Spillertråd Magnus Knudsen

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kroktåa
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2015
    • 2937

    Spillertråd Magnus Knudsen

    Velkommen om bord, Magnus. Dette var virkelig morsomt og oppløftende!

    Jeg tror du kommer til å gjøre fatter'n enda stoltere enn han allerede er. Du er allerede en av de som virkelig setter fyr i ræva på de etablerte førstelagsspellera, og om ikke så lenge er du en av søylene og kontinuitetsbærerne i klubben, en klubblegenden in spe.

    Jeg har stro tru på deg, og kommer til å følge med på din utvikling med argusøyne. Vi heier på deg, du unge kriger!

    Forza fugla.
  • kunden
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jun 2005
    • 2361

    #2
    Har ikke fulgt med på 2-laget, kan noen som har oversikt fortelle hva vi kan forvente av Magnus? Styrker, posisjon, hvilken utvikling han har hatt iår etc

    Kommentar

    • Kroktåa
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Feb 2015
      • 2937

      #3
      Opprinnelig skrevet av kunden
      Har ikke fulgt med på 2-laget, kan noen som har oversikt fortelle hva vi kan forvente av Magnus? Styrker, posisjon, hvilken utvikling han har hatt iår etc
      Ut fra det jeg ar sett, uten å ha fulgt nøye med på ham, virker han som en lettbeint og relativt rask midtbanespiller som sjelden slår feilpasninger, men som heller ikke tar de store sjansene. Grei grunnteknikk. Litt veik i seniorsammenheng, men hallo – han er 17! ikke alle er foret opp med veksthormoner og anabole steroider som Braut. Slike ting vokser man rakt av seg med naturlig fysisk utvikling og noen timer i vektrommet.

      Kommentar

      • Radulovic
        Medlem
        Møteplager
        • Mar 2016
        • 94

        #4
        Opprinnelig skrevet av Kroktåa

        Ut fra det jeg ar sett, uten å ha fulgt nøye med på ham, virker han som en lettbeint og relativt rask midtbanespiller som sjelden slår feilpasninger, men som heller ikke tar de store sjansene. Grei grunnteknikk. Litt veik i seniorsammenheng, men hallo – han er 17! ikke alle er foret opp med veksthormoner og anabole steroider som Braut. Slike ting vokser man rakt av seg med naturlig fysisk utvikling og noen timer i vektrommet.
        Synes han minner om Marius Lundemo før alle skadene, og det mener jeg å huske var en brukbar spiller.

        Kommentar

        • Kroktåa
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Feb 2015
          • 2937

          #5
          Opprinnelig skrevet av Radulovic

          Synes han minner om Marius Lundemo før alle skadene, og det mener jeg å huske var en brukbar spiller.
          Samme type kanskje, ja. Et stykke opp dit, men han har alle muligheter for å utvikle seg til å bli minst like god. Jag har trua på Magnus!

          Kommentar

          Working...