Nydelig gol av Mathew. Bare å presse på for å få utligninga nå. Kan bli livsviktig for videre overlevelse i Eliteserien. KOM IGJEN, FUGLA!
Ranheim - Lillestrøm SK, 28.10.18, kl 1800
Collapse
X
-
---------------------------------------------------------------------
Ivrig Lillestrøm-supporter, i med- og motgang! Forza Fugla!
Skribent for Málaga de Noruega. Vamos Málaga!
--------------------------------------------------------------------- -
Stopperspill på juniornivå. Hvor var midtbanesjefen idag? Lehne trodde kampen gikk i morra, og var ikke tilstede i det hele tatt. Krogstad og Brenden helt utafor. Bra at Lennertsson gjør et trippelbytte. Men hva er poenget med å bruke Knudzon med et slikt kampbilde? Og hvorfor ta ut Ødemark, som gjør en god kamp?
Matthew og Ødemarksbakken eneste som kan se seg sjæl i speilet i dag.Kommentar
-
Altså, å ta ut Ødemarksbakken , hvem er så hjernedød?
mulig vi ikke hadde fått poeng samme hva , men minst 9 andre spillere hos oss var garantert dårligere.
vi forhåpentligvis tar Bodø og Kristiansund hjemme , da har vi muligens redda kvalik ?
likevel må jeg påståd att sesongen over ett, så er det effektivitet fremover ved missa store sjanser og udugelige keepere som har nesten all skylda.Kommentar
-
Kommentar
-
Forsvarsarbeidet på 3-1 er det verste jeg har sett. Æsj, fysj og skam! Få det til helvete bort! Lønnstrekk på alle involverte👍 1Kommentar
-
Sluttminuttene/overtiden var forresten en tragedie. Amundsen av alle fikk ansvaret for å poole ballen opp. Selvfølgelig uten mål og mening. Maric er ved et tilfelle utenfor 16 og henter ballen, ganske alene, før han venter til han blir satt under press og spiller ballen utover sidelinja (da rev jeg i stykker t-skjorta btw). Og hvorfor i helvete sender vi ikke Antonijevic opp som spiss? Vi hadde ingen å sikte på der oppe, og han kunne skapt litt kaos der fremme i det minste. Ikke EN gang klarer vi å løfte ballen ordentlig inn i 16 og skape trøkk. Off, det er faen meg til å få mark av...................👍 2Kommentar
Kommentar