Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Demidov, som har vært en viktig faktor for poengfangsten til Stabæk i det siste, er ikke i troppen. Her må vi bare få temma angrepsrekka til bæringene, så tror jeg det skal være svært mulig å få hull på forsvaret deres. Steinar Strømnes har ikke vært patent siden han kom fra Strømmen.
Skudd har jeg faen mæ bedre sjøl, og det er ikke fjas - som når man vanligvis melder slikt, det er bare trist!
Nei, denna blikke proff anna enn i RBK.
Skudd har jeg faen mæ bedre sjøl, og det er ikke fjas - som når man vanligvis melder slikt, det er bare trist!
Nei, denna blikke proff anna enn i RBK.
Samtidig må man huske på de ekstreme forventningene som legges på afrikanerne våre. Lenge siden Mathew har vært i strålende form, men så er han også den yngste i elleveren vår med sine 21 år.
Men akkurat nå kan jeg ikke se for meg at budene kommer til å rase inn i vinter, for å si det sånn...
Opprinnelig skrevet av GIFKanari
Nå må Lenny roe ned gutta, mye bra, men også mye overtenning og dårlige valg med ball. Og riktige spillere må komme til sjansene.
Blir så frustrert når TLO får ballen med Smara på løp. Må være omvendt. Ballbehandlingen til hedmarkingen har vært fryktelig.
Overaskende mye negativt her. Synes vi spiller bedre enn på lenge om dagen, og en god del av spillerne ser ut som tippeligaspillere. Om vi bare kunne satt en og annen 100% sjanse og ikke vært avhengig av straffer for å score mot tippeligalag, så hadde dette ikke vært så halvgærent.
Samtidig må man huske på de ekstreme forventningene som legges på afrikanerne våre. Lenge siden Mathew har vært i strålende form, men så er han også den yngste i elleveren vår med sine 21 år.
Forventningene kommer basert på hans egen tidligere utvikling og prestasjoner.
Han var en kreativ kraft. Dessverre gjort om til ballvinner.
Kommentar