Viktig! Siste info om billettsalget mot Brann

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Lars
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2004
    • 6156

Det er en avtale mellom LSK og VIF om at de skal få 1800 billetter på Åråsen, mens vi får 2500 på Ullevål. Dette er vel i hovedsak en avtale som skal sikre at det blir en skikkelig tribunefight. Kampene hadde ikke akkurat hatt den samme sjarmen med 575 klansskaller på Åråsen.

Derfor får VIF hele Diadora-tribunen, mens Brann bør være strålende fornøyde med å få langt flere billetter enn de strengt tatt har krav på.

Kommentar

• gamle-perta
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Sep 2004
      • 2418

Opprinnelig skrevet av Lars
      Kampene hadde ikke akkurat hatt den samme sjarmen med 575 klansskaller på Åråsen.

Nei, samme sjarmen hadde det ikke vært. Bare mye bedre!
      57 skaller hadde forresten vært enda bedre.
      VIF i 4. divisjon hadde vært aller best!

Mvh
      Gammer`n
      Mvh
      Gammer´n (Per T)

Kommentar

• skip
        Juniormedlem
        Ferskenpels
        • Jun 2007
        • 5

Opprinnelig skrevet av semper fi
        Sikkerhet er vel også et nøkkelord her vil jeg anta......
        Akkurat den der kjøper jeg ikke! Men greit jeg er ikke her for å krangle men jeg tror ikke "desperate" LSK og Brann-supportere oppfører seg så veldig annerledes enn hva en VIF supportere ville gjort.

Kommentar

• skip
          Juniormedlem
          Ferskenpels
          • Jun 2007
          • 5

Det er en avtale mellom LSK og VIF om at de skal få 1800 billetter på Åråsen, mens vi får 2500 på Ullevål. Dette er vel i hovedsak en avtale som skal sikre at det blir en skikkelig tribunefight. Kampene hadde ikke akkurat hatt den samme sjarmen med 575 klansskaller på Åråsen.

Derfor får VIF hele Diadora-tribunen, mens Brann bør være strålende fornøyde med å få langt flere billetter enn de strengt tatt har krav på.
          Isåfall er det ingen tvil om at VIF kommer best ut av det. De er jo aldri i nærheten av å fylle stadion sin. Eneste er gjerne helt på slutten av sesongen hvis de evt kjemper om seriegull.

Kommentar

• holmiz
            The kjøkken-kanariz
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2006
            • 6064

Mange hussige bergensere som ikke synes noe om dette (les kommentarfeltet nederst i artikkelen:

For ikke å snakke om debatten her:

Til mods: Har vurdert de to overstående artiklene som helt like andre innslag i nyhetstråden, og derfor ikke lagt de inn der.
            Hilsen Anders

Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
            Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

Kommentar

• Lars
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Feb 2004
              • 6156

Opprinnelig skrevet av gamle-perta
              Nei, samme sjarmen hadde det ikke vært. Bare mye bedre!
              57 skaller hadde forresten vært enda bedre.
              VIF i 4. divisjon hadde vært aller best!

Mvh
              Gammer`n
              Altså. Jeg er forsåvidt enig med deg, men du forstår hva jeg mener hvis du vil. Kampen mellom LSK og VIF på Åråsen er en av de største i Norge og er LSKs heteste salgsprodukt. Det skal vel mye til for å argumentere mot at det har mye med kampen på tribunene å gjøre.

Kommentar

• Fritz
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Nov 2004
                • 1033

Opprinnelig skrevet av skip
                jeg tror ikke "desperate" LSK og Brann-supportere oppfører seg så veldig annerledes enn hva en VIF supportere ville gjort.
                Det tror jeg. Ordet "hat" er dekkende for forholdet mange VIF- og LSK-fans har til hverandre. Brann har tradisjonelt ikke vært en motstander som vekker de sterke følelsene på Romerike, slik Vålerenga og trønderne gjør.

Situasjonen i år blir spesiell i og med at dette (forhåpentligvis) blir en seriefinale, men jeg har allikevel vanskelig for å se den helt store sikkerhetsrisikoen med blandet Diadora-tribune i denne kampen.

