0-1 til LSK etter 8 min, blir spennende og se om man da legger seg lavt mot Kvik
Cupen 2019
Collapse
X
-
-
-
-
Jeg må si jeg igjen ser det jeg har likt i enkeltkamper helt siden pre-season - vilje og mot til å prioritere raskt en-touchspill offensivt. Og selv om jeg synes det er fint at de vil ha hælspark på repertoaret, kan de godt prøve på noe annet snart.
For øvrig er det litt rart at en av (det som ser ut som) favorittpasningene til (James) Dyer, nemlig den harde kippen i bakrom, virker å være ganske ute av synk med løpsmønsteret til mottaker ganske ofte. Lurer på hvem som misforstår.
Har Sheriff alltid tendert til å være litt sløv, forresten? Spør fordi jeg lurer, mener ikke å være storsnutet.Ruben Gabrielsen - vår Stefan Strandberg.👍 2Kommentar
-
Om du tar en titt på resultatene i de andre matchene ser du at det ikke er så mange eliteserielag som leder. Er vriene disse matcheneKommentar
-
Jøss. Jeg er enig i Dyer, men høyresiden har da kommet greit fra det så langt? Hadde faktisk tenkt til å trekke fram Gustafsson. Synes han har vært fresk i dag.
Også stor honnør til Slørdahl. Ikke tatt et steg feil så langt👍 1Kommentar
-
En annen svært talende sekvens også der Dyer litt over midtstreken mot et hjemmelag som har lagt seg litt dypere slår et fremoverretta timeterspass i rom ut mot venstrekanten i forventningen at Rafn skal komme i støtte, men Rafn står av en eller annen grunn helt stille godt inne på egen halvdel(!) og ballen triller ut. Ingen rytme, ingen iver etter å gjøre seg spillbar.Kommentar
Kommentar