Kamptråd LSK-vif 2.9 kl 20
Collapse
X
-
Billettbørsen viser 6742 solgte billetter. Men den er ikke oppdatert på flere dager, så salget er høyere.
👍 1 -
Tror det var utrolig viktig at vi vant i går. Med tap i går ville mye av luften av ballongen gått ut er jeg redd. Med seier i går distanserte vi Sandefjord, og spillet i det siste er også meget positivt. Nå er det fullt fokus mot søndagen. To billetter selvsagt i boks.👍 3Kommentar
-
Kommentar
-
Vålerenga skal tilsynelatende ha stabla både Carvalho og Sam Johnson på beina til denne kampen. Får håpe de er såpass rustne at de trekker ned laget.
Egentlig samme faen. Enda deiligere å slå et toppa VIF. Kjør!Kommentar
-
Det går mot fullsatt stadion!
8288 billetter solgt tidligere i dag, og ser nå at nærmest hele den ene langsiden er fylt opp! Er kun 2 billetter igjen på hele langsiden.. På den andre langsiden er det igjen 10 på felt C, 2 på felt D, 8 på F, 124 på G. På kanarifeltet og felt H står det ikke hvor mange billetter det er ledig. Men kan ikke være mange ledige billetter igjen der heller.
Hvor mange som kommer på den ene kortsiden avgjøres av amatørene fra byen, mens det er en del ledig igjen på den andre kortsiden.
Bare å spre ordet om at man må kjøpe billetter NÅ for å være sikret en plass.
Merker at interessen er ekstremt høy rundt denne kampen selv, er nå 6 personer som blir med meg på kamp som ikke har vært der før.👍 1Kommentar
-
-
RB tror følgende lagoppstilling:
Maric
Haakenstad - Amundsen - Kippe - Mikalsen
Melgalvis - Pedersen - Matthew - Brenden
Smarason
Lehne
I følge samme avis er høyresiden under vurdering, noe som kan føre til at Rafn og Knudtzon kommer inn.
Jeg mener i hvert fall at Melgalvis må ut etter mange svake kamper. Knudtzon er ofte god i disse kampene og bør få starte denne.👍 1Kommentar
-
-
Hørte Stoksta'n nevne felles marsj i AlexK gate mot Åråsen. Noen som vet når den starter?
Har med meg en nyfrelst lsk fan og vil at skal få maks opplevelse.
Føler på meg at dette blir en kamp vi vil huske leeenge.👍 2Kommentar
Kommentar