Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Kan noen snart stappe et rosa neonskilt opp i daimkrysset til Lenny med påskriften "kokos-svensken må spille bakromsspiss", så han skjønner at kokos-svensken bare kan være aktuell som bakromsspiss, og ingen steder i det oppbyggende spillet vårt? Det kan kanskje hjelpe oss litt på vei.
Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum
Joda, det er mulig å finne lyspunkter etter dagens kamp:
Vi tar oss videre.
Vi scorer 4 mål.
Vi behøver ikke å slite oss ut.
Vi får ingen skader.
DG fikk kanskje litt sårt tiltrengt selvtillit.
Simen Rafn er banens beste for andre kamp på rad.
Dyer er en dag nærmere å forsvinne ut portene.
Må takke K/H som faktisk forsøkte å spille fotball, og ikke kom ut som en gjeng overtente gærninger som skulle vise at de i alle fall ikke står noe tilbake fysisk for Eliteseriespillerne. Som på Gjelleråsen for et par uker siden.
God prestasjon og skal ikke ta noe ifra laget. Vi fikk en tidlig scoring som gjorde at K/H måtte opp og frem. Da raknet det for dem.
Kritikken går dog mot dårlig press på ballfører. Slik at vi mottar en del innlegg. Mulig det er meningen å spille sone, men jeg mener det er feil ettersom vi ikke har allverden av duellkraft i feltet, også mtp at vi hadde med oss en debutant på 18 år. Som forøvrig gjorde en grei figur.
Dette var nok DG sin beste kamp, ikke bare pga måla men han var pågpende og burde satt et til alene med keeper. Men han sprudler liksom ikke. Ser nesten ut som han mistrives eller er det bare at han sliter med selvtillit. Håper han fikk et boost ihvertfall for den første scoringa var klasse. Når det kommer til Dyer så var nok dette hans siste kamp for oss. Skumle balltap, lite tempo og bidrar ikke med noe jeg kan se. Kanskje de med fotballprofesjonelle briller ser noe, men jeg tviler. Synd, hadde trua han kunne erstatte Matthew. Når han løses ut håper jeg det søkes etter en leiesoldat med god arbeidsradius og som kan være en ballvinner og gir jernet i 90min. Laget trenger sårt aggresivitet.
Kommentar