Kommentar

• gamle-perta
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Sep 2004
                  • 2418

Altså. Jeg er forsåvidt enig med deg, men du forstår hva jeg mener hvis du vil.
                  Jo, da - men jeg er prinsipielt i mot alt som har med VIF å gjøre
                  Til og med deres eksistens.

Mvh
                  Gammer`n
                  Mvh
                  Gammer´n (Per T)

Kommentar

• Rubinho
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2005
                    • 1501

Jeg får frysninger når det nevnes ordet "seriefinale"..det er LAAAAAAANGT dit enda..om 2-3 kamper så kan vi begynne å nevne ordet eller ikke...time will show!

Kommentar

• Kølla Riisa
                      Seniormedlem
                      • Jun 2004
                      • 1021

Deilig å se bergenserene sutre, det betyr at vi har gjort noe riktig.

Er lett og bli historieløs, var ikke mye støtte og få fra Brann folk når Brann presset KFL og ga beng i 5% regelen 16 mai for noen år siden.

Det sykeste er voksne oppegående folk tror vi gjør dette for vi er redd for å bli synget ut, av Bataljonen.

Kommentar

• ErikB
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • May 2004
                        • 360

Oppegående?!!????
                        Mine innlegg kan siteres hvor som helst.

Kommentar

• KFL41
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • May 2004
                          • 3648

Mye bra argumenter rundt om kring. Det holder jo å nevne at vi gir mer enn det som Brann har krav på. I tillegg har KFL blitt presset til å garantere for solgte billetter selv om det er langt under 5 % på Brann stadion. Angående avtalen vi har med VIF så kan jo ikke den gjengjeldes fra Brann sin side da det sjelden vil dukke opp så mange kanaris i Bergen at vi vil overstige kvoten. Nå er forsåvidt Ullevaal aldri utsolgt, men det kan jo skje en dag. Argumentene til bergensere om medgangssupportere er også latterlig da det sjelden er 3000 bergensere på Åråsen når det går dårlig med Brann. Hvorfor ble dette så viktig for dem nå? Pga medgang, kanskje??

Nei, bergenserne har vært kjipe mot oss tidligere selv på antall langt under vår 5 %-kvote og når de får mer enn kvota kan de bare holde kjeft. Dersom det lukkede salget ikke fører til utsolgt stadio, så kan de få kjøpe det de ønsker av det som er igjen. Verre er det ikke.

Kommentar

• FilipOlander
                            Seniormedlem
                            Forumonanist
                            • May 2004
                            • 218

Opprinnelig skrevet av Kølla Riisa
                            Det sykeste er voksne oppegående folk tror vi gjør dette for vi er redd for å bli synget ut, av Bataljonen.
                            Bataljonen høres forresten ut som en gjeng med trøndere ;-)

Dette er fantastisk gjort av LSK. Kjør på.
                            Filip!

\"Europa är hjärtat i EU!\" - Lägg Din röst på Filip den 13:e!

Kommentar

• veiron
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2003
                              • 6267

Opprinnelig skrevet av FilipOlander
                              Bataljonen høres forresten ut som en gjeng med trøndere ;-)
                              Det synes jeg faktisk var en fornærmelse mot trøndere!

Kommentar

• dalen
                                Brannsupporter
                                Myklebust Light
                                • Jun 2007
                                • 391

1. Gullet ska heeem (ikkje "hjem")

2. 5% regelen er helt kurrant, at noen Brannsupportere klager for stå for deres regning - vi får de billettene vi har krav på.

3. Satser på at serieledelse ikkje står og faller på resultatet i denne kampen

4. No som Kanaris e på hjemmebane så skal det vel litt til å lage mer støy enn de, noe annet ville vært rart! (skal ikkje kommentere trommingen)

OBS! Vi høres ikkje ut som trøndere.....
                                If heartaches brought fame in love's crazy game,
                                I'd be a legend in my time.
                                If they gave gold statuettes for tears and regrets,
                                I'd be a legend in my time.

Johnny Cash - A Legend In My Time

Kommentar

• vollafugl
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Dec 2006
                                  • 978

Jeg synes at det var en god beslutning å begrense Branns billetter til 5 % pluss litt til. Samtidig haper jeg at dette ikke blir en sånn "greie" frem mot kampen mot Brann.

Kommentar

Working...