men skal vi ikke sikte litt høyere enn det?

                Kommentar

                • Dumbo
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Jul 2004
                  • 496

                  Opprinnelig skrevet av G-Man

                  Jeg sliter veldig med å forstå den voldsomme fascinasjonen enkelte har for Helstrup. Helt ok på alle måter, men skal vi ikke sikte litt høyere enn det?
                  Dessuten har han allerede vraket oss en gang for bli assistent i Glimt. Hvor mange tilbud skal vi gi ham?

                  Jeg har forståelse for en trener som velger en assistentstilling i Man. United fremfor oss. Ikke fullt så mye for en som velger assistentjobb i Glimt.

                  Kommentar

                  • DoubleHi5
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2011
                    • 4052

                    Opprinnelig skrevet av fredpet76
                    Gaute kommer på ny til å bli en het kandidat på Åråsen fra og med 2025
                    Hvis lsk i det hele tatt skal ta seg bryet med å spørre ham igjen etter at han vraket oss for ass-rollen i Glimt, mener jeg han må gi et hundre prosent klart svar ved første eventuelle nye forespørsel. Kan ikke begynne fra scratch igjen med ham, med "sonderinger" og "samtaler". Da kan vi risikere at vi enda en gang har kastet bort mye tid på noe klubben trodde "skulle ordne seg".
                    Elska þetta félag

                    Kommentar

                    • Dumbo
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Jul 2004
                      • 496

                      Opprinnelig skrevet av DoubleHi5

                      Hvis lsk i det hele tatt skal ta seg bryet med å spørre ham igjen etter at han vraket oss for ass-rollen i Glimt, mener jeg han må gi et hundre prosent klart svar ved første eventuelle nye forespørsel. Kan ikke begynne fra scratch igjen med ham, med "sonderinger" og "samtaler". Da kan vi risikere at vi enda en gang har kastet bort mye tid på noe klubben trodde "skulle ordne seg".
                      Han får selvsagt plusspoeng om han avbryter avtalen sin med Glimt og overtar oss i inneværende sesong, slik at vi slipper midlertidige løsninger.

                      Kommentar

                      • Sailor Man
                        Moderator
                        • Jun 2007
                        • 1385

                        Vil ikke ha Gaute! En fyr som vraker hjembyens lag for å bli assistent hos rivalen er ikke noe å satse på hvis vi vil ha noe langsiktig. Jeg synes Asterhed blr få sjansen hvis han har gjort et godt nok inntrykk i tida han har vært her. Da sikrer vi en viss kontinuitet i spillestil. Johan Andersson bør også vurderes.

                        Kommentar

                        • Kjøttkaka
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • May 2012
                          • 305

                          Opprinnelig skrevet av Sailor Man
                          Vil ikke ha Gaute! En fyr som vraker hjembyens lag for å bli assistent hos rivalen er ikke noe å satse på hvis vi vil ha noe langsiktig. Jeg synes Asterhed blr få sjansen hvis han har gjort et godt nok inntrykk i tida han har vært her. Da sikrer vi en viss kontinuitet i spillestil. Johan Andersson bør også vurderes.
                          Helt enig angående Helstrup. Jeg vil ikke ha en sånn type som trener i min klubb.

                          Kommentar

                          • MortenA
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2007
                            • 3433

                            I forrige trenerjakt ønsket jeg meg en akademi-trener fra en klubb som er kjent for å utvikle talenter. Et ungt trenertalent som ønsker muligheten til å være hovedtrener, og fikk for så vidt det i Georgson selv om hans bakgrunn var litt annerledes. Jeg håper vi ser i samme retning også denne gangen. Forhåpentligvis har klubben flere navn på blokka fra forrige jakt slik at vi ikke starter på bar bakke, men det vil tiden som kommer vise.

                            Jeg er ikke imot at f.eks. Johan Anderson skulle få sjansen selv om han ikke passer som hånd i hanske med mine ønsker. Han kjenner norsk fotball godt og vil dermed sannsynligvis ikke trenge akklimatiseringstid. Fotballhodet hans er det heller ikke noe å si på. Helstrup har forspilt sine sjanser. Asterhed kan være en mulighet, men er mer usikker her. Det kan fungere og det kan gå helt på tryne.

                            Skal vi gå for en etablert trener, så er det vel kun Ståle som jeg kunne tenkt meg. Georgsons exit gjør meg ikke mindre lysten på å finne unge spennende typer, men da må vi være forberedt på at de også forsvinner. I så måte er det spørsmål om det er bærekraftig over tid for klubben.
                            Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                            Kommentar

                            • EPA
                              Seniormedlem
                              Forumonanist
                              • Aug 2013
                              • 215

                              La oss vente til kongen er død og begravet før vi finner en ny konge. At twitter sier han allerede har signert vil ikke si det samme som at det er signert noe som helst... Dersom det viser seg å være slik at han har signert er tiden inne for å ønske

                              Kommentar

                              • Kanarivogel89
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • May 2006
                                • 4530

                                Opprinnelig skrevet av EPA
                                La oss vente til kongen er død og begravet før vi finner en ny konge. At twitter sier han allerede har signert vil ikke si det samme som at det er signert noe som helst... Dersom det viser seg å være slik at han har signert er tiden inne for å ønske
                                Sves melder på X at ting nok vil være avklart før kampstart på søndag. Vi har nok svaret om ikke lenge.

                                Kommentar

                                • armykanari
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Jan 2009
                                  • 742



                                  Denne er nå endret til at det er bekreftet og signert

                                  Kommentar

                                  • LS89
                                    Kamptrådkongen
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Apr 2013
                                    • 3370

                                    United.no melder at kontrakten er signert ikveld.

                                    Kommentar

                                    • trigz
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Jan 2004
                                      • 7078

                                      Johan Andersson er den eneste svensken jeg vil ha som trener på Åråsen. En fyr som kjenner norsk fotball og fremstår som en del smartere enn Georgson. Håper klubben ikke har blitt tatt med buksene nede enda en gang, og at ny trener er klar i løpet av en uke.
                                      Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                                      Kommentar

                                      • fredpet76
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Feb 2004
                                        • 1249

                                        Robin kan fint ta over om han selv vil. Har mer erfaring enn Andreas, og fikk Vernamo opp i Allsvenskan. Blir spennende å se om han gjør noen grep allerede på søndag.

                                        Kommentar

                                        • Fotball24/7
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Sep 2008
                                          • 266

                                          Robin med Johan Andersson som assistent tror jeg er like bra som noe annet. Mye god fotballkunnskap og man får inn Johan som har kjennskap til ES.
                                          Dette er en ball

                                          Kommentar

                                          Working...