Ny trener

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Zindrinho
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Sep 2019
    • 632

Opprinnelig skrevet av niko
    Hvis dette blir noe av - følger Tägström med på lasset? For de er likestilte trenere i Sandefjord i dag, ikke hoved/assistent? Ville vært peak fugla hvis vi henter bare Ødegaard og så viser det seg at Tägström er en vesentlig grunn til at de har gjort en god jobb.
    niko-damus! Dette høres ut som LSK!

Opprinnelig skrevet av Svart og gul

Blir trolig en annen assistent. Snakk om offentliggjøring av ny trenerduo på mandag.
    Men i svarte faen! WHY?
    Selv en legende som Brian Clough klarte ikke å prestere uten sin makker Peter Taylor.

Kommentar

• plantemiddel
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Feb 2012
      • 831

Opprinnelig skrevet av maxpayne

En av spillerene i januar, februar og mars! Hvem i alle dager har noe vondt å si om treneren når han brukte tre måneder på å holde alle fornøyde og splllerene var aldri i nærheten av en tøff sesongoppkjøring fysisk.
      Står ingen steder i artikkelen at sitatet om at spillerne gledet seg til å gå på jobb under Georgson var fra sesongoppkjøringa.

Kommentar

• Nosferatu
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Apr 2006
        • 768

Blir trolig en annen assistent. Snakk om offentliggjøring av ny trenerduo på mandag.
        Hvis det blir Frode Kippe gifter JEG meg med Galåsen og flytter til Follo bare på faen.
        Ruben Gabrielsen - vår Stefan Strandberg.

Kommentar

• Dumbo
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jul 2004
          • 522

Litt synd siden Tägström sies å være den som har funnet de gode svenske spillerne som har slått gjennom i Sandefjord. Det blir uansett spennende å se hvem som blir assistent. Det er vel vanskelig å se noen gode interne kandidater?

Kommentar

• hekk
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Mar 2019
            • 257

Eirik Mæland skal visstnok være aktuell som assistenttrener https://www.nettavisen.no/sport/dans...s/5-95-2147233

Kommentar

• Svart og gul
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Oct 2004
              • 457

Opprinnelig skrevet av hekk
              Eirik Mæland skal visstnok være aktuell som assistenttrener https://www.nettavisen.no/sport/dans...s/5-95-2147233
              Da stemte infoen min, ja. Ser jeg fikk kommentarer om at jeg tydeligvis farer med løgn angående Rubens negativitet i garderoben, men da forstår kanskje folk at det er noe i det...

Kommentar

• Zindrinho
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Sep 2019
                • 632

Da stemte infoen min, ja.
                Var aldri Tegstrøm aktuell for oss eller, vet du noe om det? Håper ikke vi havner i en situasjon der Hansi ville ha med Tegstrøm men klubben ville noe annet, Hansi er vel en ganske bestemt herremann så kunne vært litt typisk han å be LSK ikke ta med sidekicken hans fra SF.

Hørte han snakka om da Martin var liten og hvordan han trente ham 24/7, gikk Martin foran han på gata kunne han spenne bein på sønnen si og kommentere "Ikke orientert!"
                Var visst ikke like kult for Martin lenger da han nærma seg ungdomsalder, så da blei han orientert da!

Kommentar

• tonkro
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Jan 2009
                  • 359

Opprinnelig skrevet av hekk
                  Aldri hørt om han Er han bra?

Kommentar

• DoubleHi5
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2011
                    • 4359

Vi må vel kunne gratulere vår mulige kommende trener med at han har blitt bestefar! Martin og den dansende Gjerdrum-jenta Helene Spilling har fått en sønn!
                    Elska þetta félag

Kommentar

• Svart og gul
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Oct 2004
                      • 457

Opprinnelig skrevet av Zindrinho

Var aldri Tegstrøm aktuell for oss eller, vet du noe om det? Håper ikke vi havner i en situasjon der Hansi ville ha med Tegstrøm men klubben ville noe annet, Hansi er vel en ganske bestemt herremann så kunne vært litt typisk han å be LSK ikke ta med sidekicken hans fra SF.

Hørte han snakka om da Martin var liten og hvordan han trente ham 24/7, gikk Martin foran han på gata kunne han spenne bein på sønnen si og kommentere "Ikke orientert!"
                      Var visst ikke like kult for Martin lenger da han nærma seg ungdomsalder, så da blei han orientert da!
                      Da ble Tegstrøm uaktuell tidlig i prosessen i så fall. Arbeidet med Ødegaard og Mæland har pågått lenge, så dette virker som en gjennomtenkt plan.

