Ellers tror jeg jeg knapt har sett en corner direkte i mål på nærmeste stolpe. Skakke værra mulig.
Stabæk vs. Lillestrøm SK
Collapse
X
-
-
Mye lunting som i treningskampene. Når underlaget blir bedre å ballen går kjappere frykter jeg vi ikke vil henge med. Dårlig rytme og mangel på en plan. Ikke så rart siden vi har spilt få treningskamper og de fleste ikke blitt brukt til å spille inn en 11'er. Får håpe det er åpningsnerver og at jeg tar helt feil.Kommentar
-
Lennartsson har hatt en hel vinter, men selv baller over forsvaret er fortsatt et gedigent problem og gir baklengsmål. Skjønner ikke åssen en såpass samspilt firer, ihvertfall tre av fire, ikke klarer å sette en linje og å følge løp. Rafn er jo pokker helt håpløs på dette. Er ikke nivå i det hele tatt på det bak der, sitter med hjertet i halsen på hver ball i bakrom.👍 1Kommentar
-
-
-
Lederegenskaper på dyer? Mannen lunter jo i press uansett situasjon.
Om kampplanen er å ikke spille så mye fordi vi tar hensyn til matta så hadde vi vært bedre tjent med ayagwa eller sheriff, ihvertfall nå snart👍 1Kommentar
-
Elendig debut av Gustav(f)sson, dessverre. Glemte helt at han var på banenLast edited by Kanarivogel89; 01.04.2019, 20:01.👍 3Kommentar
Kommentar