Lars Mogstad Ranger
Collapse
X
-
-
👍 2Kommentar
-
Hmmm, merkelig. Jeg må ha sett på en annen kamp. Ved siden av Kairinnen synes jeg faktisk Ranger var en av dem som kom fra dette med æren i behold. Det store problemet bortsett fra underlaget var at relasjonene ikke sitter når man gjør så mange bytter. Det var også et problem for Ranger, hvor han hadde "ukjente" folk foran, bak og ved siden av seg. Han hadde noen dårlige innlegg, men ellers synes jeg det var greit. Langt mer betenkt over Helland, som så ut som han løp i sirup.👍 1Kommentar
-
Det er nok det største problemet med/til Helland. At han er forsiktig. Redd for å slå opp gamle skader. Forståelig nok, Kommer seg allikevel på scoringslista. Det er nok ting som tyder på at karrieren for alvor nærmer seg slutten. Han må bare innse det selv. Sikkert ikke lett.Kommentar
-
For all del, men han så så reservert ut (og treig) at han like gjerne kunne stått over. Han scoret seff 2-1 målet, men det er jeg ganske trygg på at vi hadde fått uansett. Men: Dette er Ranger-tråden, jeg bare trakk en sammenligningKommentar
-
.Noen som vet hva som skjer med Ranger? Fra å være fast i førsteelleveren kom han på banen en gang mot Ålesund, og Holst ser ut til å bli foretrukket som innbytter de siste gangene.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?Kommentar
-
Glemte det i farta Synes han får lite oppmerksomhet i forhold til Edh, og da er det lett å glemme de kampene. Stusset vel primært over at Holst ble byttet inn mot slutten av cupkampen mot Aafk.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?👍 1Kommentar
-
Men av det vi har sett av toppnivå fra begge, så vil jeg rangere Edh høyere.👍 2Kommentar
-
På høyresiden er de jevngode. Edh har stått mer frem når han har fått spille på venstresiden. Skulle gjerne sett Ranger på venstre i en treningskamp bare for å se hvordan han hadde fungert der slik at det er lettere å sammenligne dem.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?Kommentar
-
Kommentar
-
Etter all delvis velfortjent kritikk Lars har fått i det siste, blant annet etter bortekampene på Futility og Lerkendal, må det være lov å si (Nils Johan) at det var befriende deilig å være enig med RBs kåring av ham som dagens kanarifugl.
Før kampen var jeg som sikkert de fleste andre dypt bekymra for hva jeg var helt forberedt på ville være vårt svakeste kort. For en snuoperasjon! Gleden over å se Lars omtrent tilbake der han burde være, men ikke har vært på svært lenge, gjorde nesten litt opp for skuffelsen og frustrasjonen over tap etter en kamp der vi lenge møtte og var fullt på høyde med Norges beste lag og skapte flust av sjanser, før hårreisende dømming, sviktende effektivitet og for tynn og skadeplaga stall tok knekken på oss. (Men fortsatt er vi bare ett poeng bak B/G og to bak RBK, hvis de vinner i dag, og kan vel dårligst ende på femteplass, altså i verste fall, mens stadig flere skadde kommer tilbake.)
gilbert👍 9Kommentar
-
I går gikk tåspissene riktig vei og LSK beste kan absolutt forsvares men han spiller på altfor små marginer og neste kamp kan vi være tilbake til start igjen. Så får vi håpe at han kan stabilisere seg på ett nivå der han slipper å slenge ut tåspisser for han er rask nok til å unngå det.👍 2Kommentar
-
Det er merkelig hvordan en spiller kan blomstre når laget spiller på ens styrker. Lars har hatt mye rom å løpe i og har startetofte, men ballen har bare ikke kommet. Med hans fart er det egentlig bare å kippe ballen inn i bakrommet og fylle på foran mål. Dersom laget fortsetter i samme spor vil vi nokse en helt annen Lars ut sesongen.
Vel så gledelig er det at det gikk bra defensivt. Var spent på hvordan det ville gå mot Pellegrino og Wembangomo når Ibrahimaj er så sjelden på plass for å dekke rommet foran han.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?👍 1Kommentar
Kommentar