Kommentar

• kanarisuper
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Oct 2019
                        • 759

Høres veldig ut som det blir HEØ. Om det stemmer at han er involvert for neste års stall må det jo være done?
                        Har vi trua?

Kommentar

• Sailor Man
                          Moderator
                          • Jun 2007
                          • 1459

Opprinnelig skrevet av kanarisuper
                          Høres veldig ut som det blir HEØ. Om det stemmer at han er involvert for neste års stall må det jo være done?
                          Har vi trua?
                          Nøktern optimist! Tenker det er en bra ansettelse på papiret i hvert fall. Han har levert bra resultater over tid med en vesentlig mindre klubb og er nok noe av det tryggeste vi kunne gått for.

Kommentar

• kanarisuper
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Oct 2019
                            • 759

Opprinnelig skrevet av Sailor Man

Nøktern optimist! Tenker det er en bra ansettelse på papiret i hvert fall. Han har levert bra resultater over tid med en vesentlig mindre klubb og er nok noe av det tryggeste vi kunne gått for.
                            Er vel det mest «spennende» vi kan velge, men det er stor forskjell på Sandefjord og en klubb som LSK.

Kommentar

• kanarisuper
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Oct 2019
                              • 759

Er vel det mest «spennende» vi kan velge, men det er stor forskjell på Sandefjord og en klubb som LSK.
                              Men velger å ha trua! Blir spennende å se om han har noen konkrete planer med spillergruppa.

Kommentar

• DoubleHi5
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Nov 2011
                                • 4359

Har vi trua?
                                Dette virker i så fall i utgangspunktet som den mest fornuftige treneransettelsen siden Geir Bakke ble hentet fra Sarp. Uten at det sier stort... Men med det kaoset som har vært i klubben de siste 18 månedene begynte jeg å tenke at det ikke var gitt at vi ville klare å hente en trener man kan ha tro på kan være med på å bygge opp klubben igjen. Jeg håper, og klamrer meg til håpet og drømmen som supporterhjertet så inderlig vil tro på, at han og hans team kan bringe klubben tilbake til det mer eller mindre gode selskap.

Et eventuelt frynsegode jeg kom til å tenke på: Hvis vi nå får mannen og treneren som har lagt mye av grunnlaget for Martin Ødegaards ferdigheter, burde vel det bety at det ikke vil være færre unge talenter som kan tenke seg å komme til klubben?
                                Elska þetta félag

Kommentar

• LS89
                                  Kamptrådkongen
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Apr 2013
                                  • 3417

Anbefaler alle å se episoden med HEØ i Fotballpunch på Tv2 play. Får et litt annet inntrykk etter å ha hørt episoden med han der enn når jeg har hørt han i intervjuer.

Har troa på dette. Også med tanke på den fotballen Sandefjord har spilt, spesielt i år har til tider vært meget seerverdig. Har også år etter år hatt store utskiftninger i laget, men stadig greid å sette gode rammer og betingelser, og fått resultater.

Gitt posisjonen klubben er i pt er dette trolig det beste vi kan håpe på.

Kommentar

• ChrisK
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Aug 2013
                                    • 348

Får håpe at ikke sparkinga av Erling Moe i Molde nå skyldes at de forsøker å kuppe HEØ.

Kommentar

• Svart og gul
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Oct 2004
                                      • 457

Dårlig timing med Moe. Da spørs det hvor fort Mæland blir klar også, om han blir det i det hele tatt.

Kommentar

• ChrisK
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Aug 2013
                                        • 348

Dårlig timing med Moe. Da spørs det hvor fort Mæland blir klar også, om han blir det i det hele tatt.
                                        Indikasjoner på at noe av det kan skje? Min tanke var kun at det er #VIERLSK at Ødegaard nå hadde endt opp i Molde.

Kommentar

• DoubleHi5
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Nov 2011
                                          • 4359

Tror du han rykker opp i Molde? Han har vel (dessverre eller ikke?) vært en del av teamet som har levert dårlige resultater? Vurdert ut fra signalene som har kommet, burde vel vår kontrakt være klar? Var det ikke snakk om pressekonferanse i morgen?

Edit: Hvis det skulle ende slik at HEØ plutselig skulle ende opp i Molde, etter at han skal ha vært med på diskusjoner om stallen vår, ser jeg på som helt usannsynlig. Det er da ikke Geir Bakke vi snakker om her!
                                          Elska þetta félag

Kommentar

Working...