Steinar Pedersen til LSK

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • general
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Apr 2004
    • 1150

    #41
    Dette blir spennende...

    Det som egentlig sjokkerer meg mest er det at alt er så hemmelig helt til det et klart.. Syns fjøra gjør en kjempe jobb der altså..

    Videre skal jeg ikke hogge hodet av SP før han har spillt, selv om jeg må innrømme at jeg stiller meg på skeptisk siden av dette kjøpet.

    Må si det er et veldig spennende kjøp med tanke på at SP er 32 år og vi gav han 3 årskontrakt, at han er dårlig som 1. forsvarer (kommet til riktig klubb i alle fall, for de har vi nok av), men jeg er også spent på åssen han vil bidra offensivt. Tror det er godt det ikke er jeg som er trener!! Full tiltro til Fjøra og Tønna

    Ønsker SP velkommen til klubben..
    Seriegull 2016!!!

    Kommentar

    • Vicarious
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • May 2006
      • 391

      #42
      Vi hadde sinnsykt behov for å styrke stallen vår i forsvar, så dette får ikke blitt annet enn positivt. En kar som har vunnet CL kan umulig være på nivå med Danton.

      Kommentar

      • trigz
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jan 2004
        • 7080

        #43
        Opprinnelig skrevet av Torolf
        I tilfelle er det en rekordsen seriestart, da han har bursdag 6.6.
        I det pedantiske hjørnet i dag, Torolf?
        Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

        Kommentar

        • trigz
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jan 2004
          • 7080

          #44
          Opprinnelig skrevet av Vicarious
          Vi hadde sinnsykt behov for å styrke stallen vår i forsvar, så dette får ikke blitt annet enn positivt. En kar som har vunnet CL kan umulig være på nivå med Danton.
          Vel, Kjell. Romanus Orjinta var tidligere kaptein for et CL-vinnende lag. I Afrika, riktig nok.
          Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

          Kommentar

          • Loddet
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Apr 2004
            • 325

            #45
            Steinar Pedersen er som noen har nevnt en helt annen spiller enn da han var her sist.

            Noen som husker følgende firer? Ollie - Thomassen - Werni - Pedersen

            Kommentar

            • norskpoker
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jan 2007
              • 399

              #46
              Dette fokuset på alder

              Jeg registrerer at det er mange her inne som er skeptiske til Steinar Pedersens alder. Han blir 33 midt i neste sesong, og for oss som følger med er dette ingen alder for en forsvarsspiller. Det er bare å trekke opp navn på Cafu, Maldini og ikke minst italienske Amedeo Carboni, som spilte UEFA-cup finale for Valencia i en alder av 40, som eksempler på spillere som ikke blir dårligere i tredevårene. Pedersen virker til å være en proff mann, og steller du pent med kroppen din er det ingenting i veien for å spille fotball til langt oppe i tredevåra.

              Kommentar

              • BD
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Feb 2006
                • 1422

                #47
                Synes tre år er for mye.

                Kommentar

                • detvarvondtdet
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Jul 2006
                  • 398

                  #48
                  Hvorfor alt maset om alder? Han er 32 år og det er vel egentlig ingen alder for en topptrent spiller i dag. Hvor gammal er han vifstopperen som ble tatt ut i landslagstroppen nå? 52?

                  Fra spøk til alvor. Om Lsk har ambisjoner om å ta et steg videre neste år og spille mer jevnt over bra, tror jeg at en så rutinert spiller er gull å ha i troppen. Uten at jeg har noen doktorgrad i fotball rangerer jeg han også langt over Danton som back.
                  "Dere kan sitere meg på dette:
                  Jeg blir heller nummer ni med et lag som drar sammen, enn nummer tre med en møkkagjeng"
                  Fjøra

                  Kommentar

                  • 307
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Mar 2007
                    • 358

                    #49
                    Opprinnelig skrevet av Vicarious
                    Vi hadde sinnsykt behov for å styrke stallen vår i forsvar, så dette får ikke blitt annet enn positivt. En kar som har vunnet CL kan umulig være på nivå med Danton.
                    Danton er ikke så gæren han, men jeg tror han er best som stopper. Han ble jo kåret til beste stopper i Danmark for noen år siden. Og Pedersen var vel ikke akkurat toneangivende CL gullet. Perdersen er en god erstatter for Rambekk.

                    Kommentar

                    • Fetsundramp
                      Seniormedlem
                      Forumsadist
                      • Mar 2006
                      • 111

                      #50
                      Opprinnelig skrevet av Loddet
                      Steinar Pedersen er som noen har nevnt en helt annen spiller enn da han var her sist.

                      Noen som husker følgende firer? Ollie - Thomassen - Werni - Pedersen
                      En backfirer hvor en ung Peter Werni var den eneste som holdt noe som lignet på middels tippeliga-standard... Grøss og gru... Hvem som var verst av de 3 andre ble heftig debattert under og etter hver eneste match.

                      Vi får virkelig håpe SP gjør et helt annet inntrykk denne gangen, noe jeg faktisk har trua på!
                      2009 - Året det skal skje!

