Helsingborg skårer mot spillets gang. LSK er 10 mann på banen fordi Sheriff måtte ut etter en stygg taking fra en Helsingborg-spiller. charles hadde ikke fått snørt skoa ennå. Tabber av SKM.
Treningskamper 2019
Collapse
X
-
Høres vel ut som en grinebiter nå, og heller bensin på bålet, men den interne disputten dere har gående trenger vel ikke utspille seg herKommentar
-
Nå må du ikke tro at alt jeg skriver til deg er kritikk. Det var en "tilleggsopplysning" at kombinasjonsspillet til LSK var bra. Så lurte jeg oppriktig på hva du mente om pasning fra DAP, som var enda bedre enn den fra Ayagwa.Kommentar
-
Tynn suppe. Må få opp intensiteten i spillet. Problemet er fortsatt at for få innehar pasningskvalitet slik at tempoet trekkes ned. Brukes flere touch på å få kontroll på ballen. Ser heller ingen plan i spillet. Har ventet med å kritisere det, men idag spilte vi nærmest med toppet mannskap. Joda, baklengs kom etter byttene, men da er vi i beste fall veldig sårbare. Bare å åpne tråden vi alle elskerKommentar
-
2-1 til Helsingborg, slutt. God førsteomgang av LSK, der spesielt den sentrale midtbanen (DAP/Sheriff) var veldig gode. Også Ødemarksbakken og SKM var veldig gode da. Men hele midtforsvaret blei ekstremt passive ved 1-1, og SKM med brøler på 1-2. Flere gode angrep i første omgang med gode kombinasjoner, spesielt på høyresiden. Målet kom etter et lang og flott angrep, der TLO satte ballen i mål på ektegållgettervis, på hel volley fra 10 meter.👍 3Kommentar
-
Og du mener oppriktig at du har misset det som har vært det store samtaleemnet her inne hele forsesongen, hvem som skal være makkeren til DAP? For da veit du hva jeg mener om ham og hvorfor jeg fremhever den pasninga Ayagwa slo. Fordi det mangler spillere som kan slå den i tillegg til DAP og det er mye lettere å forbedre alt det andre. Det krever imidlertid tålmodighet, og med Dyers mulige inntreden er det nok en tålmodighet heller ikke den sportslige ledelsen har eller kan ta seg råd til. Sheriffs fremgang er fantastisk, men tror også fremtiden hans ligger som midtstopper.Kommentar
-
Enig. God 1.omg. Sheriff er per i dag det eneste gode alternativet sammen med DAP på midtbanen. Men klubben er garantert på jakt etter forsterkinger her. Bør også ha en god back-up på spissplass.👍 1Kommentar
-
Noen som vet mer om skaden til Sheriff? Så det alvorlig ut? Sjukt urettferdig om han havner på sidelinja igjenKommentar
-
Elleveren mot KBK:
Matvei Igonen
Mats Haakenstad - Erik Tobias Sandberg - Tobias Salquist - Simen Kind Mikalsen
Daniel Gustafsson - Daniel Pedersen - Alex Dyer - Erik Brenden
Thomas Lehne Olsen - Ebyie Moses.
Benken: Marko Maric, Simen Rafn, Frode Kippe, Sheriff Sinyan, Josef Baccay, Raphael Ayagwa, Kristoffer Ødemarksbakken, Charles Ezeh, Magnus Knudsen, Yusuf Uslaiman (prøvespiller).
Interessant å se at vi fortsatt rokkerer på startoppstillingen. Om ikke annet vitner det om bredde i stallen at jeg føler meg ganske trygg på de elleve vi sender utpå i dag.
Spennende at vi prøver Sandberg sammen med Salquist. Ellers er Brenden foran Ødemarksbakken en liten overraskelse, men Brenden har vært god i vinter han altså. Greit at Haaken får seg en start og.Kommentar
-
TLO - Moses fungerer my bedre enn jeg noensinne hadde trodd. Begynner å bli et solid oppspillspunkt, TLO👍 1Kommentar
-
Kommentar
-
Uforståelig. Hvorfor ned og stupheade det innlegget? Kan jo bare sette foten til og dunke ballen opp til midtbanen. Faktiskt vanvittig urutinert.Kommentar
-
Dette laget manglerspillere som kan dra av motstandere i lengderetning/på kant. Venstrebacken vår holder ikke mål, er jo ikke i stand til å legge inn en gang. Brenden er så utrolig irriterende uryddig med ballKommentar
-
Kommentar