Noen sitter å grubler på harde livet i TV2 redaksjonen nå for å komme opp med et argument for at kampdatoen skal være mest mulig passende for Brann. Trolig innebærer dette noe sånt som en dramatisk flytting av Hotell Cæsar grunnet oppussing av hotellets lobby.
Semifinaletrekninga
Collapse
X
-
Det hjalp å klage. Tydelig at NFF leser forumet.
Fra nyhetstråden:
Norges Fotballforbund og TV2 har i dag bestemt at semifinalen mellom LSK og Stabæk spilles onsdag 26. sept. kl. 19.00.
http://www.radio102.no/radio102/web....25734000353CF4Kommentar
-
Står'e no sted at jeg har tenkt til det? Ærlig talt mann. Jeg tenkte kanskje det var noen her som hadde interesse av å vite det. Det har seg nemlig sånn at mange på Furuset holder med LSK og går på fotballmatcher om sommeren og hockey om vinteren. MEN om du syns jeg skulle holdt det for meg sjøl så respekterer jeg det.Lever etter laga regler hipp som happKommentar
-
Står'e no sted at jeg har tenkt til det? Ærlig talt mann. Jeg tenkte kanskje det var noen her som hadde interesse av å vite det. Det har seg nemlig sånn at mange på Furuset holder med LSK og går på fotballmatcher om sommeren og hockey om vinteren. MEN om du syns jeg skulle holdt det for meg sjøl så respekterer jeg det.Kommentar
-
Nøff
Fra rb.no
Opprinnelig skulle kampdagene og tidspunktene bestemmes allerede tirsdag, men NFF har trengt lengre tid.
– Siden Haugesund måtte spille sin kamp klokka 16.00, var det naturlig å snakke med dem først. I tillegg har Argentina-kampen tatt litt av vår tid, sier arrangementsjef Dag Vestlund i Norges Fotballforbund.
Her kom bekreftelsen på at cupen kommer langt bak i prioriteringa til NFF, når ikke favorittene deres er med.
Ser ikke helt at Argentinakampen skal oppta hele administrasjonen hos NFF og at ikke noen kunne hatt tid til å sette opp en plan for semifinalene...Kommentar
-
NFF kan ikke klage på at cupen ikke har noe status blant folk når de tydelig nedprioriterer cupen selv. Hvorfor midtuke? Haugesund kunne sikkert ha trukket nærmere 10 000 dersom kampen hadde blitt spilt i helgen.
Jeg er rystet.
PetterKommentar
-
Ikke nok med at den spilles midt i uka, den starter kl 16.00!!! Hvem er ferdig på jobb så de rekker det?....
Kommentar
-
Kommentar
-
-
Rolig nå. Det der var utelukkende ment som et spark til Vålerengen. Og du skal vite at også mange av oss fra Lillestrøm fulgte Furuset den gangen norsk hockey var mer spennende enn damehåndball. Finalene i 90, og ikke minst den klassiske 13-5-seieren i tredje og avgjørende semifinale, inngår i samlingen av store norske idrettsøyeblikk.
Noen som har styring på billettsalget til semi'n?Lever etter laga regler hipp som happKommentar
-
Trur billettsalget til semien, er samtidig med billettsalget til brann-kampen. Altså 03 . august, og 1. september. stod hvertfall det i dagens romerike..VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!Kommentar
-
Kommentar