                      Kommentar

                      • Kanariz
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • May 2005
                        • 2507

                        #51
                        Jeg skjønner lite av denne overgangen, virker som de henter en spiller for å fylle opp benken... Eller kanskje LSK vil hevde seg i toppen av 2 Div....

                        Kommentar

                        • FilipOlander
                          Seniormedlem
                          Forumonanist
                          • May 2004
                          • 218

                          #52
                          Opprinnelig skrevet av Fetsundramp
                          Vi får virkelig håpe SP gjør et helt annet inntrykk denne gangen, noe jeg faktisk har trua på!
                          Kjekken. Følg med.

                          Sist Steinar Pedersen var innom var i 1997 med Ev(/¤&(/#(/"& som trener. Han spilte venstreback. Mannen er høyreback.
                          Filip!

                          \"Europa är hjärtat i EU!\" - Lägg Din röst på Filip den 13:e!

                          Kommentar

                          • LSK-supp.
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Dec 2003
                            • 1023

                            #53
                            At Steinar Pedersen er bedre enn Danton er nok mye mulig, men om det er Steinar Pedersen som skal bli den lenge etterlengtede høyre-backen som skal være med å sikre gullet og spill i Champions league, ja da er jeg bekymret....
                            I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)

                            Kommentar

                            • Hamburg & Kanari
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Aug 2005
                              • 3006

                              #54
                              La oss si at det er bra at vi får en forsvarspiller med rutine inn i stallen. Det har vært litt knapt i år, selvom de som er der har prestert neget godt.

                              Synd Arne Vider Moen er blitt for gammel, en han kom inn i høy alder og gjorde sine saker meget meget godt. Satser på at Staeinar Pedersen gjør det samme !
                              LSK Norges beste lag

                              Kommentar

                              • Macho-Morten
                                Ikke KFL-styremedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Aug 2005
                                • 2687

                                #55
                                Aaaapropos; Arne Vidar Moen-sangen for Steinar Pedersen? Jeg stemmer for!

                                Edit: Aaaah, sant det. Hadde glemt at vi hadde Dan Anton
                                Last edited by Macho-Morten; 19.08.2007, 21:13. Begrunnelse: la til flau unnskyldning

                                Kommentar

                                • Lars
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Feb 2004
                                  • 6156

                                  #56
                                  Jeg stemmer mot. Danton, Danton, Danton Johansen! Lalalalalalala, Danton Johansen!

                                  Kommentar

                                  • supermike
                                    Medlem
                                    Hoffnarr
                                    • Apr 2006
                                    • 45

                                    #57
                                    Hm..Mener å huske at Kasey ikke fikk ny og lang kontrakt pga alderen. Med sine 29 år var han altså for ung, hvis man da skal legge Pedersens alder til grunn... Uansett et temmelig skuffende kjøp, selv om han slettes ikke er den verste på Start.

                                    Kommentar

                                    • skotten
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Apr 2004
                                      • 1794

                                      #58
                                      Opprinnelig skrevet av supermike
                                      Hm..Mener å huske at Kasey ikke fikk ny og lang kontrakt pga alderen. Med sine 29 år var han altså for ung, hvis man da skal legge Pedersens alder til grunn... Uansett et temmelig skuffende kjøp, selv om han slettes ikke er den verste på Start.
                                      Blir en litt annen kontekst å sammenligne salget av en sentral midtbanespiller og innhenting av ny høyreback. Vi har en skrikende mangel på backplass, og blir ikke noe bedre når Anders drar. Vet ikke på stående fot om potensielle "unge" høyrebacker som kan gå inn å heve laget, men det kan definitivt Steinar P.
                                      Last edited by skotten; 18.08.2007, 19:04. Begrunnelse: skrivefeil

                                      Kommentar

                                      • Ketil Cantona
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Feb 2004
                                        • 6813

                                        #59
                                        De av dere som mener Steinar er for gammel og utgått på dato.... Se kampen Stabæk-Start i reprise, jeg så første omgang og Steinar var STOR. Han fulgte Nannskog til døra gang på gang og brøyt foran. Han var med mye fremover og overlappet eller slo pene inlegg hardt foran kassa.

                                        Anbefaler folk som er negative til å se kampen, godt folk ikke kjenner til Steinar

                                        Kommentar

                                        • norskpoker
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Jan 2007
                                          • 399

                                          #60
                                          Opprinnelig skrevet av supermike
                                          Hm..Mener å huske at Kasey ikke fikk ny og lang kontrakt pga alderen. Med sine 29 år var han altså for ung, hvis man da skal legge Pedersens alder til grunn... Uansett et temmelig skuffende kjøp, selv om han slettes ikke er den verste på Start.
                                          Feil. Det ledelsen i LSK mente var at Kasey om et par sesonger vil være for dårlig til å komme på laget. Fjørtoft & co har store ambisjoner for klubben og mener tydeligvis at selv om Kasey er god nok i dag, skal han ikke være god nok for en sentral midtbaneplass om to sesonger, og ville derfor ikke gi ham en langtidskontrakt. Fair enough.

                                          Kommentar

                                          Working...