Tror Ødegaard kan falle i smak i alle leire..(ingenting er 100%).. Og så håper jeg han gir klare signaler om det som skal fungere.
Ny trener
Collapse
X
-
Et helt kurant valg. Bra å bli kvitt klippekort DEF.
Men viktigere å trimme stallen. Bare se til ManU.
Må forsøke fase ut TLO, Åsen, Lundemo ogRuben før ES26.
Knudzon, Bolly og Larsson ihvertfall, og kanskje et par til jeg ikke kommer på i farta, bør termineres før neste sesong(Deres kontrakter, ikke person).👍 2Kommentar
-
Her tror jeg det blir desto viktigere å bli kvitt de råtne eplene i ledelsen og styret. Noe sier meg at Ødegård ikke er typen som klarer eller tør å sette skapet på plass om en hau av andre i klubben skal blande seg i laguttak osv. Eller det var kanskje bare Stokken som gjorde detI år så tar vi altKommentar
-
Hvis dette blir noe av - følger Tägström med på lasset? For de er likestilte trenere i Sandefjord i dag, ikke hoved/assistent? Ville vært peak fugla hvis vi henter bare Ødegaard og så viser det seg at Tägström er en vesentlig grunn til at de har gjort en god jobb.🥰 1👍 1☕ 1Kommentar
-
Her tror jeg det blir desto viktigere å bli kvitt de råtne eplene i ledelsen og styret. Noe sier meg at Ødegård ikke er typen som klarer eller tør å sette skapet på plass om en hau av andre i klubben skal blande seg i laguttak osv. Eller det var kanskje bare Stokken som gjorde det
Hans Erik Ødegaard er ikke typen som fekter og skriker, verken på benken eller i media, så vidt jeg har fått med meg. Men jeg tror dette er en sterk person som lager en plan og gjennomfører den. Husk at han har sørget for å ha full kontroll på karrieren til Martin og sørget for at det var han og Martin, og ikke de norske klubbene, som vel nærmest kunne diktere kontraktsbetingelsene mens Martin spilte i Norge. Han ble også "ungdomstrener" i Real Madrid 2015-17 hvor han hanket inn store millionbeløp også til seg selv for det som der antageligvis var en relativt beskjeden jobb/rolle. Tror han er langt tøffere enn man kan få inntrykk av gjennom media.Elska þetta félagKommentar
-
– Man skal aldri være redd for noe i det gamet her. Det at trenere og spillere forsvinner er en del av dynamikken. Men nå har de kontrakt med oss, sa daglig leder i SF, Espen Bugge Pettersen, til SB før siste serierunde i årets Eliteserie, men la til:
– Men vi ønsker jo å ha dem. Det er det ingen tvil om.
Han fortalte også at de, på daværende tidspunkt, ikke hadde diskutert noe ut over kontrakten ut 2025.
– Men vi vet jo at Lillestrøm var interessert tidligere i år. Og at vi har et interessant trenerteam. Det skulle bare mangle med det de har prestert.
Elska þetta félagKommentar
-
Her tror jeg det blir desto viktigere å bli kvitt de råtne eplene i ledelsen og styret. Noe sier meg at Ødegård ikke er typen som klarer eller tør å sette skapet på plass om en hau av andre i klubben skal blande seg i laguttak osv. Eller det var kanskje bare Stokken som gjorde det
Sitat 1: "– «Hansi» var veldig sint på dommerne da vi spilte sammen. Jeg tror nok en del av dem var bekymret for å dømme Strømsgodset, for vi var jo flere som hadde temperament. Men ingen var verre enn han.
Ordene om Sandefjord-treneren tilhører tidligere Mjøndalen-trener Vegard Hansen. En god venn av pappa Ødegaard. De har både spilt sammen i Strømsgodset og jobbet i trenerteam i Mjøndalen. De sto blant annet sammen på sidelinjen på det stadionet som en gang het Nedre Eiker, og sendte Brann ned i 1. divisjon etter 2014-sesongen.
Men denne Sandefjord-treneren, pappaen til Norges landslagskaptein Martin Ødegaard, han ser da ikke så hissig ut i TV-intervjuene.
– Det er bare fordi det er den delen av fotballen han er minst komfortabel med, altså TV-intervjuene. Det er fotballen han elsker med jobben sin, forklarer kompisen Vegard Hansen."
Sitat 2: "– Fotball er hele livet hans. Han ser spillere som kan utvikles, og han har alltid hatt en styrke på detaljer for hver enkelt spiller...." forklarer Vegard Hansen.👍 7Kommentar
-
Blir trolig en annen assistent. Snakk om offentliggjøring av ny trenerduo på mandag.😎 2Kommentar
-
Kommentar
-
Vel har Mads vært langt bedre enn han har vært de to siste sesongene, men å kalle ham en av landets beste er jeg ikke enig i. Vi trenger en bedre keeper enn Mads har potensiale til å bli, etter min mening.Elska þetta félagKommentar
-
👍 1Kommentar
-
I år så tar vi altKommentar
-
Jeg vet ikke om du har hørt noe om at dette faktisk kan være aktuelt, eller om det bare er en tanke du suger fra eget bryst, men jeg ser jo at du tidligere har vært overraskende godt orientert om en del som skjer i klubben.
Hvis Misund kunne vært aktuell som keepertrener, håper jeg han har et godt forhold til Oliver Petersen.Elska þetta félagKommentar
-
Jeg vet ikke om du har hørt noe om at dette faktisk kan være aktuelt, eller om det bare er en tanke du suger fra eget bryst, men jeg ser jo at du tidligere har vært overraskende godt orientert om en del som skjer i klubben.
Hvis Misund kunne vært aktuell som keepertrener, håper jeg han har et godt forhold til Oliver Petersen.Kommentar
-
Georgson hadde en bra standing så vidt jeg husker, men ellers har det jo vært veldig mye gnisninger - både med Bakke/myhre, Asterhed, Bakke 2, Asterhed og nå Fagermo. Når det er feil med såpass mange andre er det kanskje på tide å se seg litt i speilet også.
Samtidig - ikke noen bombe at forholdet til Fagermo har vært anstrengt når han valgte ut sine folk ganske tidlig, plasserte en hel del i fryseboksen og heller ikke fikk resultater.
Der spillerne var veldig misfornøyd med at Eirik Bakke ble hentet inn som midlertidig trener fordi det var et brudd med spillestilen de hadde bygd opp gradvis fra 2020, så treffer LSK-styret innertier med ansettelsen av Andreas Georgson.
En av spillerne uttrykker det slik:
– Vi gledet oss til å gå på jobb hver eneste dag under Andreas. Vi likte måten vi trente og spilte på, og vi hadde tro på spillestilen. Det er framtidas fotball.
Et styre som lot seg påvirke, en rekke trenerbytter, spillermisnøye og en svært overraskende involvering i et avgjørende styremøte. På 16 måneder gikk LSK fra medaljestrid til Obos-ligaen. Slik gikk det til.
Kommentar
-
En av spillerne uttrykker det slik:
– Vi gledet oss til å gå på jobb hver eneste dag under Andreas. Vi likte måten vi trente og spilte på, og vi hadde tro på spillestilen. Det er framtidas fotball.
👍 1👎 1Kommentar
Kommentar