Ny trener

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Sailor Man
    Moderator
    • Jun 2007
    • 1385

    Opprinnelig skrevet av HSft
    https://x.com/EirikNH/status/1826608321261875587

    " Lillestrøm er på trenerjakt. Klubben har allerede tatt kontakt med Sandefjord i håp om å hente Hans Erik Ødegaard (50) til klubben."

    Famler litt i blinde nå eller?
    Næh, får vi til Ødegaard så skal vi være drithappy, synes jeg. Mange sesonger med oppsiktvekkende gode resultater, offensiv fotball og ikke minst ES-erfaring.

    Kommentar

    • Fotball24/7
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Sep 2008
      • 266

      Noen (inkl meg selv) vil helt sikkert bli misfornøyde uansett. Den faglige kompetansen totalsett er det nok ikke noe i veien med men det å få det ut i praksis derimot…
      Dette er en ball

      Kommentar

      • Zindrinho
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Sep 2019
        • 531

        Kan vi få med Dunsby på lasset da eller er han for god og skal utenlands alt?
        dunsby, va og lehne på topp, ingen åsen eller kito på banen, hoff krygård og lundis(ibra til lundis blir frisk) på midten. Burde kunne redde plassen greit det.

        Kommentar

        • LS89
          Kamptrådkongen
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2013
          • 3372

          Opprinnelig skrevet av HSft
          https://x.com/EirikNH/status/1826608321261875587

          " Lillestrøm er på trenerjakt. Klubben har allerede tatt kontakt med Sandefjord i håp om å hente Hans Erik Ødegaard (50) til klubben."

          Famler litt i blinde nå eller?
          Hva slags andre realistiske alternativer utenom Nordlie, ville eller kunne vært aktuelle midt i sesongen? Synes dette virker som et klokt valg utad. Fått til mye ut av lite i Sandefjord.

          Kommentar

          • MortenA
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2007
            • 3434

            Ser neppe at Sandefjord er villig til å la Ødegård gå. De er nede i sumpa selv, og da er det en gyllen mulighet å la oss okkupere sisteplassen. Selv om Ødegård skulle ønske å komme til oss, så ville jeg som Sandefjordleder tvunget han til å bli i oppsigelsestiden, kun for å hindre oss i å få den endringen vi så desperat trenger.
            Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

            Kommentar

            • Kanarivogel89
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • May 2006
              • 4557

              Opprinnelig skrevet av MortenA
              Ser neppe at Sandefjord er villig til å la Ødegård gå. De er nede i sumpa selv, og da er det en gyllen mulighet å la oss okkupere sisteplassen. Selv om Ødegård skulle ønske å komme til oss, så ville jeg som Sandefjordleder tvunget han til å bli i oppsigelsestiden, kun for å hindre oss i å få den endringen vi så desperat trenger.
              Har vel kanskje en klausul? Virker å være ganske så utbredt, eller er det bare vi som holder på med sånt tull?... Jeg liker Ødegaard, men han har jo hatt et tett og nært samarbeid med Tegström i SF, så vil han godta å ha Asterhed som ass. trener?

              Liker for øvrig ikke at dette lekker ut hvis ting er langt unna. Litt samme som Helstrup-sagaen i fjor.

              Kommentar

              • Egumen
                Seniormedlem
                Forumonanist
                • Sep 2011
                • 201

                Opprinnelig skrevet av MortenA
                Ser neppe at Sandefjord er villig til å la Ødegård gå. De er nede i sumpa selv, og da er det en gyllen mulighet å la oss okkupere sisteplassen. Selv om Ødegård skulle ønske å komme til oss, så ville jeg som Sandefjordleder tvunget han til å bli i oppsigelsestiden, kun for å hindre oss i å få den endringen vi så desperat trenger.
                Får da virkelig håpe han har en altfor lav klausul i kontrakten.

