På tide å få sette opp en kamptråd tidligere enn det har vært for vane de siste årene.
bartene har vært vår nemesis (med få unntak) etter NA Egggens inntredn på brakka.
Mange forsmeldelige og ikke minst stygge nederlag i stat sheetsen:
De ryktes som skadefri tropp etter landslagspausen:
RB+: https://www.rb.no/lsk/fotball/elites.../s/5-43-902743
Det ser vistnok bedre ut hos the other lot:
Adegbenro er nok dessverre tilbake. Mehling, Helland og Bendtner er usikre (håper jeg)
bartene mønstrer stort sett alltid toppmotiverte mot oss og nå tror sikkert mange det ligger i kortene
at de finner tilbake til go'foten etter flere kamper under pari.
Jeg mener dog vi har en alle tiders sjanse til å revansjere de siste års fæle resultater på Åråsen.
Men vi skal selvsagt ikke undervurdere dem
Som alltid vil jeg gjerne vinne disse hatoppgjørene og alt annet enn 3p er en skuffelse. Noe også
det bør være for spillerene mtp tabellsituasjonen.
Andre får komme med lagoppstilinger eller forslag til sådan. Blir neppe de store forandringene, men
håper på en sulten Erling på topp eller kant. Selvom resultatene har vært ganske oppløftende synes
jeg vi har manglet litt x-faktor og hurtighet i angrepene.
bartene har vært vår nemesis (med få unntak) etter NA Egggens inntredn på brakka.
Mange forsmeldelige og ikke minst stygge nederlag i stat sheetsen:
De ryktes som skadefri tropp etter landslagspausen:
RB+: https://www.rb.no/lsk/fotball/elites.../s/5-43-902743
Det ser vistnok bedre ut hos the other lot:
Adegbenro er nok dessverre tilbake. Mehling, Helland og Bendtner er usikre (håper jeg)
bartene mønstrer stort sett alltid toppmotiverte mot oss og nå tror sikkert mange det ligger i kortene
at de finner tilbake til go'foten etter flere kamper under pari.
Jeg mener dog vi har en alle tiders sjanse til å revansjere de siste års fæle resultater på Åråsen.
Men vi skal selvsagt ikke undervurdere dem
Som alltid vil jeg gjerne vinne disse hatoppgjørene og alt annet enn 3p er en skuffelse. Noe også
det bør være for spillerene mtp tabellsituasjonen.
Andre får komme med lagoppstilinger eller forslag til sådan. Blir neppe de store forandringene, men
håper på en sulten Erling på topp eller kant. Selvom resultatene har vært ganske oppløftende synes
jeg vi har manglet litt x-faktor og hurtighet i angrepene.
Kommentar