Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
bilde.png
Lars troner altså høyest av samtlige spillere i Eliteserien på FotMobs oversikt over "Store sjanser skapt". For en oppstandelse! Her snakker vi virkelig Fønix v2.0
En annen ting å legge merke til er hvor lite han nå i forhold til tidligere, ikke ligger og spreller i gresset etter å ha blitt kvesta i en duell.
Jeg tror jeg aldri har opplevd en spiller som har fått små mange smeller i løpet av en kamp. Og dette skjedde jo omtrent i hver bidige kamp.
Har tenkt flere ganger ila en match at dette var det siste vi så av LMR iår.
En kombinasjon av dødsforakt og naivitet muligens. Mao mindre naiv iår. Så det er progresjon å spore over hele fjøla.
En annen ting å legge merke til er hvor lite han nå i forhold til tidligere, ikke ligger og spreller i gresset etter å ha blitt kvesta i en duell.
Jeg tror jeg aldri har opplevd en spiller som har fått små mange smeller i løpet av en kamp. Og dette skjedde jo omtrent i hver bidige kamp.
Har tenkt flere ganger ila en match at dette var det siste vi så av LMR iår.
En kombinasjon av dødsforakt og naivitet muligens. Mao mindre naiv iår. Så det er progresjon å spore over hele fjøla.
Tror det henger sammen med at han har blitt bedre til å lese spillet. Tidligere tok han ofte et litt for langt touch eller feilberegnet hvor god tid han hadde. Siden Lars er såpass hurtig, klarte han som oftest å rydde opp, men bare i siste liten. Deretter fikk han motspiller deisende inn i seg som et resultat.
(Brann-LSK 2-0). LSK klarte ikke å innfri hverken sine egne eller supporternes forventninger i lørdagens cupfinale på Ullevaal.
VRIDNING I KNEET: Lars Ranger skadet seg i førsteomgang under lørdagens cupfinale og måtte byttes ut. LSK-backen gikk haltende i garderoben med to i LSKs støtteapparat ved siden av seg
(Brann-LSK 2-0). LSK klarte ikke å innfri hverken sine egne eller supporternes forventninger i lørdagens cupfinale på Ullevaal.
Er vel neppe noe kneskade. Er vel heller ankel, som jo forhåpentligvis er bra. Men kan vel frykte noe er røket siden de ikke iser med engang, og håper vertfall det ikke er akillesen.
Er vel neppe noe kneskade. Er vel heller ankel, som jo forhåpentligvis er bra. Men kan vel frykte noe er røket siden de ikke iser med engang, og håper vertfall det ikke er akillesen.
Fra samme artikkel
Like etterpå ble Ranger liggende nede med store smerter i kneet. TV-bildene viser at Ranger fikk en stygg vridning i kneet.
Jævlig kjipt for både Ranger og oss hvis han har fått noe langtids nå. Har unna han veldig den starten på sesongen han har hatt, spilt med en helt herlig selvtillit og autoritet.
Dersom verst mulig utfall skulle være at Lars er ute i lang tid, så er i hvertfall Edh og Vindheim spilleklare, og bør kunne dekke opp høyresiden i mellomtiden selv om begge neppe er klar for 90 min.
Kommentar