NFF melder på Twitter at oppsettet til første runde i cupen offentliggjøres i morgen (torsdag 11.04). Av lagene i lavere divisjoner fra Akershus som vi sannsynligvis vil kunne møte finner vi Gjelleråsen, Skjetten, Eidsvold Turn, Lørenskog. Av disse er Skjetten eller Lørenskog heller usannsynlig, da vi møtte Skjetten i 2017 og Lørenskog i 2018. Eidsvoll Turn spille vi mot i 2008, og tapte. Gjelleråsen derimot har vi aldri tidligere spilt mot, så de er vel den mest sannsynlige motstanderen. Men NFF er som kjent dumme i hue, så hvem vet hva vi ender opp med.
Cupen 2019
Collapse
X
-
Ser også at Sportshjørnet foreslår at vi kan møte Faaberg, et 4. div lag fra Fåberg, rett nord for Lillehammer
Kommentar
-
Nesten en skandale hvis det ikke blir Gjelleråsen. Og da tenker jeg mest for GIF sin del som også kom til 1.runde i fjor, men fikk "bare" Kisa. Søpla får de vel neppe siden det helt sikkert er noen Oslo-lag med. De fortjener den festen og de inntektene i år...................👍 2Kommentar
-
Hadde vært morro med Gjelleråsen da, ny bane på hoppernHåkon Henriksen
-
Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
-
ALT FOR FUGLA👍 1Kommentar
-
Første runde NM menn offentliggjøres torsdag
Følg med på NFF TV eller facebooksiden Norges Fotballforbund torsdag kl 14!
https://www.fotball.no/turneringer/n...jores-torsdag/Kommentar
-
Ser også at Sportshjørnet foreslår at vi kan møte Faaberg, et 4. div lag fra Fåberg, rett nord for Lillehammer
https://sportshjornet.com/disse-lage...besok-i-cupen/
I dag er de en blek skygge av seg selv.
👍 1Kommentar
-
Faaberg var et godt lag på åttitallet. Spilte på andre nivå, og var bare et poeng fra å rykke opp såvidt jeg husker (Sogndal tok plassen). Husker også de spilte borte mot Søpla i cupen og hadde 3-2 rett før slutt, da Jørn Andersen filmet seg til straffe. Faaberg tapte omkampen. Faaberg hadde to lynraske spisser, vi snakker Bolly-klasse, og var et kontringslag det knapt har vært maken til.
I dag er de en blek skygge av seg selv.Kommentar
-
Moro med ny bane! Andrelaget tapte 3-1 borte mot Gjelleråsen i fjor, men slo dem hjemme og havnet over dem på tabellen. Det er egentlig det eneste jeg vet om Gjelleråsen.
Husker at det var litt moro å spille mot Gjelleråsen på Libanen som guttespiller fordi navnet på banen var feilstavet i terminlista. Det stod Libanon, noe vi alle var enige om at ble en litt for lang tur.👍 3Kommentar
-
1.runde er alltid kult. Håper det møter opp masse folk.
Selv er jeg dessverre helt låst på 1.mai på grunn av slektstreff.Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
*Brasseberget*Kommentar
Kommentar