Lillestrøm SK - Stabæk, 30.09.18, kl 1800
Collapse
X
-
-
Jeg dør. Seriøst. Fy faen. Haakenstad jeg elsker deg. Målscorer i cupfinalen og dobbel i dag. For en mann!👍 1Kommentar
-
Utrolig heldig at vi plutselig blir effektive de siste minuttene. Det forsvaret der må byttes ut. Har på ingen måte råd til sånt spill bak. Send innpå u-landslagsspillerne om dette er det seniorene viser. Baccay og Sandberg inn for SKM og proffen i neste kamp.
Maric og de 6 fremste ser ut som et tippeligalag nå. Må bare øke effektiviteten litt (noe vi definitivt gjorde de siste minuttene i dag!)Kommentar
-
-
-
Kommentar
-
Men de må seriøst sette seg ned og gå igjennom hva som skjer etter 1-0. Total kollektiv kollaps. Sånt kjennetegner et nedrykkslag.
Dette har jeg ikke helse til lenger.
"Optimisme er ikke annet enn mangel på informasjon" - Heiner Müller👍 4Kommentar
-
Jeg satt på rett linje med offsidelinja ved Stabæks første mål. For det første var høyrebeinet hans i like mye offside som TLOs ved den situasjonen for et par uker siden som resulterte i frustrasjonskommentaren "jævla dommerfaen". For det andre var det ikke kontakt mellom Maric og Boli da han gikk forbi.
Bra den ikke ble avgjørende.👍 1Kommentar
-
Jeg satt på rett linje med offsidelinja ved Stabæks første mål. For det første var høyrebeinet hans i like mye offside som TLOs ved den situasjonen for et par uker siden som resulterte i frustrasjonskommentaren "jævla dommerfaen". For det andre var det ikke kontakt mellom Maric og Boli da han gikk forbi.
Bra den ikke ble avgjørende.
Det var helt klart kontakt mellom Maric og Boli.👍 3Kommentar
Kommentar