                Kommentar

                • Zindrinho
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Sep 2019
                  • 531

                  Opprinnelig skrevet av MortenA
                  Ser neppe at Sandefjord er villig til å la Ødegård gå. De er nede i sumpa selv, og da er det en gyllen mulighet å la oss okkupere sisteplassen. Selv om Ødegård skulle ønske å komme til oss, så ville jeg som Sandefjordleder tvunget han til å bli i oppsigelsestiden, kun for å hindre oss i å få den endringen vi så desperat trenger.
                  Det viktigste er vel å finne en løsning som Hans-Erik og familien hans er fornøyd med.....eller?

                  Kommentar

                  • hthaug
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Nov 2004
                    • 432

                    Asterhed tilbake som assistent:

                    LSK og Robin Asterhed er i dag blitt enige om at han går tilbake til sin opprinnelige rolle som assistent-trener.

                    Kommentar

                    • DoubleHi5
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2011
                      • 4072

                      Opprinnelig skrevet av MortenA
                      Ser neppe at Sandefjord er villig til å la Ødegård gå. De er nede i sumpa selv, og da er det en gyllen mulighet å la oss okkupere sisteplassen. Selv om Ødegård skulle ønske å komme til oss, så ville jeg som Sandefjordleder tvunget han til å bli i oppsigelsestiden, kun for å hindre oss i å få den endringen vi så desperat trenger.
                      Simon og klubben får betale det det koster, hvis dette vurderes som en god løsning. De har bragt klubben ned i mørket og de får gjøre det som er nødvendig for å prøve å redde stumpene etter fadesene sine!
                      Elska þetta félag

                      Kommentar

                      • hthaug
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Nov 2004
                        • 432

                        Fader og jeg savner Uwe. Ødegård virker for meg som igjen noe kortsiktig og panikkartet.

                        Kommentar

                        • HSft
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Dec 2004
                          • 6079

                          Opprinnelig skrevet av LS89

                          Hva slags andre realistiske alternativer utenom Nordlie, ville eller kunne vært aktuelle midt i sesongen? Synes dette virker som et klokt valg utad. Fått til mye ut av lite i Sandefjord.
                          Litt vanskelig å vite hvem som kan være interessert. Men klubben har virkelig satt seg i en vanskelig situasjon når man henter trenere på langsikt og det argumenteres med at han har erfaring fra nedrykkskampen.

                          PErsonlig ville jeg liggi langflat etter Pimenta.

                          Ellers er det helt sykt at klubben selger et spisstalent som Hoff omtalte som klubbens største talent siden Tommy for et år siden rett før de ansetter ny trener.

                          Kommentar

                          • HSft
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Dec 2004
                            • 6079

                            Opprinnelig skrevet av hthaug
                            Fader og jeg savner Uwe. Ødegård virker for meg som igjen noe kortsiktig og panikkartet.
                            Det er mitt høydepunkt som fotballsupporter. Royal league, Koren, Strand, Riise, Wehrman, et lag som var godt komponert.

                            Kommentar

                            • brune stakkeland
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Jan 2012
                              • 893

                              Opprinnelig skrevet av MortenA
                              Ser neppe at Sandefjord er villig til å la Ødegård gå. De er nede i sumpa selv, og da er det en gyllen mulighet å la oss okkupere sisteplassen. Selv om Ødegård skulle ønske å komme til oss, så ville jeg som Sandefjordleder tvunget han til å bli i oppsigelsestiden, kun for å hindre oss i å få den endringen vi så desperat trenger.
                              Så godt som alle trenere har utkjøpsklausul, og pga norske lover så kan ikke den være større enn en eller to årslønner, husker ikke nøyaktig. Hvis man ikke godtar utkjøpsklausul så får man ikke trenerne til å skrive under på kontrakt. Så om Ødegård vil selv så blir han LSK-trener før helga.

