Vi har startet brenningen. Må da få med oss noe herfra!
SK Brann - Lillestrøm SK, 07.10.18, kl 200
Collapse
X
-
Smarason fortsetter heldigvis å skjelle ut leverandører av elendige pasninger. Nå var det Amundsen som fikk høre det.
(Smarason stod dekt av to tre brannspillere, så valgte Amundsen å slå ballen mot han. Selvfølgelig balltap)Kommentar
-
👍 1Kommentar
-
Jeg drømte om at dette skulle være kampen der DAP virkelig demonstrerer for fotball-Norge hvem som er den nye midtbanegeneralen i landet. I stedet har det blitt feilpasning på feilpasning og en rekke svake involveringer.Kommentar
-
Synes han er vår desidert beste uttpå der jeg men👍 1Kommentar
-
DAP hadde vel en feilpasning rett før du postet dette, men ellers synes jeg han er rimelig stabil. God takling etter feilpasningen, også.Kommentar
-
Brann er åpenbart langt unna storformen fra tidligere i sommer. Men det spørs om vi klarer å forsvare oss til ett poeng. Om Brann får lov til å fortsette å pumpe innlegg inn i 16-meteren er det nok kun et tidsspørsmål før de scorer.Kommentar
-
Alt i alt litt under pari i førsteomgangen, var nok mer at Brann heva seg enn at vi spilte dårligere etter de første ti. Må bli bedre kombinasjoner offensivt i andre omgang..Kommentar
-
Ingen stor omgang av oss, men vi holder nullen og holder Brann greit unna. Kan gå begge veier detteKommentar
Kommentar