Transformasjonen er snart komplett. Gir det en måned, så slås det på tråden til Erlandsen.
Ny trener
Collapse
X
-
-
Har liten tro på at dette bare blir en tomåneders ansettelse uansett om vi rykker ned eller ei.Kommentar
-
👍 2Kommentar
-
Dette er langt bedre enn DN. Det er nesten 3 uker til FFK med en fin "treningskamp" til helga. Det kan umulig bli verre enn det som har skjedd. DEF kjenner heldigvis eliteserien meget godt. Bedre enn TN vil jeg hevde, og forhåpentligvis så kommer han meget sulten og revansjelysten.👍 4Kommentar
-
Va - Lehne - Kitolano
Karlsbakk - Lundemo - Hoff
Jeahze - Roseth - Gabrielsen - Uba
Mads
Med forbehold om at Krygård ikke er klar. Tror han er en type DEF gjerne kjører inn. Ville ikke overrasket meg om han kjører sin gamle favoritt, Hoff, inn som sekser og Krygård inn på indreløper på bekostning av Lundemo. Kitolano er Gulset-gutt og spiller derfor selvsagt.👍 1Kommentar
-
Hahaha.... jeg ler og ler..... velkommen til sirkus LSK!!!! Med Hovedklovnen Mesfin i spissen skal skal han vise frem den ene klovnen etter den andre. Det verste er att den største klovnen er Mefsin. Og klovnen fagermo sørget jo for hjelpe søpla ned en divisjon!!!!! Tusen takk for en fin avslutning på kvelden!! Kommer til å le til mens jeg sover!!Kommentar
-
Kommentar
-
Liker dette sitatet fra NRK sin artikkel om trenerbyttet:
Sebastian Hytten i Klanen - Vålerengas supporterklubb - sier han fikk seg en god latter da nyheten om Fagermo kom.
– Det er jo mannen som resulterte i at vi rykka med i fjor, og at LSK skal prøve å reddes av han, tror jeg de skal slite med, sier han til NRK.
Kommentar
-
Er det noen som vet rekorden på antall trenere på en sesong i øverste divisjon i Norge? Om vi ikke har slått den, så burde den minst være tangert.😎 2Kommentar
-
Liker dette sitatet fra NRK sin artikkel om trenerbyttet:
Sebastian Hytten i Klanen - Vålerengas supporterklubb - sier han fikk seg en god latter da nyheten om Fagermo kom.
– Det er jo mannen som resulterte i at vi rykka med i fjor, og at LSK skal prøve å reddes av han, tror jeg de skal slite med, sier han til NRK.
https://www.nrk.no/sport/dag-eilev-f...ner-1.17064592Elska þetta félagKommentar
-
😂 1Kommentar
Kommentar