                              Jeg synes han virker litt vel gambling men

                              Kommentar

                              • DoubleHi5
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Nov 2011
                                • 4072

                                Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89
                                Jeg liker Ødegaard, men han har jo hatt et tett og nært samarbeid med Tegström i SF, så vil han godta å ha Asterhed som ass. trener?
                                Grepet med allerede i dag å proklamere at Asterhed går tilbake som assistent, er nok mest for å prøve å redde egne ansikter, i tillegg til å prøve å vise en slags form for handling! Klubben må og vil selvfølgelig stå ved det økonomiske i den avtalen de så kjekt signerte for bare noen få dager siden.
                                Jeg aner ikke hva Asterhed eventuelt kan bidra med videre, eller om Ødegaard eventuelt kan og/eller vil ha ham som assistent. Det kan ende opp med at A mer eller mindre blir vannbærer ut kontraktstida og at Ødegaard eventuelt henter sin egen (sine egne) assistenter.
                                Tror ikke at det eventuelt vil stå og falle på akkurat dette punktet!
                                Elska þetta félag

                                Kommentar

                                • Fugggel
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Dec 2020
                                  • 503

                                  Opprinnelig skrevet av HSft

                                  Ellers er det helt sykt at klubben selger et spisstalent som Hoff omtalte som klubbens største talent siden Tommy for et år siden rett før de ansetter ny trener.
                                  Enda værre er det jo at de uka etter går for en trener som i dag spiller med gjennombruddshissige kanter. Er vel særs få i troppen som passer bedre til det en Skogvold?

                                  Nei, med Mesfin i stolen er det vanskelig å se en rød tråd. Eller nei vent, totalt umulig
                                  Last edited by Fugggel; 22.08.2024, 15:50.

                                  Kommentar

                                  • hthaug
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Nov 2004
                                    • 432

                                    Opprinnelig skrevet av brune stakkeland

                                    Jeg synes han virker litt vel gambling men
                                    Vi trenger en slik:



                                    Kommentar

                                    • TheFugl
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Sep 2006
                                      • 374

                                      Klubben annonserer at Asterhed går tilbake som assistent. Da regner jeg med Ødegaard er ansatt innen helgen.

                                      Jeg skulle gjerne sett at noen andre fikk muligheten, men blir det Ødegaard så skal han få min fulle støtte.

                                      Kommentar

                                      • Lars Henrik Dahl
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Jan 2020
                                        • 2280

                                        Opprinnelig skrevet av Sailor Man

                                        Rekrutteringsselskapet kartla mulige kandidater basert på et sett kriterier som klubben hadde satt, og det var naturligvis klubben og ikke byrået som hadde ansvaret for ansettelsen av Georgson.

                                        Den ansettelsen kan man jo mene mye om, men selv var jeg slett ikke blant dem som ropte at "svensken må sparkes" - vi leverte tross alt noen veldig gode enkeltkamper, og hvem vet hvordan laget hadde sett ut utover høsten.

                                        Dessverre har Asterhed tilsynelatende famlet helt i blinde i tida si som hovedtrener med merkelige laguttak og taktiske grep underveis i kampene som absolutt ikke er tillitsvekkende. I tillegg virker det som at spillerne overhodet ikke forstår eller får til det treneren prøver på, som gjør at laget ser utrolig slapt ut. Så dette går ikke.

                                        Nei takk til DEF, ja takk til de fleste trenere med erfaring fra Eliteserien.
                                        Hadde det vært mulig å gi 10 tomler opp hadde du fått dem ?

                                        Kommentar

                                        • hthaug
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Nov 2004
                                          • 432

                                          Opprinnelig skrevet av TheFugl

                                          Jeg skulle gjerne sett at noen andre fikk muligheten, men blir det Ødegaard så skal han få min fulle støtte.
                                          Blir litt som å godta varm brus på Åråsen, var ikke helt det man ville ha men det er det man får (Er frivillig i kiosken selv...)

                                          Kommentar

                                          Working...