Hvordan tror du LSK vil spille i 2005, med dagens spillerstall?
På keeperplassen blir det vel Muller som står. Spilte bra for Odd i fjor, og er absolutt en målvakt vi kan være fornøyd med.
Backrekka kan komponeres på flere måter, disse tre er vel de mest sansynlige:
Andersson – Andresen – Kippe – Rambekk
Andersson – Rambekk – Kippe – Stefanutto
Andersson – Andresen – Kippe – Stefanutto
Her vil jeg foretrekke den første tror jeg. Andersson og Kippe er bænkers, Rambekk er bedre enn Shane, spørsmålet er om Rambekk er like god som midtstopper som back.
På midtbanen og angrep er det også utallige måter å spille på, vi vil nok spille enten 4-4-2 eller 4-3-3:
Koren – Wehrman/Søgård – Strand
Winsnes/Myklebust – Sundgot – Powell/Mifsud
Winsnes/Myklebust – Wehrman/Søgård – Koren – Strand
Sundgot - Powell
Jeg er mest for 4-3-3, det var da vi spilte best i fjor, og på den måten kan vi bruke egenskapene til Mifsud/Myklebust bedre. Håper de får sjansen i år til fordel for Winsnes. Men det er klart at de må hente inn en forsterkning, jeg mener det er på høyrekanten behovet er størst for en klassespiller nå.
På keeperplassen blir det vel Muller som står. Spilte bra for Odd i fjor, og er absolutt en målvakt vi kan være fornøyd med.
Backrekka kan komponeres på flere måter, disse tre er vel de mest sansynlige:
Andersson – Andresen – Kippe – Rambekk
Andersson – Rambekk – Kippe – Stefanutto
Andersson – Andresen – Kippe – Stefanutto
Her vil jeg foretrekke den første tror jeg. Andersson og Kippe er bænkers, Rambekk er bedre enn Shane, spørsmålet er om Rambekk er like god som midtstopper som back.
På midtbanen og angrep er det også utallige måter å spille på, vi vil nok spille enten 4-4-2 eller 4-3-3:
Koren – Wehrman/Søgård – Strand
Winsnes/Myklebust – Sundgot – Powell/Mifsud
Winsnes/Myklebust – Wehrman/Søgård – Koren – Strand
Sundgot - Powell
Jeg er mest for 4-3-3, det var da vi spilte best i fjor, og på den måten kan vi bruke egenskapene til Mifsud/Myklebust bedre. Håper de får sjansen i år til fordel for Winsnes. Men det er klart at de må hente inn en forsterkning, jeg mener det er på høyrekanten behovet er størst for en klassespiller nå.
Kommentar