Det er helt utrolig hvor mange sjanser dette laget trenger for å treffe mål..
Lillestrøm SK - Tromsø IL, mandag kl. 19:00
Collapse
X
-
Merknad: Debattanten kan i innlegget over ha fremvist en rekke negative personlighetstrekk, inkludert, men ikke begrenset til, manglende intellekt, fintfølelse, dannelse, tankekraft, visdom, empati, solidaritet, rettferdighet, måtehold, og mot. -
Helt rå straffe. Litt vel risk, men kult når den går inn.
Gøy med seier, og gøy med den perioden vi trøkket høyt.
Kommentar
-
Endelig! Holder nullen og. Har full kontroll defensivt. Kanskje er ikke Anton og Kippe så håpløst likevel?
Men det burde stått 6-0 til slutt. Faen til ineffektivitet👍 4Kommentar
-
Jeg vet at vi fikk straffe, men jeg klarer ikke dy meg. Hvorfor er ikke dette rødt kort når Amundsen fikk rødt forrige kamp? TIL-spilleren går rett i rygg på TLO når han bare skal heade inn i mål. Ikke interessert i ball = rødt kort
Men jeg er glad TIL-gjøken dundra inn, for TLO hadde garantert heada over. Straffe eller selvmål var eneste måten vi kom til å score i dagLast edited by Kanarivogel89; 24.09.2018, 20:28.👍 6Kommentar
-
Kommentar
-
Elendig og tafatt i første omgang. Men en vanvittig sterk 2.omgang der vi stort sett kjører hele omgangen. Det er sterkt under det voldsomme presset. Må trekke frem DAP i dag. Litt usynlig utpå der men gjør så mye riktig både med og uten ball. Den bakre firer var jo også solid i dag selvom Tromsø ikke hadde mye å by på. Håpet lever igjen etter denne seieren!
edit: Mathew hever seg også voldsomt etter hvilen. Tilbake til sitt normale nivå da...................Kommentar
Kommentar