Etter lang ventetid er cupen tilbake. Klarer ikke å bestemme meg for hvor viktig denne kampen er. Uten tvil en gulrot med semifinale, penger i kassa og muligens ny tur til Ullevål, men vil tro det er bred enighet om at det først og fremst er viktig å redde plassen. Uansett håper jeg at vi kan la noen av spillerne hvile, uten at vi tar for lett på oppgaven. Løpsmaskiner som Haaken, Krogstad og Mathew tåler kampprogrammet, så disse bør spille. Tror egentlig DAP er en maskin og, bare han er 100%. Vil uansett overraske meg om Lennartson gjør store endringer.
Tidligere har Bryne i tur og orden slått ut Staal Jørpeland, Viking, Sandnes/Ulf og Ull/Kisa. Tre ganger Rogaland før to ganger Romerike der altså. Jeg så Bryne mot Kisa i 4. runde, og det var et under at ikke jessheimingene fikk ballen i mål. Skapte målsjanser på samlebånd, men hadde en ineffektivitet som ville fått oss i går til å se ut som 11 stykk Van Nistelrooy. Endte til slutt med straffekonk. Flere ganger har jeg ikke sett Bryne i år, men de kommer til Åråsen etter en sterk seier (4-1) over Hødd, og ligger med det på 6. plass i PostNord-ligaen Avd. 2.
Spillere å se opp for er toppscorer og tidligere futsal-landslagsspiller Omar Fonstad el Ghaouti (12 mål i serien) og unggutten Einar Tunheim Lye. Ellers verdt å nevne at Bryne har et ikke alt for avskrekkende målsnitt på 1,6 per kamp.
På en vanlig dag er dette grei skuring, men cup er cup. Tvi tvi, tut og kjør, og gi oss Glimt på hjemmebane i semien NFF, please and thank you.
Laget jeg tror vi kommer til å stille med:
Marko
Haaken
Amundsen
Kippe
SKM (Rafn hvis SKM skadet)
Krogstad
DAP
Mathew
Brenden
Smara
TLO
Benk:
Igonen
Anton
Sandberg
Rafn (Ranger hvis Rafn spiller pga skade på SKM)
Ayagwa
Ødemarksbakken
Martin
Selv håper jeg vi kjører inn Øde for Brenden, Sandberg for Amundsen og muligens Gary for Smara eller TLO.
Resultattips: 3-1
Tidligere har Bryne i tur og orden slått ut Staal Jørpeland, Viking, Sandnes/Ulf og Ull/Kisa. Tre ganger Rogaland før to ganger Romerike der altså. Jeg så Bryne mot Kisa i 4. runde, og det var et under at ikke jessheimingene fikk ballen i mål. Skapte målsjanser på samlebånd, men hadde en ineffektivitet som ville fått oss i går til å se ut som 11 stykk Van Nistelrooy. Endte til slutt med straffekonk. Flere ganger har jeg ikke sett Bryne i år, men de kommer til Åråsen etter en sterk seier (4-1) over Hødd, og ligger med det på 6. plass i PostNord-ligaen Avd. 2.
Spillere å se opp for er toppscorer og tidligere futsal-landslagsspiller Omar Fonstad el Ghaouti (12 mål i serien) og unggutten Einar Tunheim Lye. Ellers verdt å nevne at Bryne har et ikke alt for avskrekkende målsnitt på 1,6 per kamp.
På en vanlig dag er dette grei skuring, men cup er cup. Tvi tvi, tut og kjør, og gi oss Glimt på hjemmebane i semien NFF, please and thank you.
Laget jeg tror vi kommer til å stille med:
Marko
Haaken
Amundsen
Kippe
SKM (Rafn hvis SKM skadet)
Krogstad
DAP
Mathew
Brenden
Smara
TLO
Benk:
Igonen
Anton
Sandberg
Rafn (Ranger hvis Rafn spiller pga skade på SKM)
Ayagwa
Ødemarksbakken
Martin
Selv håper jeg vi kjører inn Øde for Brenden, Sandberg for Amundsen og muligens Gary for Smara eller TLO.
Resultattips: 3-1
Kommentar