Vi får altså bot på 30.000 for at vi ankom sent til Mjøndalen og forårsaket 45 minutters utsettelse av kampstart, noe som utelukkende skyldtes trafikkproblemer og dermed var utenfor vår kontroll. Dreide seg vel om en svært alvorlig trafikkulykke som stanset absolutt all trafikk gjennom Oslo om jeg ikke husker feil. NFF refser oss for at vi hadde antatt ankomst kun 90 minutter før kampstart, men altså... hvor tidlig skal man være der da liksom?
For all del, kan godt hende dette rett og slett bare var klønete planlagt av klubben ... men lurer på om sanksjoner har vært normal praksis i lignende situasjoner tidligere eller om dette tegner seg i rekken av eksempler på at vi bevisst forskjellsbehandles av NFF ref. Melgalvis etter VIF/Lehne Olsen i fjor. Noen som vet?
Videre er det også verdt å nevne at både VIF og RBK ble gitt bøter for pyro påløpende 60k. Våre bøter for pyro har konsekvent vært over 100k. Tydeligvis ingen likhet for loven
For all del, kan godt hende dette rett og slett bare var klønete planlagt av klubben ... men lurer på om sanksjoner har vært normal praksis i lignende situasjoner tidligere eller om dette tegner seg i rekken av eksempler på at vi bevisst forskjellsbehandles av NFF ref. Melgalvis etter VIF/Lehne Olsen i fjor. Noen som vet?
Videre er det også verdt å nevne at både VIF og RBK ble gitt bøter for pyro påløpende 60k. Våre bøter for pyro har konsekvent vært over 100k. Tydeligvis ingen likhet for loven
Kommentar