Daniel A. Pedersen
Collapse
X
-
Nei da, det var ikke meningen å være negativ. Andreomgangen til Brenden var finfin. Det skal sies at han fikk veldig gunstige arbeidsforhold der også, uten at det tar glansen av noe.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Kommentar
-
Beste midtbanespilleren vi har hatt på år og dag. For et varp. En strålende spiller. Holder vi plassen, gleder jeg meg til vinteren. Lennartson har et kontaktnett som kommer til å sørge for at vi får mer for pengene.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum👍 3Kommentar
-
- Tenkte jeg bare skulle videreformidle mailutvekslingen jeg hadde med sportsjournalist Kasper W. Skipper på TV2 Østjylland, som nylig hadde en podcast med vår nye yndling DAP:
Hej
Mange tak for din mail. Daniel A. Pedersen havde et rigtigt god forår i AGF, og derfor undrede det mange, at han ikke blev i klubben. Men det er godt at høre, at han trives i Lillestrøm. Han er en sympatisk fyr, og viste rigtigt stort talent i sine yngre år, da han blev førsteholdsspiller i Silkeborg IF.
Jeg melder tilbage til Simon Hansen, så kan han tage en tur til Norge og købe ind! ;-)
Ha’ en god dag.
Med venlig hilsen
Kasper Wilkenschildt Skipper
JOURNALIST
Skejbyparken 1, DK-8200 Aarhus N
T. +45 87 42 42 42
tv2østjylland.dk
Følg mig på Twitter her!
Fra:
Sendt: 7. oktober 2018 12:42
Til: Kasper Wilkenschildt Skipper
Emne: Urge
Hei
Takk for et interessant intervju med vår nye favoritt på Lillestrøm SK - Daniel A. Pedersen. Han er blitt tatt riktig godt imot av fansen, og har allerede blitt en av de viktigste - kanskje den aller viktigste - spilleren på laget. Han balanserer midtbanen utmerket med vår "sorte diamant" - nigerianeren Ifeany Matew - og jeg tror neppe vi beholder noen av dem lenger enn til sommeren 2019, dessverre. De er alt for gode for den norske eliteserien begge to, i alle fall for LSK. Men først skal de bidra til at vi berger plassen i Eliteserien også i år, vi skal hente hjem "bøtta" (Kongepokalen i Norgesmesterskapet) også i år (som i 2017), og ikke minst er de mentorer og forbilder for en fremadstormende og talentfull, men fortsatt litt ung rekke midtbanespillere i klubben.
Men Urge - du kan melde tilbake til Simon Hansen at mineralvannet Urge fremdeles er i handelen i Norge (som eneste landet i verden, ifølge CC). Man kan bestille Urge fra bl.a. kolonial.no, men jeg er usikker på om de shipper til utlandet.
Vennlig hilsen👍 1Kommentar
-
Hjertet i halsen da han ble kvesta av Trondsen i går. Heldigvis er han betong, i motsetning til disse veike reservetrønderne.👍 5Kommentar
-
Forlenger kontrakten, ut 2021!
https://www.lsk.no/nyheter/pedersen-...ne-noe-med-lsk
Daniel Pedersen har sin første sesongoppkjøring med LSK. Han mener vi må tørre å ha høye ambisjoner allerede i årets sesong.
gilbert👍 10Kommentar
-
Daniel Pedersen er bankers på midten, spørsmålet er vel heller hvem som bør bli hans faste makker. Er ikke helt overbevist om at Dyer er løsningen der foreløpig.
Kan Krogstad fungere bedre mon tro?
Blir uansett spennende å følge dansken denne sesongen. Tror han kan sette sitt preg på ES.Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
*Brasseberget*Kommentar
-
Daniel Pedersen er bankers på midten, spørsmålet er vel heller hvem som bør bli hans faste makker. Er ikke helt overbevist om at Dyer er løsningen der foreløpig.
Kan Krogstad fungere bedre mon tro?
Blir uansett spennende å følge dansken denne sesongen. Tror han kan sette sitt preg på ES.👍 3Kommentar
Kommentar