Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Kommer desverre til å skje i år, med eller uten Fugla i finalen
Alle sponsorplassene var ikke besatt når LSK spilte i cupfinalen for to år siden heller. Dersom det ikke er et av lagene fra de største byene som spiller er ikke sponsorbillettene og billettene til alle andre som står på NFFs liste like attraktive. En grei løsning kunne vært at NFF opprettet noen slags buffersoner nær svingene som evt kunne gis de deltagende klubbene om ikke "de andre" fikk solgt/gitt bort sine billetter.
OM vi skulle komme til cupfinalen håper jeg virkelig ikke lsk kjører noe "må kjøpe skjerf og flagg" aksjon. Faen meg latterlig!.
Prøver de seg på noe som ligner på "pakker" eller lignende igjen, boikotter jeg rett og slett finalen. Det synes jeg forøvrig alle andre LSK-supportere også burde gjøre.
Nå kommer det selvsagt ikke til å skje, og godt er det.
Når det gjelder trekninga er vel det den optimale trekninga i forhold til å kunne vinne. Vi får det beste laget på hjemmebane, mens det dårligste også fikk hjemmekamp. En grei sjanse for LSK - FKH i finalen. Ikke minst vil en slik finale resultere i enorme mengder billetter.
Når det gjelder trekninga er vel det den optimale trekninga i forhold til å kunne vinne.
Hehe... Det sa vi vel også sist vi var i cupsemi. Da var det Hønefoss, Molde, Vålenga og LSK det sto om. Jeg synes det ligner litt mistenkelig på årets oppsett.... 2007/2005 Haugesund/Hønefoss, Odd/Molde, Stabæk/Enga. Eneste forskjellen er at Molde fikk hjemmekamp i 2005 og ikke førstedivisjonslaget Hønefoss.
Prøver de seg på noe som ligner på "pakker" eller lignende igjen, boikotter jeg rett og slett finalen. Det synes jeg forøvrig alle andre LSK-supportere også burde gjøre.
Jeg fikk lyst til å kalle deg for en dust, men lar være. Du må bare være svimmel etter at LSK vant i går. Ikke tro at LSK er i finalen ennå. Vi må vinne mot Stabæk først :-p
Filip!
\"Europa är hjärtat i EU!\" - Lägg Din röst på Filip den 13:e!
En fin mulighet til å revansjere seg mot blånissene. Håper på en storseier, Stabæk har vist variabel form i det siste. LSK må gjerne selge pakker i år, men da krever jeg vedlagt et nakenbilde av JÅF slik at jeg føler at jeg har fått noe av varig verdi.
